«گرگ وال‌استریت» و «بازی تاج و تخت» پرطرفدارترین تعداد دانلود غیرقانونی را به خود اختصاص دادند.

به گزارش مشرق، با نزدیک شدن به پایان سال 2014 میلادی فهرستی از پردانلودترین محصولات تلویزیون و سینمایی منتشر شده که در آن «گرگ وال‌استریت» جدیدترین ساخته «مارتین اسکورسیزی» و «بازی تاج و تخت» سریال برنده جوایز «امی» و «گلدن گلوب» رتبه نخست را دارند.

فیلمی که «لئوناردو دی‌کاپریو» در آن نقش اصلی را ایفا کرده، از اول ژانویه تا 23 دسامبر، 30 میلیون و 35 هزاربار توسط کاربران اینترنتی به صورت غیرقانونی دانلود شده است.

«گرگ وال‌استریت» از 25 دسامبر 2013 به روی پرده رفت و به فروشی 392 میلیون دلاری در سطح جهانی دست پیدا کرد، «جونا هیل»، «مارگوت رابی»، «متیو مک‌کوناهی» و «کایل شندلر» از دیگر ستاره‌هایی هستند که در اثر اسکورسیزی هنرنمایی کردند.

دومین فیلم محبوب دانلودکنندگان غیرقانونی، انیمیشن «منجمد» است و سومین فیلم این فهرست «جاذبه» فیلم اسکاری «آلفونسو کوارون» بود. رتبه چهارم هم به «هابیت: نابودی اسماگ» رسید.

محبوب‌ترین‌هایی که دانلود غیرقانونی می‌شوند

جالب است که فیلم‌های پرفروشی چون «نگهبانان کهکشان» و «فیلم لگو» هیچ جایی در این جدول نداشته‌اند.

«ثور: جهان تاریک»، «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان»، «افسانه هرکول»، «مردان مجهول: روزهای گذشته آینده»، «12 سال بردگی» و «بازی بقا: آتش گرفتن» دیگر فیلم‌هایی هستند که فهرست 10 عنوانی دانلود غیرقانونی سال 2014 را تشکیل می‌دهند.

در عرصه تلویزیون هم «بازی تاج و تخت» برای سومین سال، در فهرست محبوب‌ترین آثار دانلودکنندگان غیرقانونی گنجانده شد.

قسمت پایانی فصل چهارم «بازی تاج و تخت» طی 12 ساعت یک میلیون و 500 هزار بار به طور غیرقانونی دانلود شد و رکورد جدیدی را در این زمینه برجای گذاشت.

پس این سریال برنده گلدن گلوب، نام «Breaking Bad» و «مرده متحرک» که از محصولات پرمخاطب تلویزیونی هستند در این آمارها به چشم می‌خورد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس