جان بولتون سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل که سابقه مخالفت وی با ایران بر همگان آشکار است در تازه‌ترین اظهار نظر، گروهک تروریستی منافقین خلق را منبع صحیح کسب اخبار به ویژه در زمینه امور هسته‌ای ایران نام نهاد.

به گزارش مشرق، «جان بولتون» سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد و از نومحافظه‌کاران این کشور که سال‌ها در اردوگاه گروهک منفور منافقین خلق برای خود جایی باز کرده است، در تازه‌ترین اظهار نظر ضد ایرانی اخبار ارسالی از سوی این گروهک را «صحیح‌ترین منبع اطلاعاتی» نام نهاد.

بر اساس این گزارش، جان بولتون در بخشی از سخنان خود گفت: «اطلاعات ارسالی  مجاهدین خلق دقیقا آنی بوده است که اعضای این سازمان به عنوان مسئولیتی خطیر از پسش برآمدند و طی 10 سال گذشته تاکنون مواردی بسیار از فعالیت‌های هسته‌ای ایران را برای ما ارسال کرده‌اند.»

بولتون در ادامه  ایران را متهم به فریب جهان در زمینه هسته‌ای نمود و گفت: «لازم است تا کنگره آمریکا هرگام ضروری را برای مانع شدن از توافق هسته‌ای با ایران بردارد. تحریم های اقتصادی سبب مشکلات اقتصادی بزرگی برای ایران شده‌اند اما آن‌ها نیز نتوانسته‌اند برنامه‌های هسته‌ای این کشور را کند کنند.»

بولتون در خاتمه سخنان خود خواهان فشار حداکثری بر ایران شد و کاهش بهای نفت را از جمله ابزارهای مناسب در این مسیر نامید و نسبت به تغییر نظام ایران و روی کار آمدن حکومتی که وی آن را «دولتی آزاد» نام نهاد، ابراز امیدواری کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    چه غلطها
  • ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    فعلا که کشور خودتون داره مثل شوروی فرو میپاشه
  • قاسم رسواگر ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    آقاي بولتون!!؟ هم مرام هاي شما بارها گفتند: بولتون خيلي خوبه!!؟ اصلاً فشار نياز ندارد!!؟ چون بدون فشار كار انجام ميشه!!؟ ميگي نه!؟ خوب از "نمي خواد بگين" اسرائيلي بپرس!!!!!!!!!!؟
  • محرمی ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس