آخرین بار، همین دو هفته پیش بود که موقع خداحافظی بغلش کردم، خواستم بهش بگم «جهاد» چقدر نوربالا می‌زنی، چقدر بوی شهادت میدی اما بغض گلوم رو گرفت، فقط گفتم تو رو خدا مراقب خودت باش.

 به گزارش گروه جهادو  مقاومت مشرق، سیدکمیل باقرزاده، فرزند سردار سیدمحمد باقرزاده (فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح) خاطره‌ای از جهاد مغنیه، فرزند شهید عماد مغنیه را در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

وی در این مطلب آورده است:
«آخرین بار، همین دو هفته پیش بود که موقع خداحافظی بغلش کردم. خواستم بهش بگم جهاد چقدر نوربالا میزنی. چقدر بوی شهادت میدی. اما بغض گلوم رو گرفت. فقط گفتم تو رو خدا مراقب خودت باش. خنده ای کرد که برق دندانهای سفید و خوشگلش هنوز توی ذهنمه. گفت إن شاء الله زود همدیگر رو می بینیم. و جهاد رفت و فقط آه حسرت برای من باقی ماند...»

جهاد مغنیه شب گذشته در حمله بالگردهای رژیم صهیونیستی به شهرک «مزرعة الامل» در منطقه قنیطره سوریه به همراه چند تن از فرماندهان حزب الله لبنان به شهادت رسید.

گفتنی است عماد مغنیه معروف به حاج رضوان از فرماندهان نظامی حزب‌الله لبنان نیز در 23 بهمن 1386 به شهادت رسیده بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    ضمن اظهار عجز در برابر ارواح طیبه این شهیدان ، این واقعیت را بپذیریم که رسوخ اطلاعاتی در حزب الله برای صهیونیستهای کودک کش، آسان شده است: ماه قبل جاسوس چندساله شان در شورای رهبری حزب الله شناسایی شد و الان هم که محل حضور جهاد مغنیه را کشف و ایشان را به شهادت رساندند! خدایا چشمان حزب الله را تیزتر فرما تا این درزها را پیدا کرده و جلوی رسوخهای اطلاعاتی را بگیرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس