کد خبر 376798
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵

گزارش های رسمی رژیم صهیونیستی نشان می دهد که ۱۰۵ نظامی این رژیم در جریان حوادث مختلف سال ۲۰۱۴ به هلاکت رسیده اند.

 به گزارش مشرق، سایت اسرائیلی واللا گزارش داد که 105 نظامی اسرائیلی در سال 2014 به هلاکت رسیده اند که از این تعداد 70 نفر در حین خدمت کشته شده، 63 نفر در جریان جنگ غزه، 13 نفر در حوادث جاده ای و 7 نفر نیز به دلیل بیماری کشته شدند.

از سوی دیگر روزنامه صهیونیستی هاآرتص به نقل از برخی منابع نظامی نوشت که 14 نفر از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در سال 2014 خودکشی کردند که از این تعداد سه نفر پس از جنگ اخیر نوار غزه و یک نفر نیز در خلال جنگ خودکشی کرد.

بر اساس این گزارش، این رقم در مقایسه با سال 2013 که 7 مورد خودکشی نظامیان صهیونیست در آن گزارش شده است، دو برابر شده است.

روزنامه هاآرتص نوشت که ارتش رژیم صهیونیستی این روزها در حال تهیه گزارشی درباره خودکشی نظامیان صهیونیست است اما پیش از انتشار نتایج آن روشن است که سال 2014 شاهد افزایش پدیده خودکشی میان نظامیان صهیونیست نسبت به سال قبل‌تر از آن بوده است.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی همچنین در حال ارزیابی تأثیرات تجاوز اسرائیل علیه نوار غزه روی سربازانی است که در این جنگ شرکت داشتند، زیرا سه تن از نظامیان لشگر جفعاتی که در این جنگ شرکت داشتند، بعد از جنگ خودکشی کردند و یک سرباز نیز در خلال جنگ خودکشی کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس