کد خبر 375998
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵

بازیگر سریال «همه چیز آنجاست» از نقش خود و جذابیت های شخصیت عمه ثریا در این سریال و اینکه بعد از 15 سال نقش منفی بازی کرده است، سخن گفت.

به گزارش مشرق، ناهید مسلمی با اشاره به سریال «همه چیز آنجاست» که این شب ها از شبکه سوم سیما به پخش می رسد، گفت: نقش عمه ثریا در این سریال نسبت به دیگر شخصیت ها و حتی نسبت به نقش هایی که تاکنون داشتم بسیار متفاوت بود.

وی ادامه داد: ابتدا نقش دیگری در این سریال به من پیشنهاد شده بود اما نقش عمه ثریا برای من جذابیت دیگری داشت. من از بازی نقش مادر دیگر خسته شده بودم، بیشتر نقش های ما به کلیشه مادران نگران و دلسوز تبدیل شده است.

تاکنون نقشی مثل عمه ثریا بازی نکرده بودم

این بازیگر با اشاره به منفی بودن نقش عمه ثریا یادآور شد: این نقش به دلیل بدجنسی که داشت و در عین حال رافت و مهربانی که در قسمت های بعد دیده می شود نقشی چندوجهی بود و من تاکنون چنین نقشی بازی نکرده بودم که اینقدر منفی باشد. البته حدود 15 سال پیش نقشی در سریال «مسافر» به کارگردانی جواد اردکانی داشتم که باز هم در این حد منفی نبود.

وی در ادامه به زمان پایان تصویربرداری نقشش در سریال اشاره و بیان کرد: حدود چهار روز دیگر تصویربرداری نقش عمه ثریا در سریال «همه چیز آنجاست» به پایان می رسد و بعد از آن قرار است سر کار «شهرزاد» حاضر شوم.


جذابیت‌ ایفای نقش منفی بعد از 15 سال

بازخوردهای خوبی از «پرده نشین» گرفتم


مسلمی همچنین درباره حضور خود در سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی گفت: این سریال هم همانطور که مطرح شده اثری در تاریخ معاصر است و من نقش یک خدمتکار شیرین و دوست داشتنی را در منزل ترانه علیدوستی که یکی از شخصیت های سریال است بازی می کنم.

بازیگر سریال «پرده نشین» در پایان از همزمانی بازی خود در این سریال و «همه چیز آنجاست» گفت و بیان کرد: در سریال «پرده نشین» من نقش یک مادر را داشتم و به دلیل فیلمنامه و فضای جذاب این سریال بازخوردهای بسیار خوبی از مردم گرفتم چون داستان این سریال مورد علاقه مردم بود و آنها دوست داشتند درباره روحانیت بیشتر بدانند. بهر حال هر دو این سریال ها باعث شد که مردم بسیار به من انرژی دهند.

سریال «همه چیز آنجاست» به کارگردانی شهرام شاه حسینی هر شب ساعت 20:45 از شبکه سوم سیما به پخش می رسد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس