چرا نابخردانه، دستاوردهایی را که پایگاههای علمی جهانی نیز به آنها اذعان دارند، انکار می کنید و با سخنان غلط و غیرمنصفانه در راه پرافتخاری که مردم طی کرده اند و حتی دشمنان را مجبور به تحسین کرده، ایجاد تردید می کنید؟

مسئولان کشور و دولت به دست بیگانه چشم ندوزند/ یک قدم عقب نشینی، پیش‌روی دشمن را به دنبال می‌آورد
به گزارش مشرق، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار پرشور هزاران نفر از مردم قم، با اشاره به ضرورت مقابله با تلاش بیگانگان برای تحریف واقعیتهای انقلاب و به فراموشی سپرده شدن رویدادهایی مانند 19 دی 1356 و نهم دی 1388 افزودند: دشمنی استکبار با ملت ایران، پایانی ندارد و مسئولان باید با تکیه بر نیروهای داخلی، حربه تحریم را از دست دشمن غیرقابل اعتماد خارج کنند و با دلبستن به نقطه های روشن حقیقی، وظایف خود را در تحقق آرمانهای درخشان انقلاب و ملت انجام دهند.

حضرت آیت الله خامنه ای با تبریک ایام میلاد پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) و حضرت امام صادق (ع)، قیام نوزدهم دی 1356 را رویدادی تاریخی، بزرگ و تعیین کننده خواندند و گفتند: انگیزه هایی وجود دارد تا روزها و حوادث بزرگ و تعیین کننده انقلاب اسلامی و سه دهه اخیر به فراموشی سپرده شود اما تا وقتی ملت زنده است و دلهای مؤمن و دارای انگیزه و زبان های حق گو حضور دارند، چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

رهبر انقلاب اسلامی زنده نگه داشته شدن 19 دی 1356، 22 بهمن 1357، 9 دی 1388 و دیگر مقاطع سرنوشت ساز ملت ایران را حرکتی مجاهدت آمیز خواندند و گفتند: جبهه مقابل نظام اسلامی به نسل دوم و سوم انقلاب امید بسته بود تا آنها را از انقلاب اسلامی رویگردان کند اما همین نسل سوم و جوانهای کشور بودند که حادثه عظیم 9 دی را بوجود آوردند و آن سیلی محکم را به صورت کسانی که سعی داشتند مسیر انقلاب را با فتنه منحرف کنند، نواختند.

رهبر انقلاب اسلامی با یادآوری مجدد اهمیت تاریخی حادثه 19 دی سال 1356 در قم، گفتند: نوزدهم دی مبدأ یک حرکت عمومی در کشور شد و ملت ایران را وارد میدان مبارزه با رژیم طاغوت کرد که در نهایت بساط رژیم ستم شاهی از این کشور برچیده شد.

حضرت آیت الله خامنه ای سپس با اشاره به انگیزه هایی که برای تحریف حقایق و واقعیات رژیم پهلوی وجود دارد، به چند خصوصیت آن رژیم اشاره کردند و افزودند: دیکتاتوری سیاه و استفاده از قساوت آمیزترین روش ها و وحشیانه ترین شکنجه ها در زندانهای مخوف، یکی از خصوصیات رژیم پهلوی بود و همه مدعیان امروز حقوق بشر نیز با تمام وجود از چنین رژیمی حمایت می کردند.

ایشان با اشاره به نقش صهیونیستها و امریکاییها در ایجاد دستگاه جهنمی ساواک در رژیم گذشته و ایجاد خفقان شدید در کشور افزودند: افشاگریهای اخیر درخصوص زندانهای مخفی و شکنجه های سازمان سیا در امریکا نیز نشان می هد ادعاهای امریکایی ها در حمایت از آزادی بیان به هیچ وجه با واقعیات همخوانی ندارد.

رهبر انقلاب اسلامی وابستگی ذلت آمیز به قدرتهای خارجی را یکی دیگر از خصوصیات رژیم پهلوی برشمردند و خاطرنشان کردند: در آن دوران آنچه که منافع قدرتهای بیگانه و بویژه امریکا، اقتضا می کرد، در سیاستها و رفتارهای داخلی، منطقه ای و بین المللی دنبال و ملت ایران بشدت تحقیر می شد.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: علت بغض و کینه و دشمنی تمام نشدنی امریکاییها با ملت ایران و انقلاب اسلامی، این است که کشوری با ویژگیها و موقعیت راهبردی ایران به واسطه پیروزی انقلاب از دست آنها خارج شده است.

ایشان سومین خصوصیت رژیم پهلوی را مبتلا بودن به انواع فسادهای جنسی، مالی و اخلاقی، در عالی ترین سطوح حکومتی دانستند و گفتند: در آن رژیم خبیث و فاسد مردم به هیچ وجه به حساب نمی آمدند و رأی و نظر مردم هیچ اهمیتی نداشت و رابطه مردم و حکومت بطور کلی قطع بود.

رهبر انقلاب اسلامی، بی اعتنایی به پیشرفت علمی، ترویج خود کم بینی، بزرگ نمایی فرهنگ غربی، عادت دادن ذائقه مردم به واردات بجای احیای تولید داخلی، و نابودی کشاورزی و صنایع ملی را از دیگر بخشهای کارنامه سیاه رژیم پهلوی دانستند و خاطرنشان کردند: ملت با هوش ایران که این تحقیرها و ظلم و فسادها را مشاهده می کرد، بواسطه یک مرد الهی که همان امام بزرگوار (ره) بود، پا به میدان گذاشت و در نهایت پیروز شد.

حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: پیشرفتها و موفقیت های کنونی و بیداری و جایگاه برتر ملت ایران در منطقه همه به دلیل برداشته شدن مانع بزرگ رژیم فاسد و ظالم و وابسته پهلوی بوده است.

رهبر معظم انقلاب با اشاره به آغاز دشمنی جبهه استکبار با ملت ایران پس از پیروزی انقلاب تأکید کردند: هیچکس تصور نکند دشمن از خباثت و خصومت دست برمیدارد.

حضرت آیت الله خامنه ای در همین زمینه افزودند: وقتی در مقابل دشمن دچار غفلت شدید و به او اعتماد کردید دشمن فرصت می کند مقاصد خود را در کشور پیگیری کند اما اگر قوی، آماده و دشمن شناس بودید استکبار، به ناچار از خصومت ورزی دست می کشد.

ایشان فشارهای امروز جبهه زورگویان جهانی به ملت ایران را ناشی از یک دشمنی تمام نشدنی برشمردند و افزودند: اگرچه هنوز تا تحقق کامل آرمانهایی همچون عدالت اجتماعی و اخلاق اسلامی راه زیادی مانده است اما برخلاف حرفهای نسنجیده و غلطی که بعضی ها درباره بی توفیقی ملت ایران می گویند این ملت با حرکت در مسیر آرمانها توانسته است توفیقات بسیار بزرگی به دست آورد.

رهبر انقلاب با انتقاد از کسانی که توفیقات ملت از جمله پیشرفتهای علمی را نادیده می گیرند افزودند: چرا نابخردانه، دستاوردهایی را که پایگاههای علمی جهانی نیز به آنها اذعان دارند، انکار می کنید و با سخنان غلط و غیرمنصفانه در راه پرافتخاری که مردم طی کرده اند و حتی دشمنان را مجبور به تحسین کرده است، ایجاد تردید می کنید؟

حضرت آیت الله خامنه ای در اشاره ای به صدر اسلام افزودند: در آن زمان نیز همه آرمانها محقق نشد اما مهم این بود که حرکت در مسیر تحقق اهداف ادامه داشت که امروز نیز ملت، همان مسیر را، با افتخار و اقتدار و ایستادگی ادامه می دهد.

رهبر انقلاب اسلامی در ادامه سخنانشان به تبیین اولویتهای کشور و جامعه پرداختند و اتحاد و اتفاق ملی را مهمترین نیاز امروز خواندند.

ایشان تأکید کردند ایجاد تفرقه و دودستگی در میان مردم، به هر عنوان و با هر توجیه، ضد منافع ملی و ضد آرمانهاست.

حضرت آیت الله خامنه ای کمک به مسئولان و دولت را وظیفه ای همگانی برشمردند و با تأکید مجدد بر ضرورت نگاه به درون افزودند: دولتی ها هم بدانند که تنها چیزی که می تواند آنها را به انجام وظایفشان قادر کند، تکیه بر مردم و نیروهای داخلی است.

رهبر انقلاب با اشاره به تحریم های ظالمانه افزودند: تحریم ها برای کشور مشکل ایجاد کرده اما اگر دشمن شرط برداشته شدن آنها را، فلان مسئله اساسی و آرمانی از جمله دست برداشتن از اسلام و استقلال و پیشرفت علمی قرار دهد قطعاً غیرت هیچ مسئولی، قبول نمی کند.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: البته دشمن فعلاً به صراحت با آرمانها کاری ندارد اما اگر عقب نشینی بشود بعداً سراغ آرمانها هم می آید بنابراین باید با هوشیاری، هدف «پیشنهادها، حرفها و اقدامات دشمن» را درک کرد.

ایشان مصون کردن ایران در مقابل تحریم ها را، تنها راه محدود کردن قدرت مانور دشمن خواندند و تأکید کردند: معنای واقعی اقتصاد مقاومتی همین است و تحقق این مهم، وظیفه اصلی مسئولان کشور است.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تأکید مکرر بر ضرورت قطع وابستگی به درآمدهای نفتی افزودند: مسئولان کشور و دولت نباید به دست بیگانه چشم بدوزند و بدانند حتی یک قدم عقب نشینی، پیش روی دشمن را به دنبال می آورد بنابراین باید فکری اساسی کرد و با تکیه بر ملت و نیروهای داخلی بگونه ای عمل کرد که اگر دشمن تحریم ها را هم برنداشت، ضربه ای به پیشرفت و رونق و رفاه مردم وارد نشود.

حضرت آیت الله خامنه ای در همین زمینه افزودند: باید حربه تحریم را از دست دشمن بگیرید چرا که اگر چشم به دست دشمن بدوزید تحریم ها همچنان باقی خواهد ماند همانگونه که امریکایی ها، امروز با کمال وقاحت می گویند اگر در قضیه هسته ای، ایران کوتاه هم بیاید تحریم ها، یکجا و همه برداشته نمی شود.

ایشان پرسیدند با این واقعیات آیا می شود به چنین دشمنی اعتماد کرد؟

رهبر انقلاب افزودند: من با مذاکره مخالف نیستم، اما معتقدم باید دل را به نقطه های امید بخش حقیقی سپرد نه به نقطه های خیالی.

ایشان در پایان سخنانشان خاطرنشان کردند: مسئولان، به لطف خدا مشغول کار هستند و همه باید به دولت کمک کنند اما دولتی ها هم مراقب باشند حاشیه سازی نکنند و ضمن  خودداری از بیان حرفهای غیرلازم، دو دستگی بوجود نیاورند و تلاش کنند وحدت و ایمان و همت ملت را مورد استفاده صحیح قرار دهند.

حضرت آیت الله خامنه ای آینده ایران عزیز را کاملاً درخشان خواندند و افزودند: به فضل الهی راه پرافتخار تحقق آرمانها ادامه می یابد و جوانان کشور روزی را خواهند دید که دشمنان گردنکش و ظالم در مقابل آنها مجبور به خضوع شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 79
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    بعضی حرفها رو آدم فقط میتونه از سفرای دشمن بشنوه.... آخه آدم نباید با حرفهای بی مورد و حاشیه سازی....
  • لبو فروش ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    عمر و جوانی ام به فدایت یا حضرت سیدعلی جان تازه ای به ما دادی . حرفهای چند روز گذشته برخی بشدت مکدرم کرده بود و این پاسخ بغض مرا فرونشاند و راه نفس باز شد. سلم لمن سالمکم خامنه ای ، حرب لمن حاربکم خامنه ای . یا علی علیه السلام
  • سجاد ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    من نمی دونم حضرت آقا دیگه چه طوری باید بگن آمریکا قابل اعتماد نیست
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    در آن زمان نیز همه آرمانها محقق نشد اما مهم این بود که حرکت در مسیر تحقق اهداف ادامه داشت مهم حرکت در مسیره
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    آقاجان هر انسان عاقلی هم میداند این غرب دست بردار نیست ولی اینو کی میخواهد این بعضی بفهماند خدامیداند (البته کسی که خودش را به ... زده چه توقعی هست)
  • ابراهیم ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    جانم آقا ... عالی بود
  • مجید ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    دوستان عزیز، برخی ..ها نابخردانه پیشرفتهای جمهوری اسلامی را انکار میکنند و این برای من خیلی جای سواله؟ واقعا جای سواله
  • محمد رضا ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    خدا را شکر میکنم به داشتن همچون تو رهبری.
  • ریاستی ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    درود خدا بر رهبری معظم که تذکر بجایی به متخصصین اش بزباش دادند.دوم اینکه این دولت چگونه ولایتمدار است که چندین بار حضرت اقا انان را از وارد شدن به حاشیه ورفتن روی اعصاب مردم نهی میکنند.هر روز وبه هر بهانه ای حاشیه سازی میکنند ووحدت را خدشه دار.بیایید نعمت ولایت را با اجرای دقیق ومتعهدانه شاکر باشید.
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    مسئولین دولتی هر چه زودتر از خواب غفلت برخیزند که نهیب سرورمان به پا خواست !!!
  • مازندرانی مسلمان ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    برخی دوستان که بچه هایشان در اروپا و آمریکا است علاقه ای به منافع ملی ایران ندارند.
  • ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    در سخنان رهبری صلابت و عزت با غربت و مظلومیت در هم آمیخته شده است. آیا این سخنان اتمام حجت برای همه خوشخیالانی نیست که به نقطه های خیالی دل بسته اند؟
  • معتدل ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    یک کلام جانم فدای رهبر روحانی دوست داریم البته تا زمانی که با رهبر بمونی
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    مسئولان به خواسته مردم چشم بدوزند. مردم موافق سخنان این سید مظلوم هستند. مردم آرزوی ایرانی پیشرفته و آباد را دارند نه ایرانی ذلیل و زیردست قدرتهای زورگو. ما نباید مثل افغانستان و سوریه و عراق و پاکستان شویم. هر جا توجه به رای و خواسته مردم بود پیشرفت حاصل شد
  • علي ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    جانم فداي رهبر
  • ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    اقایان دولتی حواسشان جمع باشد نهیب مولایمان را در اورده اند!!!
  • ناشناس ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    قابل توجه آقای روحانی رئیس جمهور محترم و دوستان ایشان .
  • یک دانشجو ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    بی اعتنایی به پیشرفت کشور و توانایی های مردم ایران از خصوصیات بارز دوران پهلوی بود اما متاسفانه امروز نیز این عادت ادامه دارد
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    مشرق تشکر دگر بار چشمانمان با گل روی سید علی نوازش نمودی
  • ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    اگر دشمن شرط برداشته شدن تحریم را، فلان مسئله اساسی و آرمانی قرار دهد قطعاً غیرت هیچ مسئولی، قبول نمی کند. البته دشمن فعلاً به صراحت با آرمانها کاری ندارد اما اگر عقب نشینی بشود بعداً سراغ آرمانها هم می آید بنابراین باید با هوشیاری، هدف «پیشنهادها، حرفها و اقدامات دشمن» را درک کرد
  • هادي هفتكلي ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    آقا اينبار با صراحت بيشتري موضع مستدل و منطبق بر واقعيتشونو بيان فرمودند. خوشخوابا لطفاً برپا!!!
  • ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    برای من هم این سوال است: اگر دشمن شرط برداشته شدن تحریم را، به مسائل مهم خاصی که غیرتی است اختصاص داد ایا غیرت مسئولان اجازه میدهد بپذیرند و ننگ تاریخی را بخرند
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    رهبر دانشمند ایران: من با مذاکره مخالف نیستم، اما معتقدم باید دل را به نقطه های امید بخش حقیقی سپرد نه به نقطه های خیالی.
  • محمد ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    جهت اطلاع بعضی از ....، این آقایان چندبار صحبتهای حضرت آقا را گوش داده وبخوانند.
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    بايد هزاران با خدا را به داشتن چنين رهبري شكر گزار بود . در كجاي دنيا چنين رهبري وجود دارد؟ در كجاي دنيا دشمن شناسي تا اين حد وجود دارد؟ مردم ما بايد قدر اين نعمت را بداند.
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    الان غربیا آتیش گرفتن
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    همان قدر که خواستار مرگ پادشاهان آل سعود هستیم از آن بیشتر خواستار طول عمر رهبر هستیم. خداوند سالهای سال ایشان را سلامت برای ملت فهیم ایران حفظ کند. دنیای سیاست امروز دیگر قهرمان ندارد. در دنیای سیاست امروز که دیگر مانند گذشته قهرمانان مبارزه با ظلم وجود ندارد که و سیاست فقط دروغ و حیله و کشتار بیگناهان و ... شده است پاکترین سیاستمدار دنیا رهبر ما خامنه ای می باشند.
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    صرفا جهت اطلاع آقایان دولتی!!!!!!
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    "دولتی ها هم مراقب باشند حاشیه سازی نکنند و ضمن خودداری از بیان حرفهای غیرلازم، دو دستگی بوجود نیاورند و تلاش کنند وحدت و ایمان و همت ملت را مورد استفاده صحیح قرار دهند."
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    جانم مولای من
  • گمنام ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    یه رونوشت از بیانات حضرت آقا ارواحنا فداه را بفرستید به ....
  • ابراهیم ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    جانم آقا ... عالی بود
  • ناشناس ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    جانم فدای رهبر .
  • ناشناس ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    آقای روحانی و آقای ظریف ما مطیع رهبریم فقط مطیع رهبر
  • ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    قابل توجه کسایی که برای دور کردن ذهن مردم از عدم تحقق وعده هاشون حرفهایی از قبیل رفراندوم و آرمانی که به سانتریفیوژ وصل نیست رو مطرح میکنن
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    با این رهنمود ها ان شا الله در مذاکرات پیروز میشیم
  • مجیدی ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    مردم قم همیشه ثابت کردند که پا کار انقلاب هستند خدا خیرشون بده
  • ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    نمی دونم اونهایی که هی می گفتند احمدی نژاد ولایتمدار نیست و خانه نشینی 11 روزه رو بهانه می کردند. الان که 1 سال و نیم دولت ....حرکت می کنه چی می گن؟
  • محمد رضا ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    جای دوستان خالی...من و اهالی قم امروز با حضرت اقا دیدار داشتیم...واقعا که دیدن ولی فقیه چقدر لذت بخش است... خدا نصیب همه کنه... انشاالله.
  • ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    بحث حیثیتی شده.احتمال جنگ در سال 2015 بسیار زیاده
  • علی ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    آقا جانم ما جوانها زیرسایه شما ان شاالله تحقق ارمانها و خضوع دشمن رو میبینیم...
  • امیر علی ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    1_رهبر انقلاب با انتقاد از کسانی که توفیقات ملت از جمله پیشرفتهای علمی را نادیده می گیرند افزودند: چرا نابخردانه، دستاوردهایی را که پایگاههای علمی جهانی نیز به آنها اذعان دارند، انکار می کنید و با سخنان غلط و غیرمنصفانه در راه پرافتخاری که مردم طی کرده اند و حتی دشمنان را مجبور به تحسین کرده است، ایجاد تردید می کنید؟....(قابل توجه آقایان سریع القلم و نعمت زاده و ترکان و زیبا کلام و امثالهم...) 2_حضرت آیت الله خامنه ای در همین زمینه افزودند: باید حربه تحریم را از دست دشمن بگیرید چرا که اگر چشم به دست دشمن بدوزید تحریم ها همچنان باقی خواهد ماند همانگونه که امریکایی ها، امروز با کمال وقاحت می گویند اگر در قضیه هسته ای، ایران کوتاه هم بیاید تحریم ها، یکجا و همه برداشته نمی شود. ایشان پرسیدند با این واقعیات آیا می شود به چنین دشمنی اعتماد کرد؟ رهبر انقلاب افزودند: من با مذاکره مخالف نیستم، اما معتقدم باید دل را به نقطه های امید بخش حقیقی سپرد نه به نقطه های خیالی....(قابل توجه آقایون مذاکره کننده و بخصوص جناب ظریف الممالک....) 3_ایشان در پایان سخنانشان خاطرنشان کردند: مسئولان، به لطف خدا مشغول کار هستند و همه باید به دولت کمک کنند اما دولتی ها هم مراقب باشند حاشیه سازی نکنند و ضمن خودداری از بیان حرفهای غیرلازم، دو دستگی بوجود نیاورند و تلاش کنند وحدت و ایمان و همت ملت را مورد استفاده صحیح قرار دهند....(قابل توجه جناب رئیس جمهور که بیشتر از همه دولتیها ..)
  • ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    البته با عمل به این رهنمودها
  • علی ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    اقا فدات بشم. ما تنها چیزی که ...!!!!!
  • مجتبی ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    ایجاد تفرقه و دودستگی در میان مردم، به هر عنوان و با هر توجیه، ضد منافع ملی و ضد آرمانهاست... ...دولتی ها هم مراقب باشند حاشیه سازی نکنند و ضمن خودداری از بیان حرفهای غیرلازم، دو دستگی بوجود نیاورند و تلاش کنند وحدت و ایمان و همت ملت را مورد استفاده صحیح قرار دهند.
  • ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    تو دولت احمدی نژاد و حتی دولت خاتمی یادم نمیاد که آقا این همه تذکر صریح داده باشن دولت باید به سخنان شخص اول مملکت توجه کنه و اجرا کنه اوامر ایشون رو بدون بهانه تراشی
  • ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    رهبر انقلاب اسلامی، بی اعتنایی به پیشرفت علمی، ترویج خود کم بینی، بزرگ نمایی فرهنگ غربی، عادت دادن ذائقه مردم به واردات بجای احیای تولید داخلی، و نابودی کشاورزی و صنایع ملی را از دیگر بخشهای کارنامه سیاه رژیم پهلوی دانست****الانم از سوی برخی بزرگواران داخلی و اساتید عزیز حرف ها( اعتنایی به پیشرفت علمی، ترویج خود کم بینی، بزرگ نمایی فرهنگ غربی، عادت دادن ذائقه مردم به واردات بجای احیای تولید داخلی، و نابودی کشاورزی و صنایع ملی) و منش پهلوی به جوانان خورانده می شود.
  • ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    چند روز بود با حرفهای رییس جمهور غم دلمان را گرفته بود چون داشتند هسته وشهدای هسته ای را نادیده می گرفتند قربان نفس.ولایت مدار سید علی که راه را دوباره نشان اقایان دادند
  • ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    قابل توجه آقایان غرب زده زیبا کلام سریع القلم ترکان وبقیه ...... حالا خوب ملت به حرف این روشنفکران غرب زده توجه ای ندارد .......جانم فدای رهبرم
  • ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    الان دوره نکبت بار و سیاه قجری نیست که مسئولی جرات و توان پذیرش تعهدی ننگین و خفت بار باشد؛ رهبر خردمند و هوشیار و ملت جان بر کف در پاسداری از حقوق حقه و عزت شرف و غیرت ایران و ایرانی آماده و استوار ایستاده اند.
  • ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    اگر جرات دارند سر انتخاب احمدی نژاد و روحانی رفراندم کنند
  • ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    آدم این غرب زده ها رو میبینه یاد دوره قاجار میفته
  • هادی ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    لبیک یا خامنه ای (حفظ الله)
  • ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    غیرت کجا بود آقا جان. اینها مملکت را به ارزنی می فروشند.
  • قاسم ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    با پشتیبانی از ولایت فقیه به اوج افتخار خواهیم رسید و بینی استکبار را بر خاک ذلت خواهیم مالید.
  • علی ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    جانم فدای رهبر.... قربان نفس گرمت سید علی جان خدا عمر طولانی به شما عطا کند.تا این مملکت اسلامی را به دستان مبارک صاحب الزمان تحویل بدهید....
  • سید عادل میراحمدی بهنمیری ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    سلام. از هر انگشت دشمنان خیانت و استکبار می اید. مرگ بر انگلیس مرگ بر اسرائیل مرگ بر دولت دست نشانده بریتانیا التماس دعا یاعلی(ع)
  • عماد ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    آقای لبو فروش آقا خودشون فرمودند به شدت با تعابیری مثل سلم لمن سالمکم خامنه ای ، حرب لمن حاربکم خامنه ای مخالفند و این جملات مختص حضرت ائمه است. گوش بده داداش.
  • امیر ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    آقا جان کو غیرت... اگه غیرت بود که شب گرسنه کسی به خواب نمیر فت بیت المال ارث بابا نبود الان منم یه آقازاده بودم نه گدا زاده
  • علی ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    جانم فدای رهبر.
  • محمد ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    زیارت قبول محمد رضا من هم یک بار درمشهد که مسافرت رفته بودیم ایشان رادیدم از نزدیک دیدن حال وهوای دیگه ی داره.سید علی نفس قدسی داره آدم که از نزدیک میبینه واقعا مجزوبش میشه
  • مجمد ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    رهبری دراین تیکه از صحبت هاش که گفت البته دشمن فعلاً به صراحت با آرمانها کاری ندارد اما اگر عقب نشینی بشود بعداً سراغ آرمانها هم می آید بنابراین باید با هوشیاری، هدف «پیشنهادها، حرفها و اقدامات دشمن» را درک کرد. خواست به همون های که میگن آرمان های ما به سانترفیوژها متصل نیست این پیام رابده که اگر کوتاه بیاین آرمانتانم باید بزارین روش .ومدام پیشروی میکنن وکسی که این حرف رازده خوب میدانه که رهبری صراحتا بااون مخالفه
  • آریو ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    سمرقند و بخارا که بخاطر بی لیاقتی بعضی از دست رفت. بحرین هم که با یک رفراندم ساختگی توسط شاه و انگلیس از ایران جدا شد. اینبار هم بعضی با کمک به اصطلاح روشنفکران قرار است که دستاورد سالها تلاش و خون دل خوردن دانشمندان مسلمان و وطن پرست کشور را از بین ببرند. فردا در پیشگاه تاریخ چطور میخوان جواب بدهند؟
  • مهدی فردوسی ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    این بنده های خدا صدا و سیما را به باد انتقاد گرفتند برای پخش مستند 9 دی میخوان زود فراموش بشه مگه ملت فراموش میکنه اون همه جنایت و خیانت رو . حضرت آقا بازهم دل همه رو روشن کردن و غبار هایی که در چند روز گذشته راه انداخته بودن از دلها پاک کردن ولی اینها گوششان را به کری میزنند و مثل کفار زمان نبی مکرم اسلام پنبه تو گوششون میکنند که حرف حق رو نشنون خدایا همه اونهایی که قابل هدایتند هدایت کن و اگر قابل هدایت نیستند نیست و نابودشان بفرما آمین
  • ناشناس ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    عالی بود کو گوش شنوا
  • ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    آبگوش بزباش شنیدی!؟
  • ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    رهبر دارند توضیح واضحات میدن برای کسانی که خودشون رو به خواب زدند وگرنه هر آدم عاقلی متوجه میشه راه و چاه چیه . خدا رهبر رو حفظ کنه
  • ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    جنگ عرضه میخواد که دشمن نداره وگرنه تا الان شروع کرده بود
  • ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    اینهایی که گفتی غضنفران داخلی هستند بقول اون آقای اصلاحات !
  • ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    مردم اینجا هم همیشه پای کار هستن.
  • ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    آقای روحانی! دستاورد های موشکی باعث سرفرازی ایران اسلامی است. نباید دستاورد هارا دو دستی تقدیم به آمریکا کرد!!! أین عمار...
  • نصیر ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    دوستان باور کنید حتی در صورت توافق هم خیلی بعیده دلار حتی زیر سه هزار تومن بیاد فقط در یک موضوع مهم بنزین امروز دیگه قیمتش بنزین سه چهار سال پیش نیست که دلار امروز بشه اون قیمت تازه مرحله سوم و چهارم واقعی کردن قیمت انرژی و سوخت در ایران هنوز مونده و دولت اون رو گذاشته برای بغد از توافق امریکایها هوشمندی کردن که تحریم ها رو درست همزان با اجرای یارانه ها کلید زدن که بار تورمی هر دو بیاد روی هم
  • پوریا ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    رهبرا سخنان حکیمانه ات را با گوش جان شنیدیم.امیدوار هستیم دولتمردان ما هم بشنوند و دستاوردهای این ملت را با اعتماد به بیگانگان کم ارزش و بی ارزش جلوه ندهند
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    اکثر اصلاح طلبان اصلا اسلام گرا نیستن وقتی همه چیز رو با دید دلاری حساب می کنن یعنی مادی گرای محض هستن اسلام رو هم حاضرن کنار بزارن به خاطر چند ماه رفاه مادی...
  • ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    به نظرم اگر غیرت دولتی هام اجازه بده؛ حریف غیرت وخشم مقدس جوونای این مملکت نمیشن
  • ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
    0 0
    این کلمه غیرت را آقا یک بار دیگه هم چند وقت پیش بکار بردند و بعد از یکی از همین توافق نامه ها خطاب به عوامل مذاکرات فرمودند که مسئولین باید غیرت داشته باشند...
  • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
    0 0
    آمین
  • نجمه از کرمان ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
    0 0
    جانم فدای رهبر
  • npm ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
    0 0
    آخه من نمیدونم ایشون دیگه باید به چ زبونی بگن تا برخی بفهمن؟درک سخنان رهبری واینکه منظورشون چ کسانیه انقد سخته آیا؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس