مسؤولان AFC قرار است در ساعات آینده جلسه‌ای فوری و فوق‌العاده برگزار کنند تا در خصوص نتیجه دیدار ایران و عراق تصمیم‌گیری شود و احتمال دارد که نتیجه بازی به سود ایران تغییر کند.

فیفا دوپینگی بودن بازیکن عراق را تأیید کردبه گزارش مشرق،  با ارسال نامه فیفا به کمیته روابط بین‌الملل سازمان لیگ فوتبال ایران دوپینگ هافبک تیم ملی عراق محرز شد و حالا باید منتظر تصمیم مسئولان کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص دیدار ایران و عراق بود.

علا عبدالزهرا، هافبک تیم ملی عراق که ابتدای این فصل در تراکتورسازی تبریز عضویت داشت و سپس راهی تیم پلیس عراق شد، در زمان حضورش در ایران دوپینگش مثبت اعلام شده بود. از همین‌رو کمیته مبارزه با دوپینگ ایران گزارش مثبت اعلام شدن دوپینگ این بازیکن را به فیفا داد تا در خصوص این بازیکن تصمیم‌گیری شود. فیفا نیز با ارسال نامه‌ای به کمیته روابط بین‌الملل سازمان لیگ اعلام کرد آزمایش دوپینگ عبدالزهرا مثبت بوده است.

با توجه به اینکه عبدالزهرا در بازی ایران و عراق حضور داشت، مسئولان تیم ملی امیدوارند که AFC رأی انضباطی به پیروزی 3 بر صفر ایران دهد تا شاگردان کارلوس کی‌روش با وجود شکست مقابل عراق در ضربات پنالتی بتوانند راهی مرحله نیمه‌نهایی شوند.

برای مشاهده فیلم مرتبط با این موضوع اینجا را کلیک کنید

حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ هم با اعلام این خبر اظهار کرد: فیفا در نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال فرستاده، دوپینگی بودن علا عبدالزهرا را تایید کرده است. به همین دلیل احتمال محرومیت تیم عراق و اعلام نتیجه به سود تیم ملی فوتبال ایران وجود دارد.

تیم ملی ایران روز گذشته مقابل عراق در ضربات پنالتی باخت در حالی که از این بازیکن دوپینگی در ترکیب خود استفاده کرده بود بنابراین احتمال دارد که نتیجه بازی به سود ایران تغییر کند.

ایران در انتظار پاسخ AFC

مهدی محمدنبی و هوشنگ مقدس که برای پیگیری شکایت ایران از حضور علا عبدالزهرا، بازیکن دوپینگی عراق در بازی روز گذشته (جمعه) راهی سیدنی شده بودند، به کانبرا برگشتند. سرپرست تیم ملی و سرپرست کاروان اعزامی ایران به استرالیا، صبح امروز (شنبه - به وقت محلی) راهی سیدنی شده بودند و با طرح شکایت نزد مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به کانبرا برگشتند و به اردوی تیم ملی ملحق شدند.

مسؤولان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است در ساعات آینده جلسه‌ای فوری و فوق‌العاده برگزار کنند تا در خصوص نتیجه دیدار ایران و عراق تصمیم‌گیری شود و نتیجه این جلسه بامداد روز یک شنبه اعلام خواد شد. دیداری که با نتیجه 3 بر 3 به پایان رسیده بود و در نهایت تیم ملی کشورمان در ضربات پنالتی با نتیجه 7 بر 6 شکست خورد.(برای دیدن فیلم آخرین اخبار پرونده بازیکن دوپینگی عراق اینجا کلیک کنید)

عبدالزهرا در زمان حضورش در تراکتورسازی تبریز دوپینگ کرده بود و مسؤولان تیم ملی معتقدند این بازیکن به دلیل محرومیت نمی‌توانسته عراق را در جام ملت‌های آسیا همراهی کند.

3 شرط برای تغییر نتیجه بازی

احمدرضا براتی، در مورد موضوع دوپینگ علا عبدالزهرا بازیکن تیم ملی عراق که مقابل ایران به میدان رفت، گفت: در مورد این مسئله 2 فرض وجود دارد. فرض نخست آن است که پس از مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ وی، نامبرده توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران یا عراق یا حتی فیفا محروم شده باشد که در این صورت حضور وی در بازی مقابل ایران، مصداق بارز استفاده از بازیکن غیرمجاز است.

وی تاکید کرد: در صورتیکه ایران ظرف حداکثر 2 ساعت بعد از مسابقه به صورت کتبی به این مسئله اعتراض و اعتراض‌نامه مکتوب را تسلیم ناظر مسابقه کرده باشد نتیجه آن مسابقه با حکم کمیته انضباطی AFC به نفع ایران تغییر خواهد کرد و تنها در این شرایط است که باید منتظر شنیدن خبرهای خوب باشیم. (متن کامل خبر را اینجا بخوانید)

اظهار بی اطلاعی فدراسیون عراق

یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال عراق به سایت aliraq گفت: فدراسیون فوتبال عراق از دوپینگی بودن "علا عبدالزهرا" خبر نداشته است. اگر خدای نکرده شکایت ایران تایید شود، این بازیکن جریمه خواهد شد اما نتیجه دیدار با ایران تغییری نخواهد کرد.(متن کامل خبر را اینجا بخوانید)

AFC در انتظار اطلاعات بیشتر فیفا

شکایت ایران در پی متهم شدن عبدالزهرا به نقض قوانین دوپینگ زمانی که سال گذشته عضو تیم تراکتورسازی تبریز بوده، صورت گرفته است. سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با تأیید این خبر گفت: از شکایت فدراسیون فوتبال ایران مطلع هستیم و منتظر اطلاعات بیشتر در این رابطه از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) هستیم.

خطیبی: عبدالزهرا به من گفت دوپینگ کرده

دیروز بعد از بازی با عراق از فدراسیون با بنده تماس گرفتند و من هم اطلاعاتی که داشتم را به مسوولان دادم. ما هر کاری بتوانیم به خاطر تیم ملی کشورمان انجام می دهیم و باشگاه تراکتورسازی از دیروز با مسوولان در تماس است تا مدارک لازم فراهم شود. دکتر، سرپرست و مدیرعامل تیم نهایت همکاری را کردند و امیدوار هستیم که تیم ملی به مسابقات برگردد. مدارکی در باشگاه هست و از عبدالزهرا در بازی با ذوب آهن در هفته دوم تست دوپینگ گرفتند. حتی بعد از بازی عبدالزهرا به من و دکتر تیم گفت، من از موادی استفاده کردم نمی دانم دوپینگ محسوب می شود یا نه . در واقع خودش این حرف را به من زد. بعد از 3، 4 هفته هم عبدالزهرا از تیم جدا شد و به عراق رفت. بعد از این ماجرا هم فدراسیون باید پیگیری می کرد و در ادامه مراحل نمی دانیم چه شد و حکمی هم باشگاه ابلاغ نشد.(متن کامل مصاحبه را اینجا بخوانید)

عبدالزهرا و فدراسیون عراق از محرومیت باخبر بودند

لطفعلی پورکاظمی دبیرکل پیشین ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در مورد مسئله دوپینگ علا عبدالزهرا بازیکن تیم ملی عراق گفت: ما همه مستندات را به فدراسیون فوتبال عراق دادیم و علاوه بر آن به صورت کتبی این مسئله را به وادا و فیفا اعلام کردیم. حتی آزمایشگاه کلن هم این مسئله را به طور رسمی اعلام کردم. با توجه به اینکه بازیکن می‌دانست دوپینگی است قانونا باید رای بازگردد. فردا رای این پرونده صادر می‌شود و اگر اعمال نفوذی اتفاق نیفتد احتمال بازگشت رای وجود دارد.(مصاحبه کامل را اینجا بخوانید)

مدیر برنامه عبدالزهرا: علاء دوپینگ نکرده

مدير برنامه هاي علاء عبدالزهرا گفت: « من به عنوان مدیر برنامه علاء در ایران فعالیت می کنم. تا امروز نه از طرف باشگاه تراکتورسازی و نه از طرف فدراسیون نامه ای به من بابات دوپینگ علاء داده نشده است. نمی دانم چطور علاء دوپینگ کرده که 5 دقیقه بعد از باخت ایران به عراق خبرش منتشر شده است. وظیفه من دفاع از حق بازیکنم است و با قاطعیت می گویم که علاء دوپینگ نکرده و نامه ای هم در این مورد به دست ما نرسیده است.»

عبدالزهرا: مسئولان ایرانی با آبرویم بازی نکنند

به گزارش مشرق، هافبک تیم ملی عراق به بحث دوپینگش واکنش نشان داد:« من نمی دانم این چه کارهایی است که مسئولان ایران انجام می دهند. آنها با انتشار این اخبار می خواهند ذهن مردم ایران را جای دیگری ببرند تا باخت را فراموش کنند و انتقادی انجام ندهند. من 6 ماه پیش برای تراکتورسازی بازی می کردم. 19 شهریور با این تیم فسخ قرارداد کردم. 20 شهریور با پرواز هوایی به بغداد رفتم. از آن زمان تاکنون چرا مسئولان ایرانی درباره دوپینگ من حرفی نردند؟ چرا مهرماه به من چیزی نگفتند؟ چرا آبان ماه حرفی نزدند؟ چرا گذاشتند و فقط نیم ساعت بعد از بازی این بحث را رسانه ای کردند؟» (مصاحبه کامل را اینجا بخوانید)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 72
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسن ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    پناه بر خدا دیگه ... ان شالله نتیجه ای که به ناحق به نفع عراق اعلام شده به ایران برگرده ... من بیشتر از این ناراحتم که دیروز بعد از برد عراق وزیر دفاع عراق به بازیکنان و ملتش تبریک گفته ... از دیروز تا حالا خیلی ناراحتم ... آخه با اینکه ایران داره از عراق ضد داعش حمایت میکنه این حرف وزیر دفاع عراق بدجوری اعصابمو داغون کرده
  • سینا ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    یعنی میشه؟؟؟؟؟؟
  • پسر ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    حتما بشدت باید پیگیری کنین
  • سیدیاسر ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    چرا همه چیز رو به هم میچسبونید انشالله که ایران میبره منفی دادم چون حرف شما غیر منطق بود ورزش و بردهای ورزشی هیچ ربطی به سیاست یا درگیرها ندارد مگر تیم ما هرکشوری میبره حضرت اقا خامنه ای تبریک میگه مثلا لبنان رو بعد حزب الله باید ناراحت بشه بی منطق
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    عراقی ها 2 سال پیش از تیم امید ایران به فیفا شکایت کردن و تیم امید ایران رو به خاطر استفاده از بازیکن دو کارته 3-0 با منصوریان بازنده اعلام کردن به غیر از شیعیان عراق اکثر سنی ها و ملی گراهای عراق پان عرب هستن و ضد ایرانی...باید جبران کرد
  • حسن ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    یعنی اسمون و زمین رو به هم دوختیم تا این عراق بالا نیادا.مثل اینکه قسمت اون بدبختا نیست.اون از بازی که کشید به پنالتی.این از دوپینگی بودن بازیکن عراق
  • ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    حسن: قسمت چیه؟ عراق لیاقت نداشت که بیاد بالا. تیمی که هنوز نیم ساعت نگذشته گل می خوره، جلو یه تیمی که بالای 80 دقیقه 10 نفره بوده باز مساوی می کنه با وجود کمک کامل داور و یه بازیکن دوپینگی قطعاً حقش برد نیست. بحث سر قسمت نیست، بحث سر لیاقت و حق به حق دار رسیدن هست.
  • کاکوی نگرونتون ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    ایشاالله بگو می شه
  • شناس ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    ما یه همچین آدم هایی هستیم
  • حسن ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    چه جور آدمایی هستیم ؟؟!! خب داریم از حقمون دفاع میکنیم دیگه .. اینهمه حقمون رو خوردن باید بگیم خارجی همچین آدمایی هستن ... عراق هم پارسال به خاطر دو اخطاره بودن تیم ما رو حذف کرد ...اول فکر بعد نظر یا حرف
  • کاپیتان ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم دوستان به جای حرف های بی خود 5 مرتبه: اَمَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوءَ اَمَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوءَ اَمَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوءَ اَمَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوءَ اَمَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوءَ (مشرق دیر چاپ نکنی؟؟؟)
  • ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    خنده دار ه فقط همین. چه مردم ساده لوح و بدبختی داریم. حتما نتیجه عوض میشه؟!؟!؟!؟!؟
  • ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    خنده دار ه فقط همین. چه مردم ساده لوحی داریم. حتما نتیجه عوض میشه؟!؟!؟!؟!؟
  • علی ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    باید عوض بشه ...
  • ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    خودت بدبختی ما باید تلاش کنیم حقمون رو بگیریم
  • ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    حسن جان چرا انقدر بی منطقی؟ نتیجه ناحق چه صیغه ای است؟ انها کار خود را انجام دادند و مردمشان هم در اوضاع بهم ریخته کشورشان خوشحال شدند خیلی عادی زدو بند و پارتی و رشوه بود ناحق میشد!
  • ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    آخه اینم شد نظر ؟ تیم کشورش بوده برنده شده تبریک گفته حالام یا شکایتمونو قبول میکنن یا نه رابطه ی ما و عراق که با یه فوتبال به هم نمیخوره
  • ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    این چه طرز حرف زدنه؟ حق را شما تعیین می کنی؟
  • 43سال دوری از جام ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    یک بار دیگر و درست بعد از باخت 3 بر یک تیم ملی ایران برابر بحرین در رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2002 ژاپن و کره بود که شایعه دوپینگ و محرومیت سه بازیکن حریف مطرح شد ولی با وجود جو رسانه‌ای که در آن زمان به راه افتاده بود تغییری در نتیجه حاصل نشد پ ن : امیدوار نباشید زودتر برگردید تهران
  • ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    کاپیتان جان با احترام به احساساتت و به روش خوبی که انتخاب کردی می خواهم بگویم واقعا فوتبال انقدر ارزش دارد؟ عزیزم اگر جوابت مثبت است پس با همان سوز دعایت برای ظهور امام زمان و رفع مشکلات کشور دعا کن
  • ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    ساده لوح تو هستی. صفات خودت رو به مردم نسبت نده.
  • مهدی ص ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    دوست عزیز برو ببین همین عراق بیچاره چطور تیم امیدایرانو بخاطر استفاده از بازیکن دوکارته محروم کرد
  • مهدی ص ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    عراق امیدمانو بخاطر شکایت حذف کرد
  • مهدی ص ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    4سال پیش عراق ازما شکایت کرد ودرحالی که برده بودیم 3بر0 بازنده شدیم
  • زهرا ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    درسته فوتبال ارزش ندارد ولی این دلیل برا این نیس که دعا نکنیم یا اینکه امیدوار نباشیم
  • ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    سلام آخه دوپینگ یه بازیکن تو بازی 22 نفری چقد تاثیر داره؟!! تازه ایران تو پنالتی باخته، مگه دوپینگ برا پنالتی زدن هم خوبه؟!!
  • ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    باختیم ول کنید دیگه بابا. زاپن و هم باخت و رفت آماده شه واسه جام جهانی. این نوقت ما تا 3سال دیگه خود درگیری پیدا میکنیم
  • امیر تبریز اوغلی ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    کجای کارید. برد باید داخل زمین باشه نه با حاشیه سازی ها. در ضمن بازم دارید نون ایران رومیخورید
  • سعید ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    این داستان هم مثل جنگ ایران و عراق سر تمام شدن ندارد
  • سعید ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    این حرفهای تفرقه افکن رو منتشر نکن
  • ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    آقا بیدار شو .....خنگی هم حد و اندازه داره....
  • ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    حالا عراق بره بالا چه اشکالی داره؟ اون بازیکن در این بازی که دوپینگ نکرده بود تا از لحاظ فنی تاثیر آنچنانی بگذارد ایران با همه شایستگی نباید به این بهانه ها رو بیاورد . در ضمن زمینه بازی ایران و عراق جوری چیده شد تا غربی ها منتی بر سر عراقی ها بگذارند و باز هم ملت مسلمان عراق را دچار مصیبت کنند
  • ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    منتظر نظر شما بودند
  • ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    ساده لوح خودتی.حسرت قهرمانی به دل عراق میمونه
  • joonoob ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    مردم عراق بدبختن که یک برد شیرین را از دست میدن..
  • شناس ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    به نظرم سپاه با ارایه نقش ملموس دخالت کنه و شکایت ما رو لغو کنه تا مردم عراق خوشحالی شون که در جنگ با داعش تاثیرگذار هست و به نوعی یک بمب روحیه برا اون ها محسوب می شه از ضایع شدن بیشتر ما و خراب شدن تصور مردم عراق از ما جلوگیری بکنه. به هر حال من هم ناراحتم که با اشتباه داور و بازیکنان حذف شدیم ولی با این درخواست که مطمئنا تغییری در نتیجه ایجاد نمی کنه خودمون رو بیشتر ضایع می کنیم.
  • میثم ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    این مسخره بازی ها چیه راه انداختید . اگر اورزه داشتند تو زمین تکلیف را یکسره می کردند . نه با این اما واگرها ! حتی راِی به نفع ایران هم شود باز چیزی به قابلیت های تیم ملی افزوده نمی شود . واقعاً جای تأسف دارد که مربی با این همه ادعا و بازیکنانی با آن همه ادعا چشم به رای فیفا یا آ اف سی داشته باشند برای صعود به مرحله بعدی . واقعاً جای تأسف دارد.
  • ناشناس ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    ناشناس 18:59 هر سخن جایی و هر نکته.... آره.
  • کاپیتان ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    ان شالله باید دعا کرد
  • ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    نژاد پرستی یه تفکر متحجرانه و متعلق به دوران جاهلیته. خوب نیست به بچه مسلمون به این چیزا دامن بزنه. مخصوصا کشور همسایه و شیعه ی عراق... خوب نیست این قدر کینه به دل داشته باشیم (راجع به بخش دوم صحبتت بود)
  • m.s75 ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    امنیت دادیم ..... پول دادیم ...... وحدت بین سیاستمدارانشان برقرار کردیم ........ شادشون کردیم ........ آخه دیگه چی می خواهی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    ممنون از جواب
  • ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    من موندم این تیم نه تو جام جهانی امتیاز اورد نه تو این جام ونه جامهای قبلی چی جوری اول و دوم اسیا میشیم ...من که متحیرم
  • 43سال دوری از جام ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    جواب AFC به فدراسیون فوتبال: شما غلط کردین که عبدالزهرا دوپینگ کرده.....ضمنا ۱۰،۰۰۰هزار دلار جریممون میکنه بابت اعتراض
  • ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    بریم بالا که ۶ تا از کره بخوریم ضایع شیم اینجوری باز یه بهونه ای داریم آبرو مندانه بر میگردن ایران یه خورده با واقعیت ها فکر کنید .
  • فوتبالی ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    یعنی می خوام بدونم به خاطر این فوتبال حاضریم دشمنی بخشی از مردم عراق رو اونهم در این شرایط که دو کشور اینقدر بهم نزدیک شدند رو مجدداً زنده کنیم و زحمات سرداران رشید اسلام بخصوص سردار سلیمانی رو بر باد بدیم؟ به نظرتون تغییر احنمالی نتیجه این مسابقه به هزینه های بعدیش می ارزه؟؟؟
  • sanaz ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    برد و باخت جزئی از ورزش است . ملت مظلوم عراق زیر حملات وحشیانه داعش روز های سختی سپری می کنند. بهر حال این برد چند روزی دل این مردم جنگ زده را خوشحال کرد . اما امیدوارم رای به نفع ایران برگردد تا ما هم خوشحال شویم . به امید نابودی سریعتر داعش.
  • مازندرانی ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    همون شیعیان 65 درصدن داداش
  • مازندرانی ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    فقط خدا رو شکر که کیروش رفتنیه وگرنه در تورنومنتهای بعدی جلوی مالدیو و گوام هم 5-4-1 بازی میکردیم
  • کارشناس ارشد ادیان ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    این ماجرا میتواند تنش سیاسی بزرگی بین طبقه‌ی جوان دو ملت ایران و عراق ایجاد کنه ، لذا از آنجاییکه AFC یک سازمان صهیونیستی است و تخاصم ذاتی با ما دارند احتمالا رأی تنش آفرینی خواهند داد.
  • بابی ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    ول کنید بابا بریم بالا با کره حذف شیم
  • ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    همانطور كه عراق دربازى نوجوانان ازحقش استفاده كرد ويه حق خودرسيد ماهم استفاده مى كنيم اكر حق را به ما دادن خوشحال مى شويم واكرحق را به عراق دادند به مردم عراق تبريك مى كوييم والسﻻم
  • ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    عرضه داداش واقعاً جای تأسف دارد
  • ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    بیچاره عراقی ها اگه نتیجه بگرده 2تا کشته دادن تو شادی بعد از بازی
  • لبخند ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    بابا بی خیال دیگه ... یه بازی انجام شده .... داور اشتباه کرده و این بار اشتباهش به ضرر ما بوده .... ده نفره شدیم و 60 دقیقه از بازی رو نتونستیم حتی توپ رو کنترل کنیم .... حالام بعد از بازی یادمون افتاده که عراق بازیکن دپینگی داشته ... من میگم شما شکایتتون رو به فیفا کردید ولی دیگه اینقدر دامن بهش نزنید... فیفا بررسی می کنه اگه درست بود که رای به نفع ما میده اگرم نبود که هیچ ... فقط در هر حال بیاید و یه فکری به حال این تیم بکنید که وقتی یه نفرشون اخراج می شه همچین دست و پاشون رو گم می کنن که انگار تا حالا فوتبال بازی نکردن .... ضما تو بازی های قبل از عراق هم تیم ما اصلا برنامه ای برای حمله نداشت ... برنامه اشون فقط یک چیز بود " بکش زیرش !" .... جناب کیروش و قلعه نوعی و غیره وذلک هم نداره .... این تیم و فدراسیون از جای دیگه مشکل دارن که هرکسی میاد همین ایرادات هست. ... بیایم خدا وکیلی بشینیم و یه فکر اساسی واسه این تیم و لیگ بکنیم ... بهترین راه حل اینه که بیایم برنامه ی ای بچینیم مثلا با ژاپن و استرالیا یا حتی همین بحرین توی لیگ و در سطح باشگاهی بازی های منظم برگزار کنیم تا این بازیکنا یکم صحنه های جهانی رو تجربه کنند و اینقدر توی کارزار واقعی با استرس عمل نکنند. البته هر چقدر از کشورهای عربی دوری کنیم فوتبالمون بهتر خواهد شد. چون یه سری تکنینک های عربی چندان شایسته فوتبال نیست !
  • امیر ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    من نمیدونم چرا ضعف مدیریتی خودشون و دزدی هایی ک میکنن رو پشت این چیزا قایم میکنن تیمی که نه جا واسه تمرین داره نه پول داره نه امکانات داره کلی هم منتقد داخلی داره حالا قهرمان اسیا هم بشه.که چی اخه؟حالا مثلا فردا بگن ایران بیا برو با کره بازی کن اونم ببریم بریم فینال اخرش که چی؟نه یکی جواب منو بده اخرش ک چی وقتی هیچی نداریم.وقتی که من فوتبالیست هیچ جایی نیست که برم بتونم عضو بشم بازی کنم باید برم با کلی زد و بند و دلال بازی خودم رو وارد فوتبال این مملکت کنم.جایی که مربی بزرگ دنیا رو پایین ترین سطوح مربی دنیا توی لیگ ما میشینن تحلیل میکنن و توهین میکنن.با این کار فقط آبروی بازیکن عراقی ریخته میشه و مردم ایران و عراق سر این مساله روی لج میوفتن.تا سالها زائرهای ایران مورد مزحکه ی مردم عراق میشن
  • ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    ارزش دعا خیلی بالاتر از مسائلی مثل فوتبال است.در پاسخ به اون خانمی که گفتن دلیل نمیشه دعا نکنیم.در ضمن توجهتون رو به اون داستان معروفی جلب می کنم که در بازی معروف ایران و استرالیا اگه انقدری که مردم ایران برای فوتبال دعا کردن و می خواستن ایران برنده بشه ، برای ظهور دعا می کردند، چه بسا حتی وضعیت کنونی جهان تغییر می کرد و جور دیگری بود... الهم عجل لولیک الفرج و جعلنا من انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه
  • ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    تاریخ بخونید تا بفهمید اکثریت سربازان عراقی در جنگ 8 ساله از استان های نجف و کربلا بودند
  • hassan ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    آقایون از حقمون دفاع کنیم چه ربطی به داعش و... داره .درضمن کیروش یه مربی حرفه ایه باید کارشا ادامه بده جلو مالدیو هم ۵.۴.۱ بازی کنیم بالاخره اون بیشتر از ما حالیشه شما اگه ادعا داری برو ببینیم چیکار میکنی .تواین دوساله تاحالا سه بار کره را بردیم باز هم میبریم .من همیشه به خدا امید دارم و ایشاالله نتیجه تغییر کنه و حق به حقدار برسه .
  • گلادیاتور ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    حذف با شافت بهتر از برد بی شرافت است ان شاالله که این حرکت مورد قبول afc قرار نمی گیرد خیلی زشته ما رو عادت بدن آبروی افراد رو ببریم برای خوشی های زودگذر خجالت بکشید ما مسلمان و برادر هستیم
  • ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    چطور عراقی ها 3 سال پیش این کا روکردن دشمنی ها زنده نشد؟نوبت تلافیه.در ضمن رای هم به ضرر ما باشه عراق قهرمان نمیشه تا خوشحالیاشون زهر تنشون بشه
  • ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    عراقت بیجا کرده
  • ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    می خواست بازی نکنه.عراقت قهرمان نمیشه
  • ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    ناشناس18:55 حق هم شما تعیین نمیکنی
  • ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    حتما به دکتر مراجعه کن عزیز
  • ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    این دوستانی غیر فوتبالی سیاسی که فکر می کنن اعتراض ایران باعث ناراحتی مردم عراق میشه فکر کنم بیمار روانی هستن؟ عراقی ها و اماراتی ها دو سال گذشته و چند سال پیش 2 بار از ایران به خاطر همین موضوعات شکایت کردن و منجر به بازنده اعلام شدن تیم سپاهان و تیم ملی امید شدن اون موقع مردم ایران آدم نبودن یا شما اصلا ذره ای حب به وطن که به قول رسول الله(ص) نیمی از ایمان هست رو هم ندارید
  • علیرضا ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    عزیزان ، قانون قانونِ ... و اگه رای به تغییر نتیجه داده بشه حق ماست ، حق ... فردین بازی رو بزارید کنار لطفا"
  • ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    کاملا موافق
  • ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    راست میگه
  • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    به جای این حرفها به مربّی هامون بفهمونیم که بجای حاشیه پردازی به فکر این باشند که در بازی ممکنه ده نفره یا نه نفره هم بشند پس قبل از بازی خودشون رو برای چنین زمانی آماده کنند مگه یه بازیکن کم بشه و قدرتش بین ده بازیکن تقسیم بشه چقدر به بازیکنان فشار میاد که اینطوری بچه با رفتن یکی روحیه خودشون باختند. اصلا در تمرینات و مسابقات دوستانه بازیکنان باید ده نفره یا نه نفره بازی کنند تا در چنین مواقعی خود خودشون نبازند.
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    به عمرم ندیده بودن بازیکن دوپینکی بدون محرومیت بتونه بازی کنه!!
  • hassan ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    عزیز من تیمی که به ناحق ده نفره بشه تمرکز و تاکتیک تیم رو به هم میریزه چون قراره ۹۰دقیقه با ده بازیکن مقابل یازده نفر دوام بیاره رو یه بازیکن فشار دوبرابر میشه تازه ترس از باخت و حرف مردم یه فشار زیاددیگه ای داره باید تو این جو قرار گرفت تا بفمی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس