در سالروز میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق (ع) حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامى‌ دیدار کردند.

به گزارش مشرق، در خجسته سالروز میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام و ولادت پربرکت امام صادق(ع)، جمعی از مسئولان کشور، میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی و گروه‌هایی از مردم با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبرانقلاب در این دیدار تاکید کردند: همین قدر که ملتهای مسلمان کنار هم باشند این به دنیای اسلام و شخصیت امت اسلامی عظمت می بخشد.

ایشان با یادآوری همایش حسینی در اربعین امسال تصریح کردند: امسال در اربعین دیدید میلیونها انسان کنارهم قرار گرفتند و این حرکت عظیم در دنیا انعکاس پیدا کرد و آن را تعظیم کردند.

رهبرانقلاب با تاکید براینکه دستهای تفرقه افکن میان شیعه و سنی به سرویسهای جاسوسی دشمنان اسلام میرسد، بیان داشتند: نه تشیعی که با mi6 انگلیس ارتباط دارد، شیعه است و نه تسننی که مزدور cia آمریکا باشد، سنی است؛ بلکه هر دو ضد اسلامند.

مشروح خبر و تصاویر تکمیلی از این دیدار متعاقباً منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • کاپیتان ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    0 0
    چرا این مرتیکه شیرازی رو دستگیر نمیکنن؟ منافق کور دل اسم خودشم گذاشته مرجع تقلید! اگه تو آیت اللهی پس امثال کروبی باید ادعای امامت کنند!
  • عباس ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    0 0
    نه تشیع انگلیسی نه تسنن آمریکایی، یعنی عاشقتم آقا
  • حسين ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    0 0
    قضيه پيچيده هست ولى ارتباط اينها با انگليس محرز شده و مويد اونهم تعداد زياد شبكه هاى گران و پرخرج ماهواره اى وابسته به اينها هست كه مستقيما از لندن پخش ميشن و همينطور برادر هتاك ايشان كه در لندن حضور داره و كارهاى اينها را انجام ميده. انگليسيها منتظرند تا اين به ان آقا دستگير بشه و يك فتنه و جنجال عظيم ايجاد كنن و از اون بت بسازن. ولى در حال حاضر براى اكثر مردم ناشناس هست به همين خاطر احتمالا نميخوان با ممانعت از كارهاى اين به اصطلاح مرجع بهانه لازم را به انگليسبهاى پست فطرت بدهند.
  • کربلا ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    0 0
    جانم به این تعبیر حضرت آقا. بخدا که اصل جانشین حضرت ولی عصر(عج) میباشی. بخدا این دو کلمه یک عمر بحث داره.الله اکبر از درایت این این سید بزرگوار.آقا به خدا آقایی سید علی جون.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس