در این ویدوی تبلیغاتی، نتانیاهو یکی از افراد بالغ این مهد کودک است که با رقبای سیاسی که کودک در نظر گرفته شده اند مشغول بازی است.

کودک کشی که برای رای آوردن به کودکان روی آورد +فیلم
گروه بین‌الملل مشرق - احزاب اسرائیلی یکی پس از دیگری فیلم ها و ویدئو کلیپ های مخصوص انتخاباتی خود را در اینترنت منتشر می کنند. فیلمی که آخر هفته گذشته در اسرائیل هیاهو به پا کرد، فیلم "مهد کودک" حزب "لیکود" به ریاست نخست وزیر کنونی بنیامین نتنیاهو می باشد.

در این کلیپ، نتیاهو نقش مربی مهد کودک را بازی می کند که باید هر لحظه برای تربیت و آموزش روسای دیگر احزاب که در نقش کودکان هستند تلاش کند. این فیلم با وجود طنز آمیز بودنش، انتقاد شدید سازمان حمایت از کودکان را موجب شد. رئیس این سازمان از استفاده از کودکان در زمینه های انتخاباتی به دادگاه اسرائیل شکایت کرد.

یدیعوت آحارونت نوشت: "اسحاق کادمن"، رییس مرکز شورای ملی برای کودکان، گفت که او قصد دارد تا به کمیته مرکزی انتخابات برود و از آنها بخواهد که ویدیو تبلیغاتی نتانیاهو برای انتخابات را که در آن رقیبان انتخاباتی خود را به صورت کودکان یک مهد کودک به تصویر کشیده است را متوقف کند.

در این ویدوی تبلیغاتی، نتانیاهو یکی از افراد بالغ این مهد کودک است که با رقیبان سیاسی خود مشغول بازی است.

نتانیاهو به آویگدور لیبرمن کوچولو می گوید که او باید یاد بگیرد چگونه با دیگر کودکان همکاری کند.
او به یائیر لاپید کوچک در حالی که ماشین حساب را با خشونت تکان می دهد، می گوید با ماشین حساب بازی نکند زیرا آن را خراب خواهد کرد.

هنگامی که لاپید و نفتالی بنت برای نشستن بر روی صندلی در طول بازی صندلی موزیکال دعوا می کنند، نتاناهو به آنها می گوید که بس کنند و به زیپی لیونی بیش فعال می گوید که حرکت از یک مکان به مکان دیگر را متوقف کند.

به گزارش وانا، نتانیاهو در انتها می گوید این ائتلاف موقت است و ما نمی توانیم در این مهد کودک ادامه دهیم.

او در آخر پیامی برای رقبا می فرستد: برای مدیریت یک کشور، شما نیاز دارید حکومتی قوی و باثبات داشته باشید.


دانلود


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    خوبه بره مهدکودک برای بچه ها نقاشی بمب و موشک هم بکشه.
  • SMM ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    خداروشکر امروزه با فعالیت های سایبری جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت این کلک ها کمتر نتیجه میده و مردم جهان آگاه شده اند
  • ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    راستی وقتی انسان به سراشیبی سقوط می افتد تا کجا میرود که هیچ حیوان درنده ای به گردش نمی رسد . تعریف می کردند آیت الله بهجت با تکان دادن حوله مگس ها را از خانه اش بیرون میکردند و اجازه به خودشان نمی داند که آنها را با پشه کش و غیره از بین ببرند در مقابل این آقا دستش به خون هزاران کودک معصوم و انسانهای شریف آلوده است و خجالت هم نمی کشد و از او بدتر اونایی که دوربرش هستند یعنی انسان انقدرسقوط می کند خدایا لحظه ای ما را بخودمان وامگذار آمین یا رب العالمین
  • آذری ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    0 0
    مرگ بر صهیونیزم و صهیونیستهای حرامزاده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس