کد خبر 375892
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۲

مراکز و باشگاه های ورزشی در مناطق تحت اشغال داعش در عراق، وضعیت بهتری از مراکز نظامی و دولتی ندارند.

به گزارش مشرق، وزارت جوانان و ورزش عراق اعلام کرد داعش فقط در موصل 19 مرکز و باشگاه ورزشی را تصرف کرده است.

احمد الموسوی، سخنگوی وزارتخانه مزبور، در این خصوص به شبکه عراقی سومریه نیوز گفت: عناصر داعش مراکز و باشگاه های ورزشی موصل و چندین باشگاه را در صلاح الدین اشغال کرده اند.

به گفته وی بیش از 15 مرکز ورزشی و حدود 4 باشگاه ورزشی در موصل به اشغال داعش در آمده است.

سخنگوی وزارت ورزش عراق در عین حال گفت: آمار دقیقی درباره اماکن ورزشی که داعش در الانبار و صلاح الدین اشغال کرده در دست نیست.

احمد الموسوی ادامه داد: موصل بیشتر از این مسأله متاثر شده است لذا حضور فعال ورزشکاران موصل را که دارای باشگاه ها و تاریخ ورزشی بزرگی است از دست داده ایم.

وی در عین حال خاطر نشان کرد: مرکز ورزشی یا باشگاهی مورد تهدید قرار نگرفته است اما عناصر داعش اکثر این باشگاه ها و مراکز تصرف کرده اند.

حمزه القریشی خبرنگار ورزشی عراقی هم خواستار اقدام فوری برای آزادی این مراکز از دست عناصر داعش شد.

بلال زکی دیگر خبرنگار ورزشی عراقی نیز گفت: با توجه به وضعیت امنیتی موجود شاهد تاخیر های زیاد در برگزاری مسابقات هستیم و تیم های متعددی در مسابقات حضور نمی یابند.

وی افزود: باید میان وزارت جوانان با وزارتخانه های دفاع و کشور برای به دست گرفتن کنترل مراکز ورزشی در مناطقی که آزاد می شود هماهنگی صورت گیرد.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    0 0
    تو این خبر مشخص نیست . منظور از کنترل امروز است یعنی دیماه یا قبلا مسلط شده. ای خبر نگاران درست بنویسید. سقوط هواپیما . کنترل بر خوب اینها نشان از امروز بودن خبر است. در حالی که فکر نکنم مدتی داعش هیچ پیشرفتی نداشته و خبر شما ناقص است
  • ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    0 0
    شما مگه نمی گید داعش در حال فرار از موصله پس کو ؟؟ داعش چطوری ظرف یک شب این همه شهر رو گرفت؟؟ لطفا یک نقشه از مناطق تحت اشغال داعش بزارید تا بفهمیم تا کجا داعشی هستند.
  • ناشناس ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    تو گوگل سری بزن پیدا میکنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس