کد خبر 348029
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۲

فلسطینیان کرانه باختری در خاکسپاری دو عضو حماس شرکت کردند که به دست نظامیان صهیونیست و با ادعای دست داشتن آن‌ها در ربودن سه نوجوان صهیونیست کشته شدند.

به گزارش مشرق، هزاران فلسطینی در کرانه باختری بعد از ظهر سه شنبه پیکرهای دو نفر از مبارزان فلسطینی عضو گردان‌های شهید عزالدین قسام را که بامداد امروز توسط نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند در شهر الخلیل تشییع کردند.

مراسم تشییع «عامر ابو عیشه» و «مروان قواسمه» از مسجد حسین بن علی در شهر الخلیل آغاز شد و در گلزار شهدا در منطقه الشیخ به خاک سپرده شدند.

شرکت کنندگان در تشییع جنازه این دو شهید فلسطینی شعارهایی در حمایت از مقاومت سر ‌دادند و خواستار پاسخ مناسب به ترور این دو عضو مقاومت و پایان هماهنگی امنیتی میان تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیست شدند.

درگیری‌های شدیدی بین فلسطینیان و نظامیان صهیونیست پس از این مراسم رخ داد.

شرکت کنندگان در این مراسم پرچم‌های جنبش حماس و پرچم‌های شماری از گروههای ملی و اسلامی را در دست داشتند و شعارهایی در محکومیت جنایت ترور این دو مبارز حماس سر می‌دادند و خواستار پاسخ فوری به این جنایت شدند.

یکی از سخنگویان حماس در این مراسم گفت خون شهیدان به هدر نخواهد رفت و اشغالگران بهای سنگینی را در مقابل این جنایت پرداخت خواهند کرد.

پس از این مراسم درگیریهای شدیدی بین فلسطینیان و نیروهای اشغالگر در باب الزاویه رخ داد و اشغالگران نارنجکهای گازی و صوتی و گلوله‌های مشقی شلیک کردند و شماری از جوانان دچار مصدومیت شدند.

{$sepehr_album_17738}

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس