کد خبر 382432
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲

براساس تصاویر منتشره یک مامور پلیس نیوجرسی آمریکا راننده سیاهپوستی را هدف شلیک خود قرار داده است.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی پرس‌.تی.وی، به تازگی تصویری منتشر شده است که نشان می‌دهد در جریان مشاجره ماموران پلیس در نیوجرسی آمریکا با راننده سیاهپوست یک خودرو، یکی از ماموران به راننده سیاهپوست تیراندازی کرد و او را کشت.

 تصویر قتل راننده سیاهپوست در تیراندازی پلیس نیوجرسی آمریکا منتشر شد.

این تصویر در تاریخ 30 دسامبر ضبط شده است. ادعا می‌شود پلیس پس از آن به مرد سیاهپوست تیراندازی کرد که یک قبضه سلاح در داخل خودرو مشاهده کرد.

پخش این تصویر سیاهپوستان آمریکا را بیش از پیش خشمگین کرده است. آن‌ها پلیس آمریکا را به نژادپرستی و خشونت علیه خود متهم می‌کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فرشاد ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    0 0
    اولا پلیسی‌ که شلیک کرده، خودش سیاه پوست بوده. پس لطفاً حساب تبعیض نژادی رو حداقل از این قضیه جدا کنید. دوما، وقتی‌ پلیسی‌ در آمریکا به راننده‌ای دستور ایست میده، راننده موظفه که هر دو دستش رو بگذاره روی فرمان ماشین جوری که پلیس بتونه ببینه. این قانونیه که در تمام کتاب‌های آئین نامه راهنمائی و رانندگی‌ آمریکا نوشته شده. این راننده، بر خلاف دستور پلیس، که پشت سر هم به راننده میگفته "دستت رو بذار رو فرمان و الی شلیک می‌کنم"، داشته تو جعبه داشبورد دنبال چیزی میگشته. بعد از شلیک هم از تو همون جعبه یه اسلحه پیدا میشه. حتی پلیس شلیک کننده، قبل از شلیک، به همکارش چند بار میگه بیا جلو تا شاهد داشته باشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس