وزیر اقتصاد با تاکید بر این که هرگز اظهار نظری درباره ارائه پیشنهاد تغییر قیمت نفت در لایحه بودجه به ۴۰ دلار نکرده است گفت: منطقی ترین قیمت نفت برای بودجه ۶۵ تا ۷۰ دلار است.

به گزارش مشرق، علی طیب نیا  اظهار داشت: من هرگز در جلسه با مراجع اعظام اظهار نظری درباره تغییر قیمت نفت در لایحه بودجه 94 به 40 دلار نکرده ام چرا که قیمت نفت به اعتقاد برخی ممکن است کمتر یا بیشتر از 40 دلار شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که سرانجام چه قیمتی برای نفت در بودجه به تصویب خواهد رسید گفت: به اعتقاد بنده منطقی ترین قیمت برای نفت در بودجه 94 رقمی بین 65 تا 70 دلار است.

وزیر اقتصاد با تاکید بر این که پیش بینی قیمت نفت در نهادهای بین المللی هم ممکن نیست افزود: دولت با نرخ 65 تا 70 دلاری برای نفت می تواند کشور را مدیریت کند بدون آن که به مشکلی بخورد .
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسن ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    بهترین راه حل برای کسری بودجه اینه که دولت مالیات اون دسته از شرکتهای خصوصی و دولتی رو که از پرداختنش فرار میکنن بگیرن ... ما به اندازه فروش نفتمون در سال فقط فرار مالیاتی داریم که بعضی ها البته با پارتی از زیرش در میرن ... خداییش راه حل دیگه ای نداریم ... کل غرب و عرب با ما جنگ اقتصادی راه انداختن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس