رئیس مجلس بر ضرورت اقدام و فعالیت جدی دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با تهدیدات و نیز ضرورت حضور سازمان پدافند غیر عامل در مجامع و شوراهای تصمیم گیرنده در حوزه مختلف اجرایی کشور تاکید کرد.

به گزارش مشرق، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور عصر روز دوشنبه در جلسه هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

در این دیدار که تنی چند از معاونین سازمان حضور داشتند، سردار جلالی ضمن تشریح بعضی از موارد اساسنامه پدافند غیرعامل مصوب مقام معظم رهبری، با ارائه گزارشی در خصوص تصویب اساسنامه و تاثیرات مثبت آن در روند فعالیت‌های سازمان در کشور، تهدیدات در حوزه های مختلف بویژه در حوزه های سایبری و زیستی متوجه زیر ساخت های کشور می باشد و نیز ضرورت کسب آمادگی دستگاه های اجرایی برای مقابله با این تهدیدات و نقش سازمان پدافند غیر عامل در هدایت و راهبری دستگاه های اجرایی برای مقابله با تهدیدات مختلف را تشریح کرد.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس با تاکید بر ضرورت اقدام و فعالیت جدی دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با تهدیدات و نیز ضرورت حضور سازمان پدافند غیر عامل در مجامع و شوراهای تصمیم گیرنده در حوزه مختلف اجرایی کشور آمادگی خود را برای کمک و حمایت از فعالیت ها و اقدامات سازمان پدافند غیر عامل اعلام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس