در راستای اشاعه فرهنگ اسلامی در میان مسلمانان مقیم آمریکای شمالی، انجمن اسلامی دانشجویان آمریکا و کانادا سالانه سمیناری به مدت سه روز، در انتهای هر سال میلادی برگزار می‌کند و فیلم سینمایی «چ» در آخرین شب این گردهمایی به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش مشرق، در راستای هدف والای اشاعه فرهنگ اسلامی در میان مسلمانان مقیم آمریکای شمالی، انجمن اسلامی دانشجویان آمریکا و کانادا سالانه سمیناری به مدت سه روز، در انتهای هرسال میلادی برگزار می‌کند. این سمینار که میزبان دانشجویان مسلمان از ملیت های مختلف و نیز سخنرانانی از سراسر آمریکاست، هر سال در یکی از ایالت های کشور آمریکا برگزار می شود.

شهر اورلاندو واقع در ایالت فلوریدای آمریکا، امسال میزبان چهل و چهارمین سال این گردهمایی است.  با توجه به اینکه یکی از بنیانگذاران این انجمن اسلامی، شهید بزرگوار، دکتر چمران بوده است، دست اندرکاران برگزاری سمینار امسال فرصت را مغتنم شمرده تا از طریق نمایش فیلم سینمائی «چ» ساخته کارگردان ارزشمند سینمای ایران، جناب آقای ابراهیم حاتمی کیا، بخشی از زندگی آن شهید بزرگوار را به مخاطبین این سمینار معرفی نمایند.

فیلم «چ» در آخرین شب گردهمایی امسال، در سوم ژانویه  ٢٠١٥ به نمایش درخواهد آمد و پس از آن نقد و بررسی فیلم به زبان انگلیسی توسط دکتر شهاب اسفندیاری، عضو هیات علمی دانشگاه هنر، از طریق ویدئو کنفرانس انجام خواهد شد. 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس