کد خبر 384569
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷

لوئیس فیگو برای انتخابات ریاست فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) نامزد می‌شود.

به گزارش مشرق، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال پرتغال امروز اعلام کرد که برای ریاست فیفا در انتخابات دوره جدید این کنفدراسیون نامزد خواهد شد.

فیگو امروز در پیامی که در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی گذاشت، نوشت: خوشحالم از اینکه اعلام کنم در انتخابات ریاست فیفا نامزد خواهم شد. فوتبال در طول زندگی چیزهای زیادی به من داده است اما می‌خواهم فضای دیگری را هم تجربه کنم.

ستاره سابق فوتبال پرتغال یکی از چند نامزدی است که در روزهای گذشته علاقه خود را به این پست و حضور در انتخابات ریاست فیفا که روز 29 مه در کنگره فیفا و با حضور 209 عضو این کنفدراسیون برگزار می‌شود، اعلام کرده است.

فیگو در این رابطه به CNN گفت: من به فوتبال اهمیت می‌دهم. بنابراین از تصویری که مربوط به فیفا است چه اکنون و چه در سال‌های گذشته، خوشم نمی‌آمده. اگر شما نام FIFA را در اینترنت جست‌وجو کنید نخستین کلمه‌ای که ظاهر می‌شود رسوایی است. این نخستین چیزی است که ما باید آن را تغییر دهیم و باید برای تغییر نگاه‌ها به فیفا تلاش کنیم. فوتبال استحقاق بیشتر از این‌ها را دارد. من تاکنون با آدم‌های مهمی در فوتبال از جمله مربیان، بازیکنان و روسای فدراسیون‌ها صحبت کرده‌ام. همه آن‌ها فکر می‌کنند که باید کاری در این زمینه انجام شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سینا ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    0 0
    اگه رای بیاره قبل از هرکاری با کعبی تصفیه حساب میکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس