رئیس‌جمهور ترکیه می‌گوید که اروپایی ها حق ندارند انگشت اتهام‌زنی و سرزنش را به سمت ترکیه بگیرند و بهتر است به جای این کار، برای نژادپرستی و اسلام‌هراسی در این قاره چاره‌جویی کنند.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست نوشت: «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه امروز به انتقاد اروپا از برخورد با یک روزنامه ترکیه‌ای واکنش نشان داد و گفت که اروپا باید به جای این اتهام‌زنی‌ها، به فکر مسائل داخلی خود باشد.

چندی پیش مأموران پلیس ترکیه به دفتر یکی از روزنامه‌های طرفدار «فتح‌الله گولن» معارض خارج‌نشین ترکیه‌ای هجوم بردند و آنها را بستند؛ اتحادیه اروپا هم که حامی«گولن» آمریکانشین است، از این اقدام انتقاد کرد.

رجب طیب اردوغان امروز در واکنش به این انتقادات گفت: «ما قربانیان اروپایی‌ها نیستیم، ما کشوری نیستیم که اروپا بتواند انگشت (اتهام) را به سمت ما بگیرد و و ما را سرزنش کند؛ اروپا باید راهی برای مشکل روزافزون اسلام‌هراسی و نژادپرستی (خود) پیدا کند.»

این سخنان رئیس‌جمهور ترکیه اشاره دارد به حمله چند روز پیش نژادپرستان نئونازی آلمانی به مسجدی در شهر «دورماگن» و نوشتن شعارهای ضداسلامی بر روی دیوارهای آن.

ترکیه سال‌هاست که خواستار پیوستن به اتحادیه اروپاست و حتی برای عملیاتی شدن این خواسته، وزارتی با همین نام تشکیل داده و قوانین جزایی خود را با قوانین مدنی اروپا تطابق داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • حق ننگ بر ریاکاران ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
    0 0
    این اردوغان الاغ انتظار دارد با این چهره جنایتکار وزشتی که وهابیت داعشی از اسلام پلید اموی نشان دادایا جز هراس از این اسلام کثیف اموی می توان انتظاری دیگر داشت .؟او می تواند بگوید اسلام رحمانی اسلام از نگاه اهل بیت مطهر رسول خداست .وبه اروپا بفهماند که تفاوت اسلام خوارج قشری از نگاه غیر معصوم وهابیت با اسلام اصیل محمدی که از زاویه نگاه معصوممین عترت پاک پیامبر است تفاوت از زمین تا آسمان است وداعش بخوبی تفاوت این دورا نشان دادو چشم جهانیان را به اسلام ناب علوی باز کرد .
  • علیرضا ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    0 0
    زمستون تموم میشه روسیاهیش برای زغال میمونه ، توام دیدی داعش داره تموم میشه ترسیدی ؟؟؟؟ آدم کثیف
  • ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    0 0
    اين مرتيكه يا خودشو به نفهمي زده وي ا واقعا" از بيخ و بن ,نفهمه!! حتي يك نوجوون 13-14 ساله هم حاليشه كه دولتهاي نامرد وحشي ظاهرا" متمدن اروپا وغرب , هرسال ميليونها دلار هزينه مي كنن تا به اسلام هراسي در بين مردم غرب دامن بزنن ,انوقت اين عروسك خيمه شب بازي و مجسمه اسلام آمريكايي از اين وحشيها توقع داره فكري به حال اسلام هراسي بكنن!!!
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    0 0
    فاحشه سیاسی این بساط رو خودتون تو منطقه راه انداختید حالا به فکر چاره افتادید مارمولکها.
  • ریاستی ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    0 0
    اسلام هراسی رو توی احمق با حمایت از تکفیریها راه انداختی با عربستان وقظر وامریکا وانگلیس واسراییل حرومزاده.
  • افشین تهران ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    0 0
    این مردک خودشو زده به خریت یا واقعا مردم ترکیه به یه خر رای دادن؟مسئول اصلی اسلام هراسی تو و عربستان و ان قطر نفهم هستید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس