مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج سازندگی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 65 هزار واحد اقتصاد مقاومتی با اتکا به تفکر و روحیه بسیجی در کشور عملیاتی و اجرایی کرده است.

به گزارش مشرق، ابراهیم عزیزی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در جمع مدیران بسیج سازندگی سراسر کشور گفت: بسیج سازندگی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 65 هزار واحد اقتصاد مقاومتی با اتکاء به تفکر و روحیه بسیجی در کشور عملیاتی و اجرایی کرده است.

وی در ادامه افزود: این سازمان با تفکر و روحیه بسیجی هم در اقتصاد مقاومتی، هم در عرصه محرومیت زدایی و هم در حرکت های جهادی کارآمدی نظام را به اثبات رسانده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به حرکت های جهادی در سراسر کشور، اظهار داشت: باید فعالیت های جهادی به سمت فعالیت های اقتصاد مقاومتی سوق داده شود، زیرا در حال حاضر باید در برابر هجمه های اقتصادی دشمن ایستادگی کنیم.

عزیزی تصریح کرد: گروه های جهادی باید در اقتصاد مقاومتی سهم خواهی کند، هر چند در این زمینه گام های موثری تاکنون برداشته اند، زیرا مقصد فعالیت آنها مناطق روستایی است که بیشتر فضای ایجاد تولید و اشتغال در آنجا اتفاق می افتد.

وی بیان کرد: یکی از اصول اقتصاد مقاومتی فعالیت در روستاها و مناطق محروم است تا به این وسیله مهاجرت معکوس انجام شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در پایان گفت: امروز نیز برای بیان دیدگاه ها و سیاست های بسیج سازندگی دور هم جمع شده ایم تا بتوانیم بهترین راهکارها را برای رسیدن به اهداف برسیم.

در این همایش راهبردها و برنامه های اصلی به منظور تحقق سیاست ها و اهداف کلان بسیج و بسیج سازندگی در عرصه های اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و اردوهای جهادی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس