کد خبر 381813
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲

ارتش رژیم صهیونیستی از بیم واکنش حزب الله لبنان به بمباران قنیطره، ضمن دستور آماده باش کامل در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی، مرخصی نظامیان خود را لغو کرده است.

 به گزارش مشرق، المیادین اعلام کرد: رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که ارتش اسرائیل ضمن دستور آماده باش کامل در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی، مرخصی نظامیان خود را لغو کرده است.

رسانه های اسرائیل روز گذشته نیز اعلام کرده بودند که بعد از حمله اسرائیل به منطقه‌ای در سوریه و ترور شماری از فرماندهان حزب الله لبنان،  اسرائیل باید در انتظار پاسخی دردناک از حزب الله باشد.

این رسانه های اسرائیلی افزودند: هم اکنون تمام نهادهای امنیتی اسرائیلی از بیم پاسخ حزب الله به عملیات ترور فرماندهان حزب الله در آماده باش به سر می‌برند.

دو روز قبل یک بالگرد رژیم صهیونیستی با حمله به منطقه «القنیطره» واقع در جنوب سوریه 6 تن از اعضای حزب‌الله را به شهادت رساند که در بین آنها جهاد مغنیه فرزند عماد مغنیه از فرماندهان حزب‌الله نیز دیده می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن از اصفهان ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    0 0
    کاش حزب الله به جای زدن مناطق اشغال شده در فلسطین، یک بلایی سر این حاکمان خائن عربستان و دیگر کشورهای حامی رژیم صهیونیستی در منطقه می آورد.
  • محمد علی ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    جهزوا ملاجئکم.ای سفاکان سوراخ موشهای خود را مجهز کنید تا بلکه لاشه ی متعفنتان بیش از این فضای پیرامون را پلید و نجس نکند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس