کد خبر 378291
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کل کشور گفت: اصولگرایی فوق احزاب است و همه احزاب و چهره های اصولگرا را زیر چتر خود می گیرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی روز پنج شنبه در پنجمین نشست همگرایی اصولگرایان گفت: ما ورای احزاب حرکت می کنیم و هر کسی حرکتی در این انقلاب انجام می دهد و یا در این فضای اسلامی تنفس می کند به این اصول باید پیوند بخورد.

وی ادامه داد: اصولگرایی یعنی کسانی که اصول و ارزش های انقلاب به ولایت، به آرمان های اسلامی، به شهدا و جهاد جانبازان عتقاد دارند و تاکید می کنند که کشور باید براساس ارزش ها اداره شود.

وی با بیان این که بعضی ها می گویند آیا این هم یک جریان حزبی است که راه انداخته اید گفت: نه اصولگرایی یک حزب نیست، اصولگرایی یک جریان مربوط به انقلاب و ولایت فقیه و امامت است.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کل کشور ادامه داد: ما جمع شدیم که از مواضع رهبری، هدایت های رهبری و رهنمودهای امام (ره) در هر سطحی حمایت کنیم.

وی در ادامه به واژه همگرایی اشاره کرد و گفت: در جلسات مختلف بحث کردیم و ممکن است سلیقه ها متفاوت باشد ولی در اصول یک حرف را می زنیم و یک مسیر را ادامه می دهیم.

تقوی ادامه داد: اصولگرایان وقتی بلوغ سیاسی خود را نشان می دهند که همگرا شوند و یک حرف را بزنند.

وی به هفته وحدت اشاره کرد و گفت: ما اگر بخواهیم در هر زمینه موفق شویم باید از وحدت شروع کنیم.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس