کد خبر 382847
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵

تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش کرد که این رژیم با وساطت مسکو از حزب‌الله خواسته است که در پاسخ به حمله «قنیطره»، اوضاع بر هم نریزد و امور به سوی جنگی فراگیر پیش نرود.

به گزارش مشرق، تحلیلگران اسرائیلی در تلویزیون رسمی این رژیم پرده از کانال‌های پشت پرده میان تل‌آویو و روسیه برداشتند و اعلام کردند اسرائیل از موسکو خواسته است پیام‌های حفظ آرامش به حزب‌الله و ایران برساند تا جنگ (فراگیر) در نگیرد.

بنا به گزارش خبرگزاری فلسطینی «معا»، «بن داوید» تحلیلگر کانال 10 گفت: اسرائیل از روابط خوب مسکو با اعراب استفاده و به حزب‌الله اعلام کرد خواهان جنگ نیست و عملیات ترور در قنیطره برای دفاع از خودش بوده است نه پیامی برای آغاز جنگ.

چهار تحلیلگر اسرائیلی در این شبکه تلویزیونی در نهایت از برنامه خود نتیجه گرفتند گه اسرائیل منافق است و دوگانه سخن می‌گوید؛ «از یکسو به رسانه‌های خارجی اعلام می‌کند که نمی‌دانسته سردار ایرانی (شهید محمد علی الله دادی) در گروه مورد هدف قرار داده شده در "قنیطره" بوده است و از سوی دیگر اطلاعات درز پیدا کرده به خبرنگاران نظامی و روزنامه‌های اسرائیلی نشان می‌دهد که سرویس اطلاعات و "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر و "موشه یعلون" (وزیر جنگ) و غیره به خوبی از این موضوع آگاه بوده‌اند».

شهادت فرمانده ایرانی

این تحلیلگران درباره تلاش اسرائیل برای اینکه به ایران اعلام کند اطلاع نداشته فرمانده ایرانی در گروه قنیطره بوده است، گفتند: اسرائیل خوب می‌دانست چه کسی را هدف قرار داده و پیش‌تر نیز اینچنین اتفاقاتی رخ داده است و در این زمینه جنگی حقیقی میان ایران و اسرائیل است.

در حمله جنگنده‌های اسرائیلی در روز یکشنبه (28 دی) به منطقه قنیطره سوریه  6 عضو حزب‌الله و یک فرمانده ایرانی به شهادت رسیدند.

یک روز بعد خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام امنیتی اسرائیل که هویت وی فاش نشد، گزارش کرد که اسرائیل از حضور فرمانده ایرانی مطلع نبوده و فکر می‌کرده است که عناصری در درجه پایین‌تر را هدف قرار داده است.

اما روزنامه الرأی کویت، روز پنجشنبه گذشته گزارش کرد که اطلاعات ویژه به دست آمده در این خصوص نشان می‌دهد که فرمانده ایرانی از طریق یک خط تلفن سوری ردیابی شده و اسرائیل دقیقا با هدف ژنرال ایرانی، اعضای حزب‌الله را هدف قرار داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    این حرکات اسراییل فقط برای از بین بردن هیمنه ایران در اذهان عمومی منطقه است واگر ایران پاسخ مناسب راندهد درآینده در روزنامه های غربی وعربی اعلام میکنند ایران قادر به پاسخگوئی به تهدیدات اسرائیل نیست
  • ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    و الله خیر الماکرین
  • هم آشنا ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    میخواد تحریک کنه ، بهش شلیک بشه ، عقل سلیم میگه در زمان مناسب بهش جواب بدن نه در زمانی که مذاکرات هسته ای صورت میگیره، چرا که روند توافق از هم میپاشه ، اسراییل این هدف و میخواد.
  • یوسف ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    بعد از انقلاب برنامه ای از شبکه یک سیما پخش می شد بنام دنیای اقتصاد یکی از شخصیت های نمایشی این برنامه شخصی بود بنام سفتر چمباتمه این آقا مثلاً می آمد در حاشیه شهر ساخت و ساز غیر مجاز می کرد و وقتی شهر داری می خواست اقدام به تخریب کند به ننه من قریبم بازی میخواست خطر را از خودش و کاری که کرده دفع کند حالا شخصیت سیاسی این صهیونیست ها و رفتارشان آدم رو یاد سفتر چمباتمه می اندازد کارشان را کرده اند و میخواهند هیچ کس کاری به کارشان نداشته باشد تازه این وقتی است که ظاهر قضیه به دست و پا افتادنشان را بخواهیم باور کنیم اگر قصدشان از کولی بازی ها ایجاد درگیری و انداختن تقصیر آن به گردن دیگران باشد که دیگر قصه دیگری دارد ....
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    این حماقت صهیونیستا هیچ تاثیری روی تحولات نظامی منطقه، چه قدرت حزب الله چه ایران و چه سوریه نداشت. فقط کبریت کشیدن تو انبار باروت بود.
  • رضا ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    ما منتظر فرمان رهبر عزیزمون هستیم . تا جان فداکنیم . جانم فدای رهبر.
  • سارا ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    حداقل اینقدر هم مرد نیستند که وقتی یه غلطی می کنند, پاش وایسند. شما که آتیش گزینهء نظامی علیه ایران را روشن می کنید؛ خوب بیایید رسماً نظامیش کنید اگه راست میگید ! چرا فقط از دور «عوعو» می کنید !؟
  • ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    ایران باید پاسخ سخت و قاطع به آن ها بدهد در مقابل یک سر دار ایرانی باید کاملا امنیت داخلی اسرائیل به هم بریزد به طوری که دولت و مردم اسرائیل احساس کنند که در یک کشور با فضای امنیتی به سر میبرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس