کد خبر 382036
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰

فردا مدیران و پیشکسوتان پرسپولیس برای خرید سهام باشگاه پرسپولیس در مزایده جلسه نهایی برگزار خواهند کرد.

به گزارش مشرق، امیر عابدینی در مورد اینکه مدیران پرسپولیس و پیشکسوتان سهام باشگاه را با قیمت 290 میلیارد تومان و با توجه به جلسه امروز با رئیس سازمان خصوصی‌سازی خریدار هستند یا نه، گفت: قرار است فردا جلسه نهایی بین من، هدایتی، رویانیان و علی پروین برگزار شود البته اگر بتوانیم ذوالفقارنسب و طاوسی را هم به این جلسه دعوت خواهیم کرد تا با توجه به جلسه‌ای با رئیس سازمان خصوصی‌سازی داشتیم تصمیم نهایی و قاطع را برای خرید سهام پرسپولیس انجام دهیم.

وی افزود: این شش نفر مأمور خواهند شد تا اگر سازمان خصوصی‌سازی جرح و تعدیلی در شرایط پیش آورد جلو بروند و اقدام کنند ولی اگر شرایط سازمان خصوصی‌سازی تغییر نکرد باید ببینیم که پیشکسوتان و این مدیران خواهان خرید سهام هستند یا خیر که این مسئله در جلسه فردا مشخص خواهد شد.
 
عابدینی، پروین، رویانیان و هدایتی به سازمان خصوصی‌سازی رفتند

به گزارش مشرق، همچنین امروز امیر عابدینی، علی پروین، حسین هدایتی و محمد رویانیان به سازمان خصوصی‌سازی رفتند و با میرعلی اشرف عبدالله پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی جلسه گذاشتند تا در مورد شرایط مزایده باشگاه پرسپولیس اطلاعات کافی را به دست بیاورند.

پیش از این قرار بود این جلسه در روزهای گذشته برگزار شد که به علت درگذشت مادر پوری‌حسینی این جلسه به امروز عصر موکول شده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس