کد خبر 385266
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با اشاره به شکایت نمایندگان استان تهران از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: این شکایت به علت اظهارات و اقدامات هنجارشکانه و هتاکانه دو استاد دانشگاه‌های تهران بوده است.

به گزارش مشرق، مصطفی افضلی‌فرد، از طرح شکایت نمایندگان استان تهران از محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس خبر داد و گفت: این شکایت به علت اظهارات و اقدامات هنجارشکانه و هتاکانه دو استاد دانشگاه‌های تهران بوده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اخیرا دو استاد برخی از دانشگاه‌های تهران با استفاده از پست الکترونیکی اقدام به نشر برخی مطالب هنجارشکنانه و هتاکانه نسبت به دین اسلام، قرآن کریم و انقلاب اسلامی کرده بودند که این موضوع با واکنش نمایندگان مجلس روبه‌رو شد.

وی افزود: اخیرا نشستی برای بررسی این پرونده با حضور معاون وزیر علوم و مسئولان دانشگاه علوم و صنعت برگزار شد، در نهایت مقرر شد که ازاین اقدام هتاکانه و غیرقانونی اساتید جلوگیری و با مسببان آن برخورد شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، ادامه داد: همچنین مقرر شد که هیأت‌های بدوی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای رسیدگی به اظهارات این دو استاد تشکیل شود، تا این وزارتخانه نتیجه این نشست را تا سه هفته آینده به این کمیسیون اعلام کند.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس