کد خبر 380077
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶

اقدامات رژیم صهیونیستی و حتی رفتارهای هواداران این رژیم در انگلیس موجب شده است که تقریبا نیمی از انگلیسی ها احساسات ضد یهودی داشته باشند.

به گزارش مشرق، بر اساس یک نظرسنجی جدید تقریبا نیمی از شهروندان انگلیسی احساسات ضد یهودی دارند و شماری معتقدند که یهودیان تلاش بی وقفه ای برای کسب پول و ثروت دارند یا از نقوذی قوی در رسانه ها برخوردار می باشند.
گروه موسوم به مقابله با یهودی سیزی که این نظرسنجی را انجام داده است، اعلام کرد؛ انگلیس در خصوص احساسات ضد یهودی در لبه پرتگاه قرار دارد و اگر با قاطعیت و بدون تسامح با آن مقابله نشود، این احساسات رشد خواهد کرد.

یهودیان کمتر از یک درصد مجموع ساکنان انگلیس را تشکیل می دهند.

این نظرسنجی که از بیش از 3400 نفر بالغ انجام شد، نشان داد: 45 درصد پرسش شوندگان دستکم یک نقطه نظر ضد یهودی داشته اند به گونه ای که مثلا 13 درصد معتقدند که یهودیان به طور مدام از هولوکاست برای کسب همدردی سخن می گویند.
این نظرسنجی افزود: 25 درصد نیز بر این باور هستند که یهودیان بیشتر از دیگران در تلاش برای مال اندوزی هستند. 17 درصد هم معتقدند که یهودیان خودشان را بهتر از دیگران می دانند و از نفوذ بیشتری در رسانه ها برخوردارند.

براساس این نظرسنجی، 11 درصد از پرسش شوندگان نیز گفتند که یهودیان در معاملات تجاری خود نظیر دیگران امانت دار نیستند. 20 درصد هم گفتند که وفاداری یهودیان انگلیس به رژیم اسرائیل باعث شده است که وفاداری کمتری به انگلیس داشته باشند.
دربخش درگیری از این نظرسنجی آمده است: 10 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی معتقدند از اینکه یکی از بستگان آنها با یهودیان ازدواج کنند، خرسند نخواهند بود.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس