کد خبر 379477
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش ارتش در سالهای پس از انقلاب اسلامی، گفت: کارنامه درخشان ارتش عرصه هزاران گونه شناخته و ناشناخته ایثار و فداکاری است.

به گزارش مشرق، احمد رضا پوردستان روز دوشنبه در پیامی به مراسم هفتمین روز درگذشت امیر 'هدایت دشت پا' فرمانده گروه 55 توپخانه، افزود: این ایثارها و فداکاری های فراموش ناشدنی به همت افرادی است که تاریخ پرشکوه و افتخار آمیز 36 ساله انقلاب اسلامی را رقم زده اند.

وی در این پیام که توسط امیر 'علی آراسته' معاون هماهنگ کننده ارتش قرائت شد، ادامه داد: ایثارگران به امید نیل به شهادت قدم در وادی جهاد نهاده اند و برخی با رسیدن به این هدف به درجه اعلی علین رسیده و گروهی که از این غافله بازمانده اند توفیق خدمت را یافته اند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به عروج امیر 'هدایت دشت پا' اظهار کرد: این رزمنده سالهای دفاع مقدس، پس از سالها مجاهدت و توفیق خدمت، به یاران شهید خود پیوست و برگ زرینی به تاریخ مجاهدت ها و تلاش های مومنانه نیروی زمینی ارتش افزود.

وی تصریح کرد: این رزمنده اسلام از فرماندهان مومن و ولایتمدار بود که با استعانت از خدا و کوله باری از تجربه در خدمت اسلام و انقلاب اسلامی لحظه ای آرامش و آسایش را جایز نمی شمرد و همه توان خود را برای ارتقای آمادگی دفاعی و توان عملیاتی مصروف کرد.

وی افزود: بازماندگان از غافله شهدا همواره باید حق عظیم انقلاب اسلامی، امام شهدا و نفوس طیبه این شهیدان را فراموش نکنند و رسالت خود را با تبعیت از راه شهدا ادامه دهند.

این مراسم با حضور مردم، استاندار، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و فرماندهان ارشد نیروهای مسلح مستقر در اصفهان در حسینیه سید الشهدا (ع) ارتش منطقه اصفهان برگزار شد.

سرهنگ 'هدایت دشت پا' که نقش موثری در اجرای رزمایش بزرگ و مشترک محمد رسول الله (ص) ارتش داشت، روز نهم دی ماه جاری پس از بازگشت از این رزمایش بر اثر ایست قلبی به دیار باقی شتافت.

این رزمایش با شرکت یگانهای زمینی، دریایی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی دیگر نیروهای مسلح، دو هفته قبل در گسترده وسیعی از خاک و آب کشورمان و آبهای بین المللی جنوب شرق ایران برگزار شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس