فرمانده نیروی هوایی ارتش عراق تصریح کرد: پس از حضور در ایران به این حقیقت رسیدیم که جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از عرصه های دفاعی و تکنولوژی پیشرفت های چشمگیری داشته و در بحث تولیدات صنایع نه تنها از بسیاری کشورهای صاحب نام چیزی کم ندارد چه بسا به پیشرفت های بیشتری نیز دست یافته است.

به گزارش مشرق، سرلشکر انور حمد امین فرمانده نیروی هوایی ارتش عراق نیز در دیدار با سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، با بیان اینکه کشور عراق در حال حاضر در شرایط سختی به سر می برد از حضور در ایران ابراز خرسندی کرد و گفت: تهاجم تروریست های تکفیری داعش ما را بر آن داشت که با کشور همسایه، دوست و برادر خود ایران تعامل و همکاری بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از معدود کشورهایی بود که در مقابله با داعش یاری گر و پشتیبان ارتش، ملت و دولت عراق بود گفت: حضور ما در ایران به منظور ارتقای همکاری ها و تعاملات با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه های مستشاری، آموزشی و فنی است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش عراق در ادامه تصریح کرد: پس از حضور در ایران به این حقیقت رسیدیم که جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از عرصه های دفاعی و تکنولوژی پیشرفت های چشمگیری داشته و در بحث تولیدات صنایع نه تنها از بسیاری کشورهای صاحب نام چیزی کم ندارد چه بسا به پیشرفت های بیشتری نیز دست یافته است.

وی خاطر نشان کرد: باید اعتراف کنم که هیچ کس در عراق منکر پیشگامی جمهوری اسلامی ایران در جبهه های جنگ علیه تروریست ها نیست و این مسئله جایگاه ایران را در بین ملت عراق بزرگ و بزرگتر کرده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش عراق در پایان با قدردانی از ملت ایران و رهبر فرزانه انقلاب تأکید کرد: مساعدت و همکاری های جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مردم عراق بسیار ارزشمند و بزرگ بوده به دلیل آنکه در شرایط سخت به ما در مقابله با داعش یاری رسانده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بابا ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    0 0
    خدا قربون کرمت. یه زمانی هزار هزار مستشار تو این مملکت بود الان التماس میکنن بریم براشون مستشاری کنیم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس