کد خبر 381566
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸

فرمانده انتظامی شهرستان بیجار استان کردستان از مسمومیت ۱۲ دانش آموز به علت انتشار گاز منواکسید کربن خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ ایرج حسن خانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر انتقال تعدادی دختر دانش آموز به علت مسمومیت با گاز منواکسید کربن به بیمارستان امام حسین(ع) بیجار بلافاصله عوامل کلانتری ۱۱ طالقانی به بیمارستان اعزام شدند.

وی ادامه داد: با بررسی مأموران و به گفته مربی مدرسه مشخص شد تعداد ۱۲ دانش آموز دختر ۱۴ ساله در سالن ورزشی مدرسه در حال ورزش بودند که به علت جدا شدن لوله دودکش بخاری و پخش گاز منواکسید کربن در فضا دچار گاز گرفتگی شده اند که سریعا" به بیمارستان انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی بیجار افزود: خوشبختانه وضعیت عمومی همه دانش آموزان مطلوب بوده و پس از مداوا از بیمارستان ترخیص شدند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پایگاه خبری پلیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن از اصفهان ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    مشکلی نیست، وزیر آموزش و پرورش گفت دانش آموزان اگر بسوزند و یا مشکلات دیگری که به دلیل استاندارد نبودن سیستم گرمایشی برایشان پیش بیاید مشکلی نیست چون همه انها بیمه شده اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس