کد خبر 380737
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به خدمت‌رسانی ۳۰ بیمارستان تخصصی نزاجا به مردم گفت: تلاش داریم با حمایت وزارت بهداشت، حوزه ارائه خدمات به خانواده‌های نیروهای مسلح را گسترده‌تر کرده و به عموم مردم خدمات بهداشتی درمانی ارائه دهیم.

به گزارش مشرق، امیر احمدرضا پوردستان در حاشیه افتتاح ساختمان داروخانه ۲۹ فروردین در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مجموعه اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی با داشتن ۳۰ بیمارستان تخصصی به هم‌وطنان خدمت‌رسانی می‌کند.

وی افزود: امروز تلاش داریم این ظرفیت را پای کار آورده و با حمایت وزارت بهداشت، حوزه ارائه خدمات به خانواده‌های نیروهای مسلح را گسترده‌تر کرده و به عموم مردم خدمات بهداشتی درمانی ارائه دهیم.

امیر پوردستان در این رابطه تصریح کرد: می‌خواهیم همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس در خدمت مردم و جبهه‌ها بودیم، امروز نیز بتوانیم در حوزه بهداشت و درمان خدمت شایانی به مردم داشته و در پیشگاه رهبری معظم انقلاب روسفید باشیم.

وی بیان داشت: برای ارائه خدمات بهتر، داروخانه‌های هریک از این ۳۰ بیمارستان تخصصی را زیر نظر داروخانه ۲۹ فروردین قرار می‌دهیم.

فرمانده نزاجا همچنین با اشاره به افتتاح ساختمان جدید داروخانه ۲۹ فروردین خاطرنشان کرد: مجموعه جدید این داروخانه با مساحت ۲۸۰۰ متر به این داروخانه ملحق شد.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس