کد خبر 374804
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹

خبرگزاری دولتی چین گزارش داد که اینترنت کره شمالی که چند روز قبل برای ساعاتی قطع شده بود، امروز بار دیگر «فلج» شده است.

به گزارش مشرق، اینترنت و شبکه 3G کره شمالی امروز (شنبه) بار دیگر احتمالا به دلیل حمله سایبری، با اختلال جدی مواجه شده، است.

هفته گذشته به دنبال اتهام‌زنی مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه شرکت «سونی پیکچرز» توسط کره شمالی هک شده و تنها چند روز پس از هشدار اوباما درباره دادن پاسخ به شیوه‌ای مناسب و در زمان مقتضی، دسترسی به اینترنت در کره شمالی حداقل دو بار به طور کامل قطع شده بود.

خبرگزاری دولتی شینهوای چین، ساعتی قبل در خبری فوری گزارش داد که اینترنت کره شمالی که چند روز قبل برای ساعاتی قطع شده بود، امروز بار دیگر «فلج» شده است. این خبرگزاری به جزئیات بیشتری درباره فلج شدن اینترنت و شبکه 3G اشاره نکرده است.

این در حالی است که روز شنبه کمیسیون ملی دفاعی کره شمالی با صدور بیانیه ای رسما آمریکا را مسئول اختلال در شبکه اینترنت خود دانسته و مجددا دخالت این کشور در حمله هکری به سونی پیکچرز را رد کرده و از کاخ سفید خواسته تا شواهدی را برای اثبات ادعای خود ارائه دهد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کاپیتان ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    0 0
    حقشونه یکی نیست بگه تو که بلد نیستی مریضی میری سراغ هک سونی پیکچرز؟
  • انتخاب نشد ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    0 0
    یازده سبتامبر این بار در حوزه اینترنت ! آمریکا حمله می کند، از خودش می دزد، به خودش خسارت می زند و بعد بدون ارائه دلیل و مدرک به کشوری دلش می خواهد می تازد. سیاست نخ نما ولی کاربردی آمریکا البته مطمئن باشید هدف آمریکا اختلال در شبکه اینترنت کره نیست بلکه هدفی بزرگتر دنبال می کند که این اختلال ها احتمالا پوششی برای آن است.
  • امیر ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    0 0
    خخخخخ بازم بهتر از اینترنت ارزززززز:وووووووووووون ماست که هنوز کلیک نکرده شارژش تموم میشه ۲ روز یه بارم دیتاش ایراد پیدا میکنه لنگرم که نگو ماهی یه بار گیرمیکنه اد رو خط اینترنت لامصب عجب هدفگیری داره حلا یه چیز جالب اینم از کره شمالی یاد گرفتن فردا هم میگن حمله سایبری یه ۲ روزم اینطوری میگین نه نگاه کنید
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    0 0
    یعنی کره ی شمالی هم 3g داشته!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس