به گزارش مشرق، براساس جدیدترین ارزیابیها 58.2 درصد بازار خودروهای سواری ایران در اختیار خودروهایی با سطح قیمتی متوسط (25 تا 50 میلیون تومان) است.
پس از آن خودروهای با سطح قیمتی کمتر از 25 میلیون تومان معادل 38.4 درصد بازار خودروهای سواری ایران را در اختیار دارند. البته بازار این خودروها منحصر به سه مدل خودروی امویام 110، تیبا و پراید است.
معادل 2.2 درصد بازار خودروهای سواری نیز در اختیار خودروهای با سطح قیمتی بین 50 تا 75 میلیون تومان است.
پس از آن خودروهای با سطح قیمتی بیشتر از 125 میلیون تومان معادل 0.7 درصد بازار، خودروهای با سطح قیمتی بین 75 تا صد میلیون تومان معادل 0.3 درصد بازار و خودروهای با سطح قیمتی بین صد تا 125 میلیون تومان معادل 0.2 درصد بازار را در اختیار دارند.
پس از آن خودروهای با سطح قیمتی کمتر از 25 میلیون تومان معادل 38.4 درصد بازار خودروهای سواری ایران را در اختیار دارند. البته بازار این خودروها منحصر به سه مدل خودروی امویام 110، تیبا و پراید است.
معادل 2.2 درصد بازار خودروهای سواری نیز در اختیار خودروهای با سطح قیمتی بین 50 تا 75 میلیون تومان است.
پس از آن خودروهای با سطح قیمتی بیشتر از 125 میلیون تومان معادل 0.7 درصد بازار، خودروهای با سطح قیمتی بین 75 تا صد میلیون تومان معادل 0.3 درصد بازار و خودروهای با سطح قیمتی بین صد تا 125 میلیون تومان معادل 0.2 درصد بازار را در اختیار دارند.