مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی خراسان رضوی گفت: تا پایان سال در مرکز رشد نانو بسیج علمی خراسان رضوی، ۱۰ محصول نانو نمونه سازی اولیه می‌شود.

به گزارش مشرق، علیرضا جامی مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی خراسان رضوی اظهار داشت: از مهم‌ترین برنامه‌های در دستور کار تا پایان امسال راه اندازی 2 مرکز رشد دیگر است.

وی با بیان اینکه همچنین طرح‌های ارائه شده در این مراکز مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: این طرح‌ها مورد حمایت قرار می‌گیرد.

جامی تصریح کرد: از دیگر اقدامات در دست انجام مراکز رشد راه اندازی مرکز رشد "نانو" است که تا پایان سال در این مرکز رشد، 10 محصول نانو نمونه سازی اولیه می‌شود.

وی با بیان اینکه تا پایان امسال از 40 طرح صنعتی و فناوری به صورت تسهیلاتی به صورت بلاعوض از سوی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان رضوی حمایت می‌شود، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های این سازمان حمایت از طرح‌های ارائه شده در راه اندازی مراکز رشد است.

جامی به برنامه‌های ویژه ایام الله دهه فجر از سوی این سازمان اشاره کرد و گفت: حضور در جشنواره اختراعات جهادگران علم و فناوری در تهران از جمله برنامه‌هایی است که همزمان با ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از سوی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان رضوی برای حضور در این جشنواره افزون بر 40 طرح ارائه شده است.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان رضوی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های خانه نخبگان این سازمان برگزاری جلسات متعدد پیرامون بررسی مسائل مهم استان است که تاکنون در قالب این جلسات 100 مسئله از مهم‌ترین مسائل استانی استخراج و مورد بررسی قرار گرفته است.

جامی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مسائل مطرح در این جلسات در قالب کتاب چاپ و در اختیار مسئولان استانی قرار می‌گیرد.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان رضوی به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی در محل نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: دستاوردهای پژوهشی این سازمان در این دوره از نمایشگاه برای علاقمندان در معرض نمایش قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: در این دوره از نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان رضوی مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازه‌های ماکارونی است.

جامی با انتقاد از زمان نامناسب برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی استان گفت: متاسفانه استقبال مناسبی از این نمایشگاه صورت نگرفته است امید است که مسئولان و مدیران ذیربط در زمان برگزاری این نمایشگاه برای سال آینده تصمیمات بهتری گیرند.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس