رونمایی از مستندی جدید از جنگ «۳۳ روزه لبنان» با روایت سه خبرنگار ایرانی در تسنیم - کراپ‌شده

فرهنگسرای رسانه با مشارکت خبرگزاری تسنیم، مستند جدیدی با موضوع جنگ ۳۳ روزه در لبنان تولید کرده است. در این مستند ۳ خبرنگار حاضر در این واقعه از ناگفته‌های خود سخن می‌گویند.

به گزارش مشرق، همزمان با چهاردهمین سالگرد جنگ ۳۳ روزه رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم لبنان، فرهنگسرای رسانه با مشارکت خبرگزاری تسنیم مستند جدیدی با نام «۱۴ سال، ۳۳ روز» تولید کرده و در آن ناگفته‌ها و ناشنیده‌های زیادی را از زبان سه خبرنگار و مستندساز ایرانی که در این جنگ حضور داشتند، بیان کرده است.

در این فیلم مستند، رضا برجی، مستندساز حوزه مقاومت، مجید کلهر عکاس و مستندساز و ابراهیم شکوری خبرنگار صداوسیما که هر سه از همان روزهای اول جنگ در مناطق عملیاتی حضور داشتند صحبت کرده و خاطرات ناگفته خود از وحشی‌گری رژیم صهونیستی و مظلومیت مردم لبنان را بیان کردند.

این فیلم مستند در باغ موزه دفاع مقدس و تالاری که برای جنگ ۳۳ روزه طراحی شده و به زودی افتتاح خواهد شد تصویربرداری شده و به مناسبت پیروزی حزب‌ الله لبنان از شبکه های یک سیما، افق و مستند پخش می‌شود.

مراسم رونمایی از مستند «۱۴ سال، ۳۳ روز» روز شنبه اول شهریورماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین میثم‌ امرودی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری ، مجید قلی زاده مدیر عامل خبرگزاری تسنیم و با تقدیر از عوامل مستند در باشگاه خبرنگاران پویا برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس