کد خبر 379092
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱

مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان از پرداخت تعداد باقی مانده جوایز هفتمین دوره جایزه جلال آل‌احمد تا پایان ماه جاری خبر داد.

به گزارش مشرق، مهدی قزلی مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان که متولی برگزاری هفتمین دوره جایزه جلال آل احمد بود، پیرامون وقفه در پرداخت جوایز برترین‌های این دوره اظهار داشت: تعمدی در پرداخت اینگونه نبوده است، مبالغ این جایزه به نحوی است که باید به تدریج پرداخت صورت گیرد.

وی ادامه داد: تا به حال شهرداری حمایتی در این سطح نداشته است و باید عنوان شود که همکاری خوبی را شاهد هستیم، اما بخشی از جوایز پرداخت شده، اما بخشی از جوایز که قول هم داده شده بود هنوز پرداخت نشده است، ولی مطلع هستم که بزودی این میزان هم پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان با تاکید بر اینکه بودجه‌های فرهنگی امسال دچار انقباض بوده‌اند، گفت: هم وزارت ارشاد و هم شهرداری بخشی که وعده کرده بودند پرداخت کرده‌اند و مابقی جوایز هفتمین دوره تا پایان دی ماه به افراد برگزیده پرداخت خواهد شد.

گفتنی است هفتمین جشنواره جلال آل احمد سوم آذر در تالار وحدت برگزیدگان خود را شناخت اما تاکنون برخی از برگزیدگان سکه‌های خود دریافت نکرده‌اند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس