کد خبر 376762
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹

عضو کمیته بازرایابی فدراسیون فوتبال شایعه دبیرکلی‌اش در این فدراسیون را رد کرد.

به گزارش مشرق، عباس ترابیان در خصوص اینکه گفته می‌شود با علی کفاشیان صحبت کرده تا دبیرکل فدراسیون فوتبال شود، اظهار داشت: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد. در این چند روز هم بارها این صحبت‌ها شده است اما درست نیست.

رئیس پیشین کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در واکنش به این شایعه که بحث نایب رئیسی مهدی تاج هم بعد از دبیرکلی او به میان آمده است، خاطرنشان کرد: از این مسئله هیچ خبری ندارم و به شایعات نمی‌پردازم.

عضو کمیته بازرایابی فدراسیون فوتبال که در یکی از مصاحبه‌های اخیرش از استعمار و استعمارگران صحبت کرده بود در این خصوص گفت: این کلمات قشنگ، تاریخی است که در تاریخ اهمیت زیادی به آنها داده می‌شود. من از کلمات کاربردی استفاده می‌کنم تا از یادمان نرود. استعمار هم یکی از این کلمات است.

ترابیان در واکنش به اینکه منظورش از استعمار و استعمارگران پرتغالی‌ها هستند که پیش از این هم سابقه استعمار را دارند، عنوان کرد: اصلاً چنین چیزی نیست و به کشور خاصی اشاره ندارم.

وی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال ایران نقشی در پخش تلویزیونی بازی ایران و عراق ندارد، در این خصوص گفت: شرکت برگزارکننده این مسابقه همه چیز را زیر نظر دارد و تیم ایران هم در این بازی میهمان محسوب می‌شود. شرکتی هم که مسئول برگزاری این مسابقه است با فدراسیون فوتبال عراق قرارداد دارد و همه چیز به آنها مربوط می‌شود.

عضو کمیته بازرایابی فدراسیون فوتبال در پایان صحبت‌هایش در پاسخ به این سؤال که حتی در صورت برکناری کارلوس کی‌روش هم حاضر نیست دبیرکلی فدراسیون فوتبال را قبول کند، اظهار داشت: نه؛ چنین بحثی وجود ندارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس