ادينهو بازيکن بزريلي تراکتورسازي اعتقاد دارد سردار آزمون در بازي مقابل قطر نمره 20 گرفت.

به گزارش مشرق، ادینهو بعد از تمرینات پرفشار تراکتورسازی در خصوص شرایط خودش و تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: در دو روز گذشته تمرینات پرفشار و سختی را در تبریز داشتیم و واقعا این تمرینات کمک می کند تا بازیکنان برای نیم فصل دوم به آمادگی لازم برسند. بازیکنان اینقدر خسته بودند که می خواستند در تمرینات فرار کنند اما من هیچ مشکلی نداشتم و خیلی هم استقبال می کنم.

او در مورد بازی ایران برابر قطر در جام ملت های آسیا هم صحبت کرد: من بازی های ایران با دقت و شوق زیادی می بینم. ایران کار سختی داشت چون قطر تیم خوبی بود. اما بازیکنان و کی روش برای این بازی تمرکز کردند و با یک بازی عالی 3 امتیاز را گرفتند. نیمه اول البته ایران زیاد شانس نداشت اما در نیمه دوم سردار آزمون فوق العاده کار کرد و خیلی خوب مدافعان حریف را غافلگیر کرد. با همین بازی ایران می تواند امارات را شکست دهد.

او در خصوص شباهت بازی دژاگه و خودش هم گفت: می دانم سبک بازی مان شبیه هم است. ایران 11 بازیکن بزرگ در تیم ملی دارد و دژاگه واقعا بین المللی و خوب کار می کند.

او برد ایران برابر امارات را پیش بینی کرد و گفت: ایران در این بازی 2 بر یک شکست می دهد. آندرانیک تیموریان پاس می دهد و دژاگه گل می زند. البته فکر می کنم سردار هم در این بازی گل بزند.مهاجمان ایران در سطح بالایی قرار دارند.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ساناز ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    هروقت يكي پيش بيني كرد ايران چطوري از يه تيم ميبره،تيم باخت.خدا بخير كنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس