کد خبر 369572
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۰

کارگردان فیلم سینمایی «چ» گفت: ما نیازمند کمک خانواده شهدا هستیم، چراکه کمک آنها سبب می‌شود تا داستان‌های متفاوت با موضوعات مختلف در ارتباط با زندگی شهدا ساخته شود.

به گزارش مشرق، ابراهیم حاتمی‌کیا امشب در یادواره 44 شهید دانشگاه شهید منتظری مشهد اظهار داشت: ما نیازمند کمک خانواده شهدا هستیم، چراکه کمک آنها سبب می‌شود تا داستان‌های متفاوت با موضوعات مختلف در ارتباط با زندگی شهدا ساخته شود.

وی ادامه داد: از خانواده شهدا می‌خواهم، نویسندگانی را پیدا کنند تا خاطرات عزیزانشان را بنویسند، چراکه خاطرات شهدا آن طور که باید هنوز به نگارش درنیامده است و به همین دلیل ساختن فیلم در زمینه دفاع مقدس سخت است.

کارگردان فیلم سینمایی «چ» بیان کرد: خاطراتی که چاپ می‌شوند همه شبیه به هم هستند و از ما هم انتظار می‌رود تا فیلم خوب بسازیم، اما متأسفانه خاطراتی به اندازه کافی از شهدا نداریم.

حاتمی‌کیا در پایان تشریح کرد: ما از دوره‌ معاصر خاطرات زیاد داریم، اما از شهدا به اندازه کافی خاطرات با موضوعات متفاوت وجود ندارد، من از خانواده شهدا می‌خواهم تا در این عرصه ما را کمک کنند تا فیلم‌های جذابی با موضوع دفاع مقدس ساخته شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس