مستند بدون مرز درباره زندگی شهیدحسام خوش‌نویس ، یکی از فرماندهان سپاه قدس و مسئول بازسازی لبنان است و ناگفته هایی دیدنی و شنیدی از این شهید بزرگوار در فیلم روایت شده است. این مستند امروز ساعت 21:30 در جشنواره عمار به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش مشرق در ششمین روز از جشنواره مردمی فیلم «عمار» مستند «بدون مرز» ساخته حمید عبدالله‌زاده، که مستنددیدنی و خوش ساخت از ناگفته های زندگی مهندس مبارزه با صهیونیست ها شهید حسام خوشنویس است به نمایش در می‌آیند.

«بدون مرز»از جمله مستندهایی است که برای ساختنش به اندازه چند فیلم سینمایی انرژی صرف شده است و دیدنش را اصلا از دست ندهید.
این مستند درباره زندگی شهیدحسن شاطری است و ناگفته هایی دیدنی و شنیدی از این شهید بزرگوار در فیلم روایت شده است.
شهید شاطری تیرماه سال 41 در سمنان به دنیا آمد و 50 سال بعد در لبنان و درلباس مجاهدت به شهادت رسید.
این شهید بزرگوار که معروف به مهندس حسام خوش‌نویس بود، یکی از فرماندهان سپاه قدس و مسئول بازسازی لبنان بود. او عمرش را وقف مبارزه با صهیونیست ها و ساخت و تجهیز مدارس لبنان کرده بود.
وی در سال های دفاع مقدس در حوزه مهندسی جنگ، جاده‌سازی و راه‌سازی مناطق جنگی فعالیت داشت. با پایان یافتن جنگ در بازسازی کردستان  و افغانستان به فعالیت پرداخت.

«بدون مرز» و یاد شهید خوش نویس در جشنواره عمار
شهید خوش نویس پس از جنگ ۳۳ روزه مسئول بازسازی لبنان گردید. از جمله اقدامات وی می‌توان به بازسازی کلیساهای جنوب لبنان و بازسازی و تعمیر راه‌ها و پل‌ها و همچنین ساخت مسجد قدس در مرز لبنان است. او در لیست تحریم آمریکا قرار داشت.جایگاه شهید خوش نویس به اندازه ای مهم و حیاتی بود که سید حسن نصرالله نیز در پیامی درگذشت وی را تسلیت گفت.

«بدون مرز» و یاد شهید خوش نویس در جشنواره عمار
و حالا «بدون مرز» ،روایت تلاش خالصانه و شهادت عاشقانه شهید حسام خوش‌نویس در لبنان و سوریه است. مستند بدون مرز داستان یک انسانیت بدون مرز را با آهنگی الهی در همسایگی مدیترانه برای مخاطب به تصویر می کشد. این مستند راوی مجاهدت‌های «حسام خوش‌نویس» این سردار رشید اسلام در ساخت مدارس در لبنان و کمک او به بازسازی بعد از جنگ 33 روزه و شهادت مظلومانه او در سوریه است. مستند بدون مرز در 30 دقیقه و توسط حمید عبدالله زاده اقدم و به تهیه کنندگی میثم مظفری ساخته شده است.
مستند بدون مرز   امروز ساعت 21:30 در  سالن شماره یک سینما فلسطین به نمایش درخواهد آمد.

د

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس