کد خبر 377085
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت:سوله‌های ۲ هزار متری که متعلق به شرکت راه‌آهن بود،‌ بامداد امروز در آتش سوخت.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی،‌ اظهار داشت: ساعت 51 بامداد امروز حادثه آتش‌سوزی گسترده در واقع در اتوبان بعثت،  بعد از چهارراه چیت‌سازی به سامانه 125 اعلام و 7 ایستگاه به همراه تانکر آب و خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در 2 سوله که هر یک 1000 متر وسعت داشت و متعلق به شرکت راه‌آهن بود آتش‌‌سوزی رخ داد و بخشی از سقف‌ها تخریب شد. یکی از این سوله‌‌ها انبار جنس و مملو از تخته و سیلندر گاز بود و سوله دیگر کارگاه تعمیرات واگن‌های قطار بود.

حریق در سوله‌های دوهزار متری راه‌آهن

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه آتش‌ در حال سرایت به کارگاه‌ها و انبارهای مجاور بود، تصریح کرد: آتش‌نشانی شرکت راه‌آهن مشغول اطفای حریق بود اما به دلیل گستردگی آتش‌ از آتش‌نشانی تهران درخواست کمک کرد. آتش‌نشان‌ها از چند طرف مشغول عملیات شدند و آتش‌ را تحت کنتل خود درآوردند و از سرایت آن جلوگیری کردند. این عملیات در ساعت 7:24 صبح به پایان رسید و علت حادثه در دست بررسی قرار دارد.
{$sepehr_album_21694}
برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر به روی آنها کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس