تیم ملی فوتبال ژاپن موفق شد در دیدارش مقابل عراق به برتری دست یابد.

پیروزی ژاپن مقابل عراق در نیمه نخستگروه ورزش مشرق، تیم فوتبال ژاپن در دومین دیدار خود در مرحله گروهی شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا، از ساعت 12:30 امروز (جمعه - به وقت تهران) در ورزشگاه Brisbane Stadium شهر بریزبین به مصاف عراق رفت که در پایان ژاپن به پیروزی یک بر صفر رسید.




در این دیدار که علیرضا فغانی به همراه رضا سخندان و محمدرضا ابوالفضلی قضاوت آن را به عهده دارند، کیسوکه هوندا در دقیقه 23 از روی نقطه پنالتی دروازه عراق را باز کرد. (خلاصه فیلم بازی ژاپن - عراق)

شرح گل:


دقیقه 23: حمله خطرناک ژاپنی‌ها در محوطه جریمه عراق می‌توانست دروازه این تیم را باز کند اما مدافعان اجازه کار را به بازیکنان ژاپن ندادند. در ادامه توپ درون محوطه جریمه به هوندا رسید که این بازیکن هم پس از حرکتی که به سمت راست داشت توسط دو بازیکن عراقی متوقف شد تا فغانی اعلام پنالتی کند. هوندا خودش پشت ضربه پنالتی ایستاد و موفق شد دروازه عراق را باز کند.

پیروزی خفیف سامورایی‌ها مقابل عراق/ فلسطین حذف شد، عراق و اردن همچنان امیدوار +جدول و عکس

نیمه اول:

دقیقه 17: ژاپنی‌ها که برتری‌شان در بازی مقابل عراق محسوس بود سانتری از جناح راست خط دفاعی حریف ارسال کردند که با ضربه سر کیسوکه هوندا همراه بود اما ضربه ستاره ژاپنی‌ها راهی به دروازه نداشت و به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 43: بازیکنان عراق از سمت راست نفوذی درون محوطه جریمه ژاپن داشتند اما ضربه آرام یونس محمود شانس به تساوی کشیدن بازی در نیمه نخست را از عراق گرفت.

سامورایی ها +جدول و عکس

نیمه دوم

دقیقه 63: کیسوکه هوندا با نفوذی که هم‌تیمی‌اش از سمت چپ انجام داده بود صاحبت موقعیت بسیار مناسبی شد اما از داخل محوطه شش قدم نتوانست دوازه خالی عراق را باز کند تا ژاپن در حسرت گل دوم بماند.

دقیقه 72: با اینکه تیم عراق یک گل از ژاپن عقب بود اما باز هم این تیم برتر میدان بود که حمله می‌کرد. این بار دروازه‌بان تیم عراق بود که موفق عمل کرد و موفق به مهار شوت سنگین ژاپنی‌ها شد.

دقیقه 2+90: تیم عراق در لحظات پایانی بازی صاحب موقعیت مناسبی پشت محوطه جریمه ژاپن شد اما ارسال ضرغام اسماعیل توسط بازیکنان ژاپن دفع شد تا مهاجمان عراقی نتوانند از این موقعیت استفاده کنند.

سامورایی ها +جدول و عکس


درصد گردش توپ در مناطق زمین

پیروزی خفیف سامورایی‌ها مقابل عراق  +جدول و عکس


به گزارش مشرق، پیش از این دیدار هم اردن موفق شده بود با نتیجه 5 بر یک فلسطین را شکست دهد. (جزئیات و اطلاعات کامل دیدار اردن - فلسطین)

جدول رده‌بندی گروه D تا روز دوم

گروه D
ردیف تیم بازی ها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 ژاپن 2 2 0 0 5 0 5 6
2 اردن 2 1 0 1 5 2 3 3
3 عراق 2 1 0 1 1 1 0 3
4 فلسطین 2 0 0 2 1 9 -8 0





 برنامه روز نهم رقابتهای جام ملتهای آسیا به شرح زیر است:


شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳

17

استرالیا

-

کره جنوبی

12:30

Brisbane Stadium

18

کویت

-

عمان

12:30

Newcastle Stadium


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس