دیدار تیم‌های استرالیا و کره‌جنوبی در نیمه نخست با شکست یک بر صفر میزبان جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا به پایان رسید.

به گزارش مشرق، تیم‌های ملی استرالیا و کره‌جنوبی در سومین دیدار خود در گروه A شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا، از ساعت 12:30 امروز (شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه بریزبین به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با شکست یک بر صفر استرالیای میزبان به پایان رسید. لی‌جئونگ هیوپ در دقیقه 32 برای کره‌جنوبی گلزنی کرد.

دقیقه 16: بازی در دقایق ابتدایی متعادل دنبال می‌شد و دو تیم استرالیا و کره‌جنوبی موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای داشتند اما جدی‌ترین موقعیت در حرکت ناتان برنز داخل محوطه کره‌جنوبی رقم خورد. آنجایی که شوت زمینی و فنی او را دروازه‌بان کره‌جنوبی در آستانه فروپاشی دروازه‌اش راهی کرنر کرد.

دقیقه 32: کره‌ای‌ها در سمت راست محوطه جریمه استرالیا صاحب پرتاب اوت شدند. توپی را که کی‌سونگ یوئنگ دریافت کرده بود از بین مدافعان استرالیا به بیرون محوطه جریمه پاس داد تا لی‌جئونگ هیوپ با شوتی که روانه دروازه استرالیا کرد، برای چشم‌بادامی‌ها گلزنی کند.

دقیقه 36: جیمز ترویسی با پاسی که از هم‌تیمی‌اش دریافت کرده بود با زدن بر سر توپ باعث محو شدن مدافعان کره‌جنوبی شد اما ضربه او راهی به دروازه نداشت و به تور کنار دروازه برخورد کرد.

استرالیا و کره‌جنوبی دو تیم شش امتیازی گروه A هستند که صعودشان به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های 2015 آسیا قطعی شده و  بازی آنها صدرنشین گروه را مشخص خواهد کرد. دو تیم دیگر این گروه که کویت و عمان هستند و حذف‌شان از گردونه رقابت‌ها قطعی شده در دیداری همزمان در ورزشگاه نیوکاسل به مصاف هم رفته‌اند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس