حضور وزیرخارجه محترم در پاریس، آنهم دقیقا در حالی که دولت فرانسه نمایش زشت حمایت از کاریکاتور موهن علیه رسول‌خدا را برپا کرده و برای چاپ این کاریکاتور مبلغ یک میلیون یورو به نشریه شارلی کمک مالی کرده، چگونه قابل توجیه است؟

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری در سرمقاله امروز کیهان به سخنان حسن روحانی در جمع ورزشکاران و جشنواره فارابی واکنش نشان داد و نوشت:
 1- روز جمعه آقای روحانی رئیس‌جمهور محترم در مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پارا‌ آسیایی بار دیگر منتقدان دولت را به باد انتقاد گرفت و ضمن متهم کردن آنان به همصدایی با دشمنان، خطاب به ورزشکاران پرسید؛ «اگر کسی - در‌مسابقات- با طرفداران حریف همصدا شود، برای شما قابل قبول است؟» و در توضیح بیشتر گفت «اگر آنجا ورزشکار ایرانی پیروزی به دست نیاورد، حریفان کف بزنند و کسی با آنها همصدا شود، آیا این موضوع نزد ایرانیان قابل قبول است؟ هیچکس نمی‌پذیرد تا تحت پوشش انتقاد برای حریف کف بزند»!
درباره این اظهارنظر آقای دکتر روحانی که معطوف به منتقدان هسته‌ای بود و دیروز در جشنواره فارابی نیز به گونه دیگری تکرار شد، گفتنی است؛
اولا: ایشان تلویحا می‌فرمایند که در مذاکرات هسته‌ای یکسال‌و چند ماهه اخیر، تیم هسته‌ای کشورمان بازنده و پیروزی با 5+1 بوده است، «اگر آنجا که ورزشکار ایرانی پیروزی به دست‌نیاورد و...»!
ثانیا: ایشان کدام منتقدی را می‌توانند آدرس بدهند و دستکم  یک نمونه - تاکید می‌شود فقط یک نمونه - بیاورند که برای پیروزی حریف کف زده و گروه 5+1 را تشویق کرده باشد؟! و این در حالی است که همه شواهد مستند و موجود حکایت از آن دارد که منتقدان برخلاف اظهارات آقای روحانی، در همه موارد - بدون‌استثناء- زیاده‌طلبی، باج‌خواهی و قانون‌شکنی حریف را به شدت محکوم کرده‌اند، آیا نمونه‌ای غیر از این سراغ دارند؟!
ثالثا: فقط نیم‌نگاهی به انبوه پرحجم اخبار و گزارش‌ها، به وضوح نشان می‌دهد که مقامات رسمی و رسانه‌های حریف هربار بعد از هر مذاکره، به خاطر امتیازات نقدی که دریافت کرده‌اند، برای جناب دکتر روحانی و تیم هسته‌ای کشورمان کف زده و نرمش بی‌جای منجر به امتیازدهی آنان را ستوده‌اند! و در همان حال به منتقدان، با اهانت‌آمیزترین عبارات و اظهارنظرها حمله کرده‌اند.
رابعا: با توجه به نکات یاد شده و ضمن پوزش از رئیس‌جمهور محترم، ایشان در تمثیل مورد اشاره خویش، صورت‌مسئله را تغییر داده‌اند و حال آن که باید می‌پرسیدند و یا باید از ایشان پرسید؛ اگر در یک مسابقه فوتبال، یکی از اعضای تیم کشورمان، چندین بار متوالی به دروازه خودی گل بزند! واکنش منطقی و عاقلانه تماشاگران و منتقدان چه خواهد بود؟ و چه باید باشد؟ آیا غیر از این است که از سرمربی می‌خواهند بازیکن خطاکار و یا غیرحرفه‌ای را «تعویض»! کند؟! اما اگر معلوم شود خطای بازیکن مورد اشاره به علت راهنمایی‌ها و راهکارهای غیرحرفه‌ای و غلطی بوده است که خود سرمربی به وی ارائه کرده بود، از تماشاگران و منتقدان چه انتظاری هست؟ آیا انتقاد - و حتی نه اعتراض- به سرمربی کمترین و ابتدایی‌ترین حقی نیست که بایستی تماشاگران و منتقدان دلسوز از آن برخوردار باشند؟! بدیهی است در هیچیک از دو حالت یاد شده- که حالت سومی هم ندارد- هیچکس حریف را تشویق نمی‌کند، که نکرده است و البته هیچکس هم برای بازیکنی که به دروازه‌ خودی گل می‌زند و سرمربی که به وی راهکارهای خطا می‌دهد، کف نمی‌زند و نباید بزند!
2- این واقعیت اگرچه تلخ و ناگوار است ولی متأسفانه قابل انکار نیست که انتقاد اخیر رئیس‌جمهور محترم از منتقدان- باز‌هم با عرض پوزش- به دولت ایشان باز می‌گردد. زیرا جناب روحانی و برخی از دولتمردان ایشان بوده‌اند که طی یکسال و چند ماه گذشته، برای پیروزی‌های حریف کف زده‌اند! و بی‌آن‌که امتیازی بگیرند، حریف را پس از هر امتیازی که دریافت داشته است تشویق کرده‌اند و بدیهی است این تشویق‌های نابجا با «تحقیر»! هرچند ناخواسته دولت و ملت ایران همراه و همزاد بوده است که برشمردن موارد آن به درازا می‌کشد ولی به عنوان تازه‌ترین نمونه می‌توان به تسلیم ایشان در برابر زورگویی و خواسته غیرقانونی آمریکا اشاره کرد که از صدور ویزا برای آقای حمید ابوطالبی به عنوان نماینده رسمی ایران در سازمان ملل متحد خودداری کرده بود و جناب رئیس‌جمهور با عقب‌نشینی آشکار،  آقای خوشرو را به جای او معرفی کرد. این عقب‌نشینی در حالی است که آقای روحانی در تبلیغات انتخاباتی خود بر حفظ اعتبار و حرمت پاسپورت ایرانی تأکید کرده بود و باید پرسید، آیا تن دادن به بی‌احترامی آمریکا نسبت به پاسپورت ایرانی آنهم در مقیاس خودداری از صدور ویزا برای نماینده رسمی رئیس‌جمهور کشورمان که در تاریخ سی‌و چند ساله انقلاب سابقه نداشته است، تشویق حریف به این حرمت‌شکنی در سطوح دیگر نیست؟!
 اوایل سال جاری، پلیس‌امنیت نروژ در اقدامی غیرقانونی، 64 تن از دانشجویان ایرانی را که به تحصیل در رشته‌های فناوری هسته‌ای مشغول بودند، اخراج کرد. دولت حافظ حرمت پاسپورت ایرانی چه واکنشی نشان داد؟! و...
3- آقای دکتر روحانی در دفاع از اقدام نابجای راهپیمایی ظریف و کری نیز متأسفانه صورت مسئله را تغییر داده و می‌فرمایند؛ «این که بگوئیم یک دیپلمات تند راه رفت یا کتش کج بود، عینکش چه طور بود که حرف نشد، باید به دیپلمات‌های شجاعمان افتخار کنیم».
که ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی دیپلمات‌های محترم کشورمان، باید از جناب روحانی پرسید، غیر از خود شما چه‌کس دیگری به «کج‌ بودن کت آقای ظریف»! یا «فلان‌طور بودن عینک» ایشان انتقاد کرده است؟! چرا به جای پوزش از ملت به خاطر اقدام نابجای وزیر محترم امور خارجه که اهانت به حیثیت نظام و مردم بود، صورت مسئله را به گونه‌ای تغییر می‌دهید که بتوانید با استناد به آن منتقدان را مسخره کنید و از کنار این حرکت ناشایست که مفهومی جز مسخره کردن ملت نداشت، بی‌پاسخ عبور کنید؟!
 قدم‌زدن آقای ظریف با جان کری در ژنو که بلافاصله روی آنتن رسانه‌ها رفت برخلاف آنچه جنابعالی می‌فرمائید یک اقدام بشردوستانه! نبود، بلکه دقیقا همانگونه که دشمنان نیز - برای آن کف‌زدند و هورا کشیدند- به مفهوم آن بود که؛ علی‌رغم نظر انقلاب و نظام و مردم ایران که با ارائه هزاران سند غیرقابل تردید، آمریکا را قاتل صدها هزار ایرانی بی‌گناه، غارتگر ثروت ملی ایرانیان، حامی آشکار تروریست‌ها، طراح و مجری دهها توطئه و... می‌دانند، دولت جنابعالی هیچ مانعی برای دوستی صمیمانه با آمریکا در میان نمی‌بیند!
  این اقدام بی‌آن‌که آقای ظریف بداند و یا بخواهد، دهن‌کجی به انقلاب و نظام و مردم و مخصوصا صدها هزار شهیدی است که خون پاکشان به دست آمریکای جلاد بر زمین ریخته شده است... کت و عینک‌ آقای ظریف در کدام نقطه این ماجرا مطرح بوده است که حضرتعالی به آن اشاره می‌فرمائید؟!
و یا حضور وزیرخارجه محترم در پاریس، آنهم دقیقا در حالی که دولت فرانسه نمایش زشت حمایت از کاریکاتور موهن علیه رسول‌خدا(ص) را برپا کرده و برای چاپ این کاریکاتور موهن مبلغ یک میلیون یورو به نشریه شارلی کمک مالی کرده بود، چگونه قابل توجیه است؟ و کدام «عقل سلیمی» که حضرتعالی به آن اشاره فرموده‌اید می‌تواند این حرکت را تائید کند.
4- و بالاخره، این نکته نیز گفتنی است که معمولا کسانی به هنگام مناظره یا احتجاج بر «بدیهیات» تأکید می‌کنند که قصد دارند، منتقد خود را به انکار آن موضوع یا امر بدیهی متهم کنند. مثلا کسی که در جریان یک مناظره یا مباحثه می‌گوید «آقایان باور بفرمائید که الان روز است» به طور آگاهانه یا ناخودآگاه این گزاره را به مخاطبان القاء می‌کند که گویی طرف انتقاد کننده، این امر بدیهی را منکر شده و روز روشن را «شب»! می‌داند! متأسفانه بخشی از سخنان رئیس‌جمهور محترم - حتی اگر ایشان نخواسته باشند نیز- می‌تواند مصداق نکته فوق‌الذکر باشد، از جمله این که «ما نیاز به آزادی داریم که شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی که سر می‌دهیم، بخشی از آن مربوط به آزادی محیط دانشگاه است» و باید پرسید؛ مگر در دانشگاه‌ها آزادی وجود ندارد؟! و...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 174
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 56
  • ابوالفضل ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    درود بر سردار قلم ، حاج حسین «مــــــــــرگ بــــــــــــــــــر آمــــــــــریکا»
  • مجتبی ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    درود به سردار قلم
  • ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    درود به ارتش یک نفره رسانه حاج حسین شریعتمداری
  • رضا خوشگله ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    من از حرف آقای روحانی تعجب کردم ندیدم در جایی کسی به کت یا عینک ظریف گیر بده حاج حسین حرف خود مارو زد
  • امیر ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    خداوند شفایش دهد...
  • مجید ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    من مخالف حرف شریعتمداری نیستم اما یه چیز باید بهش اضافه کنه اینکه اگه چیزی بلدی میدونی چطور باید آمریکا رو شکست داد خب بگو تا یاد بگیرن همش که انتقاد نمیشه
  • علی ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    عالی بود سردار . موفق باشی.
  • مهدی ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    جناب روحانی سوای محتوای کلامتون که بنده حقیر متوجه نمیشم خیلی طرز بیان و استدلال شما شبیه اردوغان هست! اگه انتقاد بده پس چرا دولت قبلی رو زیرش له میکردین؟ بخدا مردم شعور دارن ...
  • ناشناس ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    سفر ظریف به پاریس در شرایطی که پیامبر (ص) هتک حرمت شده بود خطای بزرگی بود که قابل توجیه نخواهد بود.
  • ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    البته حمله به بزرگانی که در مورد اصلاح علوم انسانی خصوصا در دانشگاه ها و اسلامی شدن آن (یا توحیدی شدن آن در مقابل مادی و الحادی بودن) تاکید نموده اند جای نگرانی و این تذهبون دارد ...
  • ناشناس ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    حاج حسین مچکریمممم.
  • احمد ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    تیم ملی ما با تعویض خوشرو به جای ابوطالبی توسط سرمربی حریف ارنج شد و روحانی هم محترمانه از سرمربی حریف تشکر و قدر دانی کرد !!!! سرمربی حریف هم ایستاده روحانی را تا دقیقه نود تشویق کرد . داور مسابقه هم شوکه شده براش دعا کنید !!!!!
  • ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    بند 3 فوق العاده بود ایول حاج حسین
  • ناشناس ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    گل به خودی میزنند انتظار تشویق هم دارند !
  • فواد ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    کاش افسادطالبان حداقل بخاطر ملیت/دو ملیتی!/ شون کمی فکر میکردن
  • ناشناس ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    اخراج 64 دانشجوی ایرانی از نروژ یعنی افزایش اعتبار و عزت پاسپورت ایرانی !!!
  • جواد ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    حرمت پاسپورت ایرانی توی جیب آقای محمد رضا رحیمی و رئیسشه !
  • ایثارگر ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    صبرکن حسین جون مگه 6ماهه بدنیا اومدی؟8سال حرمت پاسپورت خراب شده حالا توقع داری دوروزه درست بشه کم کم انشاءالله ما مردم هم اقای ظریف را دوستش داریم هم برای موفقیت درکارش براش دعا میکنیم
  • طاهری خرم آبادی ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    قلمدار ..........................حاج حسین........تو یک ایرانی واقعی هستی......................دروووووووووود
  • ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    همیشه میترکونی
  • ویداخانم ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    سلام و صلوات و رضوان خدا بر سردارقلم آقای شریعتمداری عزیز و دوست داشتنی و مرگ و نفرین و لعنت بر دشمنان عنود ایشان متاسفانه روحانی هر بار که متن سخنرانی را دیگران مینویسند و بهش میدن تا بخونه این شائبه را ایجادمیکند که راه ایشان همان راه سیدمحمدخاتمی است
  • ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    همیشه میترکونی
  • عسل ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    آقای روحانی بترس ازعذاب و خشم و سخط خدا بترس از شب اول قبر بترس از نکیر و منکر که شب اول قبر با متوفا عکس سلفی برمیدارند
  • ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    تعویض بازیکن رو خوب اومدی
  • ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    مرجبا حاج حسین. یه دونه ای حاجی در زدن به هدف. ولی چه فایده حاجی چون نرود میخ آهنی در سنگ! چون گوشهاشون در و دروازه است!
  • ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    مرگ بر آمریکا و دست نشاندگان داخلی و خارجیش
  • ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    مرگ بر شیطان بزرگ آمریکای مکار و شیاطین کوچک دنباله روی ان
  • علیرضا اهواز ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    تازه جناب آقای روحانی باید توجه میکردن : همین هفته گذشته دفتر سازمان منافقین (مجاهدین خلق ایران ) توی واشنگتن افتتاح شد ، آخه مرد مومن هواپیمای ایرباس هیچ،دوتا سکوی نفتیمون هیچ،دوتا ناوچمون که با تعدادی از شهداشون هنوز زیر آبن هیچ،خون سیصد هزار شهید جنگ تحمیلی هیچ،اینهمه پول و ارز مسدود شده کشور هیچ،اونهمه ضربه اقتصادی و ترور دانشمندا هیچ،وجدان داشته باش به همتای شهیدت شهید رجایی احترام بذار و با کسایی که خونش رو ریختن همنشین نشو . به خدا این خونا و این شهیدا تسویه حساب دارن ، به دو سال دیگه هم فکر بکن ...
  • ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    ایول حاج حسین با این نکته سنجیهات طرف را بروز سیاه نشوندی
  • مجتبی ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    آیا عزت کشور برای این دولت اهمیتی داره؟ اون کارهای خارق‌العاده و این حرف‌های عجیب و غریب برای چی؟ متاسفم برای این دولت
  • ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    مشغول بازی برد بردیم و توافق ژنو یعنی تعظیم قدرتهای بزرگ در برابر ملت ایران
  • مجتبی ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    چناب آقای خیلی فهمیده حرمت و عزت پاسپورت ایرانی بعد از نمایش احمقانه و منافقانه دولت نهم و ذهم به این ذلت افتاده است. با حمایت شما ها به این وضعیت دچار شدیم حالا انتظار معجزه یک شبه دارید!!!
  • ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    اصلآ معلوم نیست چرا هروقت دولت در کاری موفق نمی شود و برخلاف انتظارات نتیجه قابل قبولی بدست نمی آورد ...... آقای روحانی بجای آسیب شناسی و سعی در رفع و اصلاح منطقی مسئله ........ منتقدین را به باد توهین و تمسخر میگیرد و .....!! تمسک به کُت و شلوار و عینک و کج راه رفتن ....... عجب تناسبی دارد با شاعر و تنگ آمدن قافیه و ........ !!!
  • فرید ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    پاسپورت واژه بیگانه است ما گذرنامه داریم که با آن در همه کشور آزادنه می توانیم تردد کنیم البته بعد از کسب اجازه از سرمقاله نویس
  • احسان ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    غربی ها ما را متهم به نقض حقوق بشر می کنند در حالی که خود اولین و بزرگترین متهم حقوق بشر در دنیا هستند.سیاست برخی نیز همین گونه است؛ دیگران را به آنچه خود در بالاترین حد به آن متهم هستند, متهم می کنند. از این نمونه ها بسیار می توان یافت.مثلا روش عملی اصلاح طلبان یک روش کاملا استبدادی است در حالی که ژست دموکراسی می گیرند و جناح مقابلشان را به عدم تحمل حرف دیگران متهم می کنند و ...
  • سجاد ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    احسنت به حسین شریعتمداری صحبتهای رییس جمهوری در شأن مردم ایران نبود... فی الواقع یک توهین بود. آیا واقعا اگر کاریکاتور شخص رییس جمهور را کشیده بودند باز هم آقای ظریف اجازه داشت که به پاریس سفر کند؟!!!!
  • شهاب ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    این چه ادبیاتیست که رئیس جمهور ما داره.از یک طرف میگوید انتقاد کنید و از سوی دیگر با ادبیات چاله میدانی با منتقدین برخورد میکند........
  • ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    حرمت پاسپورت ايراني چه شد؟ آبشو كشيديم چلو شد
  • محسن ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    سلام برحاج حسين موفق باشيد.
  • ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    یکی از بهترین مقالات اقای شریعتمداری بود متشکرم
  • نسل سومی ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    به نطر من دکتر روحانی شم سیاسی خوبی ندارند وبرخی اوقات بسیار سطحی به مسائل نگاه میکنند. ایشان بهتر است به جای برخورد با منتقدانی که از عناصر خودی ودر دایره نظامند و توهین به آن ها قاطعیت خود را در برابر دشمن بیشتر کنند.
  • نسل سومی ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    به نطر من دکتر روحانی شم سیاسی خوبی ندارند وبرخی اوقات بسیار سطحی به مسائل نگاه میکنند. ایشان بهتر است به جای برخورد با منتقدانی که از عناصر خودی ودر دایره نظامند و توهین به آن ها قاطعیت خود را در برابر دشمن بیشتر کنند.
  • افرا ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    جناب رئیس جمهور به تلافی انتقاداتی که در باب مذاکرات هسته ای شده ، به نقد عالمانه علما و دانشمندان ایرانی به علوم انسانی غرب برچسب سیاسی کاری زدند .
  • مهدی ص ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    مرحبا حسین جان . افسوس که گوش شنوایی نیست . جناب روحانی فقط وقتی مسند ریاست رو به بعدی تحویل بدن میفهمن دوست واقعی شما بودید و اطرافیانش متاسفانه . . .!!!! والعاقبه للمتقین
  • حسین ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    حاج حسین خیلی عالی بود
  • ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    آقای حرف حساب جواب ندارد.
  • سیدعباس قاسمی ازتربت حیدریه09153327480 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    سلام و درود بر سردار بصیرت آقای حسین شریعتمداری و قلم بصیرت بخش ایشان چه خوبه روحانی بجای عصبانیت و فحاشی اگر معتقد به آزادی بیان و اندیشه است با ایشان که حرف دل همه دلسوزان به نظام را میزند به مناظره بنشیند و ملت قضاوت کنند . تا سیه روی شود هر که دراو......
  • ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    قدم زدن با شيطان
  • حامد ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    به نظر شما طرح چنين ديدگاهي توسط رئيس جمهور چه دليلي ميتونه داشته باشه ؟ غير از لا پوشاني شكست ها
  • سيد ساداتي ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    ادبيات رييس جمهور يك كشور يعني اين ؟ واقعا متاسفيم كه اينقدر باشعور و ..... هست .
  • موسی ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    حاج حسین شجاع کسی که خواب است می شود بیدارش کنی اما حیف...........
  • حاجی محسن ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    تحلیلهای آقای شریتمداری از روی غرض ورزی است و هیچکدام بار علمی و فنی ندارد.
  • م ز ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    درود بر سردار قلم، آفرین حاج حسین چه پاسخ زیبا و منطقی
  • محمد ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    جناب آقای شریعتمداری عزیز شما که اینقدر شیوا ومتین نطق می فرماییدویک منتقد مثبت گرایید در زمان ریاست جمهوری قبل کمتر وارد این عرصه می شدید آیا اگر این انتقادهای امروز در زمان قبل هم می بود آیا رئیسان ومعاونین درجه کشور می توانستند چنین موکاشفه هایی به عمل انجام دهند یا اینکه فقط می توانستند در ذهن خود بپرورانند
  • دانشجو ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    عجب تا دیروز که جیز دیگه ای میگفتید؟؟ بازم پاسپورت الان به موقع احمدی نژاد شرف داره
  • ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    درود بر رییس جمهور با شرف کشورم
  • ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    درود بر دکتر ظریف درود بر روحانی
  • مملی ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    جناب شربعتمداری مگر روحانی در مکتب خانه شما درس خوانده که طبق منظومه فکری جنابعالی عمل کنه؟
  • انار ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    هر کس نتواند بر مرده خود خوب بگرد مرده اش را به لعت می گذارد اگر راهتان را درست می رفتید ارزش پاسپورت ایرانی می ماند
  • ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    یه عده متملق بیسواد سیاسی همیشه منتظرن کیهان مقاله بزنه هی بیان بگن درود بر سردار قلم ! واقعا که بی سوادید .
  • ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    انتخابات مجلس!
  • ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    شاید هم بر عکس!
  • ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    نه ! فکر کنم اسکاتلند درس خونده!!
  • ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    حاج حسین تو که اینقدر رگ گردنت برای عزت این کشور ورم کرده است کجا بودی وقتی دو تا نامه رسمی برای آمریکا فرستاده شد و تا به امروز هم جواب این دو تا نامه داده نشده است ؟ شماها اون موقع کجا بودین که حالا از پاسپورت ایرانی دفاع می کنین
  • ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    شما که راست میگی
  • ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    خدایی منطقی و مستدل اقای شریعتمداری در این مقاله صحبت کرده
  • ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    زشت تر از این اقدام اقای ظریف در تاریخ رفتارهای دیپلماتیک ایران ظبط نشده
  • ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    برد که برد!!!!!!!
  • ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    توضیح واضحاتی بود از شریعتمداری.
  • احمدی ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    آقای شریعتمداری عزیز آمریکا بیشتر ایرانی ها را کشته یا عراق! آمریکا بیشتر به ایران خسارت وارد کرده یا عراق ! هم اکنون بیشتر سیاست های آمریکا به ایران ضربه زده یا عربستان !
  • ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    اولا پياده روي باشيطان با نشتن سر يك ميز هيچ فرقي ندارد البته در حالت پياده روي زود مي تواني از دستش فرار كني!!ثانيا جنگ قدرت است تا دست اصول گراها بود اصلاح طلبان آرام وقرار نداشتند حالا كه دست اصلاح طلباست اصول گرايان به دروديوار مي زنند وگاهي هم پشت اعتقادات ديني ومذهبي وانقلابي مردم سنگر گرفته وچهره حق به جانب نشان مي دهند .همين وديگر بس!!!
  • احمدی ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    آقای شریعتمداری عزیز آمریکا بیشتر ایرانی ها را کشته یا عراق! آمریکا بیشتر به ایران خسارت وارد کرده یا عراق ! هم اکنون بیشتر سیاست های آمریکا به ایران ضربه زده یا عربستان !
  • ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    کارت درسته روحانی که اینا اینقدر جلز و ولز میکنن
  • ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    متن رو بخونید خودشم نفهمیده جی گفته
  • ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    دمش گرم شریعتمداری. واقعا نکته هاش جالبه
  • حامد ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    خوبه حالا لنز دوربین های خارجی مشکل نداره که خدمات دولت رو خوب نشون میده مثل پیاده روی ظریف با جان کری رو(خیلی مردی حاج حسین)
  • ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    هه صبح بخیر حاجی!
  • ایلیا ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    نه مملی جان گلم عزیزم ولی فکر کنم با اون عمامه ای که سر ایشون هست باید یه حداقل هایی رو در مکتب اسلام خونده باشن!
  • علي ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    حرمت پاسپورت ايراني؟ كشورهايي كه ميتوني با پاسپورت ايراني بدون رواديد بري: روادید برخی کشورها هم در مرز صادر می شود که در جدول زیر آمده است: قاره نام کشور آفریقا کیپ ورد- کومور- جیبوتی- کنیا- ماداگاسکار- موزامبیک- تانزانیا- توگو- اوگاندا آسیا ارمنستان-آذربایجان- بنگلادش-اندونزی- لائوس- ماکائو- نپال- تیمور شرقی- سوریه- و ديگر هيچ .......
  • حسین ن ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    آقای شریعتمداری حرف صحیح و بجائی میزنند و واقعا چرا جناب رئیس جمهورمحترم درمقابل وندی شرمن که گفته بود DNAایرانیها .....است و اجازه ندادن دیپلمات اعزامی به سازمان ملل و همچنین اعلام اینکه ما پول دادیم تا دولت ایران به مردم ایران غذا بدهد هیچ واکنشی از خود نشان نداده است تعطیلی مراکزهسته ای که گاهی حتی پیش دستانه هم بوده را چه توجیهی دارند-دشمن تحریمها را اعلام میکندکه طبق معمول پابرجااست و پول فروش نفت هم که ادعاشده به ایران داده شد هم ازیک حساب مسدود شدهٔ ایران به حساب دیگری که از آن هم مسدودشه است منتقل شد که آقای روحانی و همکارانشان دربرار مدرم بگویندپول به حساب ایران واریز شد جناب روحانی!!!توجه کنید از سرنوشت قذافی درس بگیرید مگر قذافی همهٔ تأسیسات هسته ای لیبی را که با لطائف الحیل ازطریق قاچاق تهیه کرده بود را بارکشتی نکردونفرستادبرای همین آقایانی که درحال مذاکره با آنهاهستید؟؟آقای روحانی دوماه است که چیزی بنام گوشت به منزلم وارد نشده وهیچ هم ناراحت نیستم حتی یارانه غذائی ام را هم حاضرنشدم تنها بخاطر حرف وندی شرمن بگیرم اگرآقایم دستوربدهند هیچ نخورم باجان و دل نمیخورم تا بمیرم اما حاضر به ذلالتی که شما رهنمون آن هستید را نمیتوانم قبول کنم بس کنید دیگر آقای روحانی -صدام حسین کجاست؟؟معمرقذافی کجاست ؟ نکند چون حسنی مبارک را از اعدام رهانیدند شما فکرکنید که همیشه اینطور است ؟اصلا اینطورفکرنکنید حسنی مبارک را آمریکائیان آزادکردندکه مردم مصر مدتی راهم سرگرم این موضوع باشندتا آمریکا بتواندکارهای دیگرش رابه پیش ببرد آقای روحانی این را بدانید که خدا شاهداست دردلم شما را خائن نمیدانم اما قرائت شما از موضوعی بنام مذاکره خیلی شبیه قرائت دوستانتان ازادعای قرائت های متفاوت ازمعمول نسبت به مکتب اسلام است و کارهای شما را خیانت عامدانه نمیدانم ولی سئوالی هم دارم اگر آدمی مثل جورج واکربوش میخواست تمام تاسیسات هسته ای را برچیند و یا به اوباما آچار میدادیم شما بگوئید آیا سریعترازاین میتوانستندعمل کنند لطفا پاسخ آخرین سئوالم بدهید
  • حسین ن ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    آقای شریعتمداری حرف صحیح و بجائی میزنند و واقعا چرا جناب رئیس جمهورمحترم درمقابل وندی شرمن که گفته بود DNAایرانیها .....است و اجازه ندادن دیپلمات اعزامی به سازمان ملل و همچنین اعلام اینکه ما پول دادیم تا دولت ایران به مردم ایران غذا بدهد هیچ واکنشی از خود نشان نداده است تعطیلی مراکزهسته ای که گاهی حتی پیش دستانه هم بوده را چه توجیهی دارند-دشمن تحریمها را اعلام میکندکه طبق معمول پابرجااست و پول فروش نفت هم که ادعاشده به ایران داده شد هم ازیک حساب مسدود شدهٔ ایران به حساب دیگری که از آن هم مسدودشه است منتقل شد که آقای روحانی و همکارانشان دربرار مدرم بگویندپول به حساب ایران واریز شد جناب روحانی!!!توجه کنید از سرنوشت قذافی درس بگیرید مگر قذافی همهٔ تأسیسات هسته ای لیبی را که با لطائف الحیل ازطریق قاچاق تهیه کرده بود را بارکشتی نکردونفرستادبرای همین آقایانی که درحال مذاکره با آنهاهستید؟؟آقای روحانی دوماه است که چیزی بنام گوشت به منزلم وارد نشده وهیچ هم ناراحت نیستم حتی یارانه غذائی ام را هم حاضرنشدم تنها بخاطر حرف وندی شرمن بگیرم اگرآقایم دستوربدهند هیچ نخورم باجان و دل نمیخورم تا بمیرم اما حاضر به ذلالتی که شما رهنمون آن هستید را نمیتوانم قبول کنم بس کنید دیگر آقای روحانی -صدام حسین کجاست؟؟معمرقذافی کجاست ؟ نکند چون حسنی مبارک را از اعدام رهانیدند شما فکرکنید که همیشه اینطور است ؟اصلا اینطورفکرنکنید حسنی مبارک را آمریکائیان آزادکردندکه مردم مصر مدتی راهم سرگرم این موضوع باشندتا آمریکا بتواندکارهای دیگرش رابه پیش ببرد آقای روحانی این را بدانید که خدا شاهداست دردلم شما را خائن نمیدانم اما قرائت شما از موضوعی بنام مذاکره خیلی شبیه قرائت دوستانتان ازادعای قرائت های متفاوت ازمعمول نسبت به مکتب اسلام است و کارهای شما را خیانت عامدانه نمیدانم ولی سئوالی هم دارم اگر آدمی مثل جورج واکربوش میخواست تمام تاسیسات هسته ای را برچیند و یا به اوباما آچار میدادیم شما بگوئید آیا سریعترازاین میتوانستندعمل کنند لطفا پاسخ آخرین سئوالم بدهید
  • علیرضا اهواز ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    نظر منو منتشر نمیکنی بعد نظرات طرفدارای...رو منتشر میکنی ؟ بی شعور
  • ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    ای آقایی که سنگ حاج حسینو به سینه میزنی این مملکت رهبر داره نظم ونظام داره همه چیز تحت کنترله خواهشمندیم بذارید هرکس به کار خودش برسه اختلاف نندازید
  • ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    ناشناس8:57 به نکته خیلی جالبی اشاره کردی حال کردم
  • الی ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    چه گیری کردیم تو این مملکت !!! یعنی هر کی بعد از هر حرفی که روحانی میزنه نگه روحانی مچکریم, بیسواده ... نظرت در مورد خودتون چیه؟
  • ALI ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    حاج حسین جرت داری وزیر خارجه بشی. یا بیرون نشستی مگی لگنش کن
  • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    اقای شریعتی چه کاره هستن؟؟؟؟
  • ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    دمت گرم حاج حسین دلم خنک شد ها
  • ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    خب میگه ولی کو گوش شنوا آقا مجید
  • ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    واقعا این کار زشت و زننده بود هرکی میخواد خوششبیاد هر کی میخواد بدش بیاد
  • ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    وا اسلاما
  • ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    کج فهمان تحریف کننده را. درود بر حاج حسین مرد سخن مستدل.
  • امیر تبریز اوغلی ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    خداییش سردار قلم و رسانه ازاد و بدون وابسته س. اعتبار پاسپورت ایرانی ......
  • میثم ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    شما ، نماینده موسادی یا اف بی ای حاج حسین سرورته .
  • ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    همون عراق رو هم همین آمریکا به جونت انداخت ... تا کی حماقت ..؟!؟!؟
  • سعید ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    درود بر سردار قلم حاج حسین خیلی مایه ی تعحبه که بعضی ها این عوام فریبی ها رو نمیتونن درک کنن!!
  • ناشناس ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    احمق تویی که عزت و عظمت و اقتدار کشور و تحقیر شدن امریکا و اسرائیل را در 8 سال گذشته درک نکردی !
  • ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    بارها گفته و بار دگر می گویم هر که با کدخدا دست دهد قذافی است
  • جواد ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    یک شبه رو خوب اومدی! خیلی حال کردم!!! مرد حسابی یک سال و نیم داره میگذره میگی یک شب؟ حتما 8 سال بگذره هم میای کامنت میگذاری میگی همش 6 شب گذشته. ما انتظار معجزه یک شبه نداریم و فقط انتظار تحقق وعده های صد روزه دولت را داریم. البته با شمارش شما ظاهرا فقط یک روز از اون صد روز گذشته و بر مبنای شمارش مابقی مردم دنیا ایرانیان باید صد و چهل و نه سال دیگه صبر کنن بلکه دولت به وعده هاش عمل کنه!
  • جواد ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    یاد برره افتادم. ها ای نویسنده هیچی نوفهمه!!! پاسپورت برره در کل ممالک دارای اعتبار وشده و این ابله های منتقد نوفهمن!
  • ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    کاستو بیار ماست بگیر
  • سرباز وطن ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    مشرق تو واقعا یه طوریت هست!! درود بر انسانهای آزاده ی دنیا مرگ بر امریکا و طرفدارانش جاوید ایران
  • مازندرانی ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    یه صد تا دیگه مثبت جاداره این کامنت مشرق خخخخخخخ
  • جواد ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    عربستان با اجازه و حمایت چه کسی به ایران ضربه میزنه؟ عراق با اجازه و حمایت چه کسی به ایران حمله کرد؟ اصلا از اونجایی که نمیدونم چند سالته که این نظرو دادی با یک مثال که فکر کنم مناسب سنته روشنت میکنم: ببین زیاد هم مسئله رو سخت نکن واسه خودت. فکر کن دوتا پفک داری و چندتا دشمن که میخوان پفک هات رو ازت بگیرن و تنهایی بخورن. گنده ی اونا که احتمالا 5 سالشه یکی از 3 ساله های تحت فرمانشو میفرسته جلو تا پاتو بگیره یکی دیگه هم میفرسته تا دستاتو بگیره تا بعدش خودش بیاد و پفک هاتو بخوره. حالا دشمن واقعی تو کیه؟
  • جواد ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    کوچولو توی کامنت قبلی جوابتو دادم
  • ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    حاج حسین زبان گویای ملت هوشیار و بیدار و پُردل
  • شعیب صالحی ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    آقایونی که میفرمایید مملکت رهبر داره یکم تاریخ رو نگاه کنید امام حسن(ع)لشکر آماده کرد بره به جنگ معاویه اما وقتی فرمانده و نیروهاش رفتن طرف دشمن مجبور شد بجای جهاد رو به صلح بیاره،سوال من اینکه اگر صرف رهبر کافی بود پس چرا امام نظرشو عوض کرد.چرا نمیخوایم متوجه بشیم که رهبر لایق لازم هست اما کافی نیست و نیاز به سربازپشتیبان داره
  • شهاب ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    مواظب باشید زانویتان سابیده نشود ............تا پایان ریاست جمهوری چیزی نمانده ...ذره ای از عزت ایرانی را حفظ کنید همه را به باد ندهید
  • شعیب صالحی ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    مسئله اینکه بازی سیاسی نباید باعث وادادگی درمقابل دشمن بشه و از خط قرمز های هسته ای و دینیمون عبور کنیم و برای درست جلو دادنش گروه سیاسی مقابل رو مقصر جلوبدیم
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    دلت خوشه ها، یه سطل ماست ریخته تو دریا با قاشق همش میزنه، فکرشو بکن چه دوغی درست کنه!
  • بشری ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    خود بگو و خود بخند...برد را نشان ملت بدهید
  • خداپرست ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    بله شما درست می‌فرمایید؛ کارهای رئیس جمهور اعتدال‌گرا و با تدبیر درسته؛ اما معلوم نیست چرا نتایجش غلطه و به ضرر ایران و به حرمت‌شکنی ایرانیان می‌انجامه.
  • ناشناس ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    از زن عباس بگیر (ناشناس 10:50 که خیلی هم با مزه ای)
  • محمّد ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    بد فهمیدی عزیز. معلومه شُما هم از کانال ِ 20:30 اخبار رو می‌گیری، ایشون گفت انتقاد خوبه امّا تخریب نه.
  • ناشناس ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    اون پرسپولیسه که سرورته . وای اون حاج حسین شما یک روزنامه نگار بیشتر نیست که شماها پرو بالش دادین.
  • شهاب ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    مجتبی جان جوش نیار ....حالا که توی این دوسال نمایش مضحک جز عقب نشینی و پالوده خوردن با دشمن دیرینه و پایمال کردن منافع ملت خود تو جز لبخند و خنجر از پشت دشمن عزت دیدی نشون ما هم بده
  • ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    نظر شما از روی غرض ورزی نیست و بار علمی و فنی قابل توجهی دارد. حتی میشه صادرش کرد
  • خداپرست ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    سرباز وطن! میشه توضیح بدین مشکل مشرق چیه؟ شعاری که به درستی (مرگ بر امریکا) در کامنت خود نوشتین، با انتقادتون جور درنمیاد!!!
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    از چه نظر؟ خودمونیم فقط خواستی یه چیزی گفته باشیا
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    باور کن اگر کاریکاتور روحانی را هم کشیده بودند باز هم ظریف به پاریس میرفت . از طرف اونها هر اهانتی بشه مهم نیست مهم اینه که گفتگوها ادامه داشته باشد
  • ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    صندلی وزارت خالی هم بمونه بعیده وضع از این بدتر بشه، در واقع بهتر میشه که بدتر نمیشه
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    درود بر انسان با وجدان و حق شنو
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    میگن شریعتی دکتر بوده!!!! نشنیدی میگن دکتر شریعتی؟ لابد دکتر بوده دیگه، خدا رحمتش کنه
  • ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    به خودت این همه زحمت نمیدادی هم متوجه منظورت میشدیم
  • ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    اگر امسال حاج حسین ها نبود معلوم نبود که دین و مملکت مارو شما بی بصیرتها با حمایتهای مسخرتون چگونه بر باد می دادید . ای ول حاج حسین امام حسین یارت
  • ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    توی ورزشگاه اگه یه بازیکن چند بار گل به خودی بزنه تماشاگران بهش فحش میدن! و اگه معلوم بشه خطای بازیکن به علت راهنمایی‌ها و راهکارهای غیرحرفه‌ای و غلطی بوده که خود سرمربی به وی ارائه داده، تماشاچیا میریزن تو ورزشگاه و پدر سرمربی رو در میارن...
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    ایشان در این عرصه بودند شما کجا تشریف داشتید
  • سرباز وطن ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    مشکلی ندارم با مشرق نمیدونم چرا کامنتمو نمیذاره مثلا همین کامنت بالارو چند بار گذاشتم تا یکبار منتشر کرده بازم عیبی نداره ما مشرقو دوسش داریم جاوید و جاویدان ایران
  • ناشناس ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    درود بر حاج حسین .
  • خداپرست ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    ممنون سرباز وطن. درود بر ایران اسلامی.
  • ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    این رو رهبر کشور بارها فریاد زده است که "استحکام ساخت درونی" و "باید قوی شویم". اما متاسفانه مسئولان از اونجا که تنبل تشریف دارن راه گدایی بین المللی رو پیش گرفتن و مملکت رو تعطیل کردن... الان همشون منتظرن که مذاکرات به نتیجه برسه و فلان شرکت بیاد تو ایران سرمایه گذاری کنه!!! (مثل وزیر اقتصاد) امام خمینی: "آنها که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند."
  • غریب آشنا ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    آقای احمدی واقعاً خیلی . . . . هنوز نفهمیدی بزرگترین مشکل آمریکا ایران و دولت ایران است.هنوز نفهمیدی این همه جنایتی که در عراق و سوریه حادث شده همش به خاطر ایرانه که بتونن ایران رو به زانو دربیارن.هنوز نفهمیدی آمریکا قصد داره ایران و ایرانی رو از روی کره زمین محو کنه. مردم ایران چشم و گوشتون رو باز کنید به خدا. مشکل ما با آمریکا انرژی هسته این نیست . مشکل ما و آمریکا اسلامه ، قرآنه ، امام حسینه . . . .
  • ناشناس ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    حاج حسین زنده و پاینده باشی انشاءالله .
  • ناشناس ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    حاج حسین دوستت داریم .
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    پر رویی و نوکری هم حد و اندازه داره
  • ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    بتاز حاج حسین
  • پوریا ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    ما راحتیم بپا شما که سر بالا راه میرید توی چاله چوله هایی که خودتون برای خودتون میکنید نیفتید
  • ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    روحانی میگه اوباما مودبه خخخخخ
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    میشود بفرمائید شما چه چیزش رو نفهمیدی وقتی همه فهمیدند .....
  • ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    خیلیییییییی باحال بود
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    بی شعور شمائید که جز فحاشی چیز دیگری در مغزتان ندارید
  • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    اخه جناب آشیخ هم تو غرب درس خونده و ملا شده
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    مملی جان انصافا نظرت برازنده اسمت است!!!!!!!!!!!!
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    من مطمئنم این کامن رو خود روحانی گذاشته! دیده مذاکرات شکست خورده حالا میخواد وزیر رو عوض کنه روش نشده مستقیم بگه از طریق مشرق اقدام کرده تا فضا رو آماده کنه!!!
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    چه عصبی!!! ایول!
  • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    ساکت شو
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    تو چی میگی با شعور؟!
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    سن وسال شما به این چیزها قد نمیده پسرم حاج حسین همیشه آمر به معروف وناهی از منکر بوده انموقعها جنابعالی با لاستیکی و پوشک تو کوچه محله خاک بازی میکردی
  • ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    ایشون کسی است که تا انتقادی میکنه روحانی جوش میاره خخخخخخخخخخخ
  • ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    الکی میگه! این حمایت هایی که مثل حمایت های تماشاگران فوتبالیه داره روحانی رو به جاهای نامعلومی میرسونه.
  • ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    این معمای اسکاتلند چی بوده؟؟؟
  • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    جواد جان خیلی باحال بود عده ای کوچولو موچولو و تازه قلم بدست شده اند احتیاج به راهنمایی و ارشاداتی اینگونه و ساده دارند بسیار ازت سپاسگزارم که با زبانشان با ایشان حرف زدی
  • محسن ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    الان به خود دولتی ها هم پاسپورت نمیدن خفت وخوار تاکجا خدایا ااااااااااااااااااااااااااااا !!!
  • علی ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    صحبت از کج بودن فکر شماست ، گروهبانسوم قلم حسین شریعتمداری.
  • امید ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    درود بر سردار قلم خدا یه عقل دشمن شناس به اینا بده، لا اقل قصه شنگول و منگول و یادشون بده
  • امید ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    البته انتقاد از روحانی یعنی تخریب، که منتقد هم بی سواد ، بی شناسنامه، ... بی عقل، هست. ولی تخریب دولت قبل (چون والله بالله تالله آن مرد رفته ) یعنی عین آزادی
  • امید ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    تو اون خرابی پاسپورت عزت داشت ، حالاس که از دست رفته از طلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما را مس نما
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    حرف دل مردم را زدید.
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    کو گوش شنوا. این آقایون دولتی برنامه ای دیگر در سر دارند شما چه ساده اید.
  • ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    من هم همین کار را کردم . حاضر به گرفتن کمک های این دولت نشدم.
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    بدبخت
  • خداپرست ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    به به، استاد نگارش جناب علی آقا دامت افاضاته. استاد تا پیش از اظهارات گوهربار حضرت‌عالی، ما گمراهان از سطح اندک سواد حسین شریعتمداری اطلاع نداشتیم. چه خوب شد که استاد معظمی مثل شما گوشه چشمی به نوشته‌های حاج حسین انداخت و ما را از اشتباه رهانید. استاد لطفا برای ما هم کلاس آموزشی بگذارید تا مثل شما و رئیس جمهورتان باسواد شویم، تازه به دوران رسیده نباشیم و به جهنم نرویم.
  • ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    جمله آخرو خوب اومدی. نیم ساعت هم طول نکشید آبشار غنی سازی رو با دست خودی قطع کردند وخیال بوش و اوباما و نتانیاهو رو راحت کردند. البته خداییش از حق نگذریم فقط هم عقبگرد هسته ای نبوده بلکه در صنعت اکسید کردن و رقیق کردن ناگهانی اورانیم خیلی پیشرفت کردیم. احسنت
  • erfan ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    کلاسهای اموزشی رو رئیس جمهور قبلیتون برپا کردن شما میتونین از فرمایشات ایشون فیض ببرین البته به جهنم رفتن شما اصلا برای کسی مهم نیست
  • حسن ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    حسین جان جان هرکه دوست داری بی خیال بشین سرجات
  • کیا ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    بیسوادی یعنی این................
  • حميد ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    آقاي شريعتمداري چرا واسه معاون اول دولت قبل و 170 تا نماينده كه پول گرفتن سر مقاله نمينويسه.مشرق از پاك ترين دولت تاريخ چه خبر
  • جعفرزاده ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    خدا حفظت کند حاج حسین از این بهتر نمیشه گفت
  • عسل دنبه ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    جدی جدی خوشگلی ؟؟
  • askari ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    اردوغان کجا بود،من یاد محمود عباس می افتم
  • مهدیB ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    انتقاد میکنید؟؟؟ ای بی سوادان،بی هویت،بی شناسنامه،بزدل ترسو،لرزو برید به جهنم!
  • مهدی ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    خدا وکیلی عقل هم یار خوشیه!ما رو باش با چه علامه هایی بحث می کنیم.ما برای بحث سیاسی چندتا کتاب می خونیم طرف از استنباط شوهر عمش حرف می زنه!
  • ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    بنویسیم ظریف بخوانیم ضعیف.
  • ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    ناشناس منتقد به نامه های قبلی قیاست خنده دار نیست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس