کد خبر 377083
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: فقط مقداری از ساخت واحدهای فاز 5 عقب مانده است اما تلاش می کنیم پرونده مسکن مهر پردیس را تا پایان سال اینده ببندیم.

به گزارش مشرق، حسن ولی‌پور از آمادگی برای واگذاری 20 هزار مسکن مهر تا پایان سال خبر داد و گفت: به شرطی واگذار می کنیم که با همکاری دستگاه های خدمات رسان دیگر همه امکانات زیربنایی و از جمله آب و برق و گاز فراهم شود.

ولی‌پور اظهار داشت: فقط مقداری از ساخت واحدهای فاز 5 عقب مانده است اما تلاش می کنیم پرونده مسکن مهر پردیس را تا پایان سال اینده ببندیم.

مدیرعامل شهر جدید پردیس همچنین از تمدید مهلت واریز 12 میلیون تومانی مسکن مهر خبرداد و کفت: شهروندان دارای شرایط می توانند تا پایان سال واریز کنند.

وی افزود: بازدید کسانی که ثبت نام کرده اند با هماهنگی نگهبانان فازها صورت می گیرد تا مشکلی پیش نیاید.

ولی پور گفت: عمده مشکلات مسکن مهر نداشتن خدمات روبنایی و زیربنایی است که امیدواریم ساماندهی شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس همچنین با اشاره به سامانه خرید و فروش مسکن مهر گفت: اجباری برای خرید و فروش در این سامانه نداریم اما حتما پس از معامله به این سامانه مراجعه کنند تا اسم فروشنده حذف و نام خریدار جایگزین شود.

حسن ولی‌پور افزود: شرکت عمران خریدار مسکن مهر و فروشنده مسکن مهر نیست و فقط نام متقاضیان را متناسب با شرایط دو طرف معامله تغییر می دهیم تا زمینه کلاهبرداری حذف شود.

وی همچنین اعلام کرد: برای مسکن مهر ثبت نام داریم. شهر پردیس 1387 کیلومترمربع مساحت و 200 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: روابط عمومی رادیو اقتصاد



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس