در آستانه ۲۹ دی‌ماه و روز غزه، به همت مرکز رقومی بسیج، مستند ترکیبی پویانمایی «زمین بازی ما» با موضوع اضمحلال رژیم صهیونیستی، در فضای مجازی منتشر می‌شود.

به گزارش مشرق، در مستند ترکیبی پویانمائی 5 دقیقه‌ای «زمین بازی ما» که با محوریت حمایت از کودکان غزه تولید شده، تیم فوتبال ستارگان جهان در مقابل تیم رژیم صهیونیستی تا دقایق پایانی یک بر یک مساوی است. تیم منتخب جهان را در این بازی ستارگانی چون «لیونل مسی»، « کریستیانو رونالدو» و «جانلوئیجی بوفون» همراهی می‌کنند.

«علی دایی» سرمربی تیم ستارگان جهان در دقیقه 89 بازی، «یوسی بنایون» که تابعیت فلسطینی برای خود برگزیده را به میدان می‌فرستد و او در دقیقه 90 گل پیروزی را در دروازه رژیم صهیونیستی جای می‌دهد.  

علاقمندان جهت دانلود و تماشای مستند ترکیبی پویانمائی «زمین بازی ما» می‌توانند به پایگاه مرکز رقومی(دیجیتال) بسیج به نشانی www.mhdb.ir مراجعه نمایند.

گفتنی است مرکز هنرهای رقومی(دیجیتال) بسیج با محوریت تولید پویانمایی، بازی‌های رایانه‌ای و نرم‌افزارهای چند‌رسانه‌ای در اسفندماه 1392 افتتاح و تاکنون مجموعه پویانمایی طنز ماجراهای باراک اوباما و جان کری با نام «گزینه‌های روی میز»، سریال طنز پویانمایی «بختک» که جایزه فانوس پنجمین جشنواره فیلم عمار را کسب کرده را در کارنامه کاری خود دارد. تولید سریال پویانمایی شهید «بهنام محمدی» و پویانمایی سینمایی «روزگار آندلس» از جمله کارهای پیش روی این مرکز است.
منبع: خبرگزاری بسیج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    با کارتونم خوبه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس