پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت: تیم ملی در خط دفاعی عملکرد خوبی دارد اما در خط حمله ضعیف هستیم.

به گزارش مشرق، خداداد عزیزی در تماس تلفنی با برنامه ورزش و مردم در مورد عملکرد تیم ملی فوتبال در بازی‌های جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: ما نمی‌توانیم با دو بازی عیار 100درصد فوتبال را بسنجیم و بگوییم حرف برای گفتن نداشتیم. از زمانی که کی‌روش آمده در بحث دفاعی کار خوبی داشتیم کم گل خوردیم اما در فاز حمله مشکل عمده داریم. باید در بازی‌های آینده مقابل ژاپن، استرالیا، کره جنوبی ببینیم باز هم تاکتیک دفاعی و نگاه به ضد حمله، کار کرد دارد یا جواب نمی‌دهد.

وی در مورد گل سردار آزمون که روز گذشته به ثمر رساند، گفت: فکر می‌کنم جزو گل‌هایی است که کم در فوتبال اتفاق می‌افتد. ما فوروارد تکنیکی کم داریم. امیدوارم که تصمیمی که سردار آزمون برای زدن گل گرفته بود اتفاقی نبوده باشد. او کنترل خوبی روی توپ داشت و گل زیبایی هم به ثمر رساند.

خداداد در مورد پیشنهادهایی که به سردار آزمون از اروپا داده می‌شود گفت: ما یک بازیکن در دوره خودمان داشتیم که ابتدای هر فصل از منچستر و رئال‌مادرید پیشنهاد داشت اما آخر هم در تیم‌های ایرانی بازی می‌کرد!

وی در مورد اینکه بهترین بازیکن دو بازی اخیر در تیم ملی چه کسی است، گفت: ‌اینکه بگوییم کدام بهتر بودند درست نیست. معمولاً یک تیم خوب بازی می‌کند اما تعدادی از جوان‌هایی که تازه وارد شده‌اند مثل پورعلی گنجی، غفوری و آزمون خوب بازی کردند. در کنار اینها مجموعه تیم نیز خوب بازی کرد. در خط دفاع خیلی خوب بودیم امیدوارم در حمله نیز بتوانیم خوب باشیم.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد بازی بعدی مقابل امارات اظهار داشت: من فوتبال امارات را بعد از اینکه به ایران آمدم دنبال می‌کنم. آنها پیشرفت خوبی را داشتند خط حمله خوبی دارند به خصوص بازیکن شماره10 آنها خیلی عالی است. امارات در خط حمله بازیکنان سرعتی دارد که خیلی عالی هستند. فکر می‌کنم بازی با امارات بتوانیم خط دفاعی را محک بزنیم که چه کاره هستیم. اماراتی‌ها هم در خط دفاعی ضعف دارند.

وی در مورد اینکه آیا برای تیم ملی شانس قهرمانی قائل هستید یا خیر، عنوان کرد: من شانس قهرمانی را برای ژاپن،‌کره جنوبی و استرالیا می‌بینم. البته ما دوست داریم ایران قهرمان شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    اگه کیروش به سروش رفیعی میدون بیشتری بده سروش میتونه یه خداداد دیگه بشه که آسیا رو بترکونه مخصوصا اون لایی انداختناش که تکه توی آسیا.سروش اگه خودش باشه و با اعتماد به نفس همیشگی که توی لیگ بازی میکنه باشه خوراک حتی ژاپن و کره هم لایی های منحصر بفرد سروشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس