کد خبر 379348
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹

معاون سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری تصمیم دولت برای راه‌اندازی گردشگری طبیعی در منطقه آشوراده را قطعی خواند و گفت: هنوز کاری شروع نشده است.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سعید شیرکوند معاون سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی سازمان میراث فرهنگی، در خصوص موضوع آشوراده اظهار داشت: هنوز هیچ مرحله‌ای برای آشوراده شروع نشده است که عده‌ای بر اساس تصورات و ذهنیات خودشان مسائلی را مطرح و بر اساس آن، قضاوت، تحلیل و برداشت می‌کنند.

وی اضافه کرد: تصمیم دولت بر این است که منطقه آشوراده امکان ایجاد شرایط برای گردشگری طبیعی فراهم شود و بر این اساس هم مطالعات لازم قرار است شروع شود و بعد از آن، اقدام به فراخوان برای فعالیت‌های اجرایی‌شان صورت گیرد. لذا هنوز چیزی شروع نشده که بخواهد تعطیل یا متوقف شود.

معاون سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه کاری به توهمات و تصورات افراد ندارم خاطرنشان کرد: دولت تصمیم گرفته است که از پتانسیل منطقه آشوراده استفاده کند، البته این تصمیم برای 20 سال قبل است و برای الان نیست ولی چون 20 سال گذشته مشکلات مالکیتی به وجود آمده بود این اتفاق صورت نگرفت.

وی افزود: این مشکل مالکیتی به دادگاه کشیده شد و الان حل شده است لذا در حال حاضر سازمان محیط زیست و سازمان میراث فرهنگی توافق کردند طرح جامعی مطالعه شود و بر اساس آن طرح جامع فعالیت‌های مربوط به آن شروع شود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس