کد خبر 384849
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷

جانشین فرمانده انتظامی قزوین گفت: برای ایجاد فضایی آرام برای برپایی مراسمات ایام الله دهه فجر، محدودیت‌های ترافیکی همزمان با این ایام در قزوین اعمال می‌شود.

به گزارش مشرق، سلمان امیری شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر در سالن توحید لشگر 16زرهی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی در ایام‌الله دهه فجر تمام توان خود را برای ایجاد آرامش در استان انجام می‌دهد و در همین راستا محدودیت‌های ترافیکی همزمان با این ایام در قزوین اعمال می‌شود.

وی با اشاره به رژه نیروهای مسلح در قزوین عنوان کرد: همزمان با دهه مبارک‌ فجر رژه مشترک ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برگزار می ‌شود و دراین رژه نیروهای مسلح توانمندی های خود را به نمایش می گذارند.

‌امیری با اشاره‌ به اینکه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از برنامه‌های نیروی انتظامی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر‌ است، افزود: شهدای انقلاب ‌اسلامی و هشت سال دفاع مقدس‌ حق بزرگی بر گردن مردم دارند و باید‌ یاد ‌و خاطره این‌ شهدا همیشه زنده نگه داشته شود.

جانشین فرمانده انتظامی قزوین با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی به مناسبت دهه فجر، اعلام کرد: قاریان و حافظان قرآن کریم از سراسر استان‌ قزوین در‌ این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی با‌ اشاره‌ به ‌اینکه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های متنوعی برای کارکنان‌ نیروی ‌انتظامی اجرایی می‌شود، بیان ‌کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر خانواده‌های کارکنان‌ نیروی انتظامی به اردوهای زیارتی اعزام می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان ‌اینکه تزیین اماکن انتظامی یکی دیگر از برنامه‌های‌ نیروی انتظامی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر است، خاطرنشان کرد: هدف از تزیین اماکن انتظامی این است که خاطرات پیروزی انقلاب اسلامی در ذهن مردم زنده بماند.

امیری با اشاره به دیدار نیروهای انتظامی با نماینده ولی فقیه در استان قزوین همزمان با دهه فجر بیان کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر مراسم نورافشانی در شب 22 بهمن در سراسر استان برگزار می‌شود که مسئولیت این کار در شهرستان‌های استان قزوین بر عهده نیروی ‌انتظامی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس