کد خبر 375861
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵

عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران از افزایش وام مسکن مهر تا سقف 30 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش مشرق، میرمحمد غراوی در آئین تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت عمران فولادشهر اظهار کرد: این شرکت با تمام توان برای تکمیل زیرساخت‌ها و ساخت مسکن مهر فولاد وارد میدان شده و تعهد دولت قبل در زمینه مسکن مهر را به سرانجام خواهیم رساند.

وی با بیان اینکه در شهر فولادشهر 30 هزار و 300 واحد مسکن مهر در حال ساخت است، اظهار کرد: 11 هزار و 700 واحد از مسکن مهر فولاد شهر تحویل صاحبان آن شده است.

عضو هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید ایران با اشاره به پیشرفت 82 درصدی ساخت مسکن مهر فولادشهر اضافه کرد: سرعت پیشرفت پروژه مسکن مهر فولادشهر در میان سه شهر جدید اصفهان از همه بیشتر است.

وی با بیان اینکه برخی از مسکن‌های مهری که در صف تحویل به متقاضیان قرار دارد نیازمند پرداخت هزینه‌های بیشتری هستند، گفت: متقاضیان برای تکمیل هزینه‌های اضافه شده مسکن مهر با مشکل مواجه هستند.

غراوی اظهار کرد: در جلسه‌ای که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، مقرر شد که وام مسکن مهر از سقف 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش یابد.

وی گفت: امیدواریم هرچه زودتر این مصوبه ابلاغ و پروژه‌های مسکن مهر به سرانجام برسد.

عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به انتصاب نامداری مدیرعامل جدید شرکت عمران فولادشهر اشاره کرد و افزود: وی یکی از مدیران با سابقه خانواده وزارت راه و شهرسازی بوده و مسلط به تمام قوانین این حوزه است.

وی ابراز امیدواری کرد تجربه مدیر جدید بتواند سبب اثرات مثبتی در فولادشهر شود.

غراوی درباره ابراز نگرانی برخی مسئولان از مدیریت دوگانه شهر گفت: شرکت عمران فولادشهر نه تنها دخالتی در مدیریت شهرداری ندارد بلکه در صورت نیاز به شهرداری نیز کمک می‌کند.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، از زحمات حسن حجتی مدیرعامل گذشته این شرکت تقدیر و مجید نامداری به عنوان رئیس جدید این شرکت معرفی شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس