کد خبر 375406
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴

دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس گفت: دوست داشتم با پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم تا شاید بتوانم فعالیتم را در مربیگری از ایران شروع کنم.

به گزارش مشرق، نیلسون در مورد اینکه گفته می‌شود دیگر در پرسپولیس بازی نخواهد کرد گفت: من دوست داشتم با پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم. می‌خواستم دوران حرفه‌ای مربیگری‌ام را در ایران شروع کنم اما ظاهرا این مساله عملی نخواهد شد. فکر می‌کنم آقای درخشان دیگر تمایلی به ادامه همکاری با من ندارد و من هم این موضوع را قبول می‌کنم چون یک فوتبالیست حرفه‌ای هستم. همیشه دوست دارم در تیمی بازی کنم که به وجودم نیاز داشته باشند و نمی‌خواهم یک بازیکن اضافی باشم.

او ادامه داد: اگر از پرسپولیس بروم دیگر به ایران برنخواهم گشت. در این مساله شک نکنید. از فوتبال خداحافظی خواهم کرد و به زندگی شخصی‌ام در برزیل خواهم رسید. من در پرسپولیس روزهای خوبی داشتم و واقعا دیگر دوست ندارم تیم دیگری را تجربه کنم. همیشه همه چیز به میل انسان پیش نمی‌رود و این هم جزئی از زندگی است. شاید تقدیر این باشد که به این شکل از پرسپولیس جدا شوم.
دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا قبل از اینکه با درخشان صحبت کند، با گسترش فولاد مذاکره کرده بود هم گفت: هر بازیکنی آزاد است که به پیشنهاد‌هایش فکر کند و من هم همین کار را کردم. نمی‌دانم چرا این موضوع اینقدر در رسانه‌ها بزرگ شد. البته من در آن زمان تصمیم داشتم فوتبال بازی کنم ولی حالا اگر در پرسپولیس نمانم انگیزه‌ای برای ادامه فوتبالم ندارم.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیرحسین ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    0 0
    نیلسون جان هرجا ک باشی همیشه در قلب ما پرسپولیسی ها جای داری . شاید از اول یک پرسپولیسی نباشی ولی غیرت و تعصبت نسبت به بقیه بازیکنان که ب قول خودشون از بچگی عاشق پرسپولیس بودن و دوس دارن تا آخر دوره فوتبالیشون در پرسپولیس باشن خیلی بالاتره.ولی اینو بدون ک همیشه دوست داریم و در قلب همه جای داری.از طرف یک پرسپولیسی .
  • بلوچ ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    0 0
    کار خوبی نکردی جناب اقای درخشان مکانی شد دروازبان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس