کد خبر 373640
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴

معاون سازمان حج و زیارت با بیان اینکه قوانین هتل‌ها در عربستان تغییراتی کرده است،گفت: این تغییرات در جهت ارائه خدمات بهتر به زائران است که تا حدودی باعث افزایش قیمت‌ها می‌شود.

به گزارش مشرق، ناصر خدر نژاد در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس گفت: عملیات عمره بدون مشکل در حال انجام است و در دور اول عمره بیش از 2 هزار و 200 گروه را برای اعزام تخصیص دادیم که بالغ بر 310 هزار نفر اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: این افراد با 21 پرواز به سرزمین وحی پرواز خواهند کرد و تا کنون بیش از 40 هزار نفر اعزام شده‌اند.

معاون سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: تغییراتی در قوانین عربستان در مورد هتل‌ها لحاظ شده است که فضای خدماتی زائران را بهتر می‌کند و تا حدودی باعث افزایش قیمت‌ها خواهد شد.

خدر نژاد افزود: سعودی‌ها دنبال این هستند که قوانین و ضوابط سخت تری را در مورد عمره و حج اعمال کنند تا بتوانند استفاده‌های بیشتری را ببرند و امنیت و رفاه زائران را بیشتر لحاظ کنند.

وی خاطرنشان کرد: ظرف چند ماه آینده فرودگاه جدید مدینه و فرودگاه جدید جده افتتاح خواهد شد که تحولی در زمینه اعزام عمره گزاران ایجاد خواهد کرد و بحث دیگر موضوع قطار مسافربری جده به مدینه و جده به مکه است که در حال انجام است و احتمال می‌دهیم ظرف یکسال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد و در اینصورت بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم از این قطار برای زائران ایرانی هم بتوانیم استفاده کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
    0 0
    این یعنی اینکه آل سقوط میخواهد هزینه های کم شدن قیمت نفت را به راحتی از این طریق جبران کند.
  • ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
    0 0
    برید! هی برید حج عمره پول بریزید تو جیب این وهابی ها و سرمایه گزارهای اروپایی و یهودیشون!!!
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
    0 0
    به نظر من تا زمانی که ایم وهابی های سعودی در عربستان هستند باید حج رو که مظهر اتحاد جهان اسلام است تحریم کرد، این نامردان با پول مسلمانها دارند به داعشی کمک می کنند که دارد ریشه اسلام را با تبر میزند، ای علمای اسلام شما به فکر باشید که البته میدانم به فکر هستید.
  • عبدالله ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
    0 0
    ای کاش بعضی از ماها به جای خرید و گشتن در بازارهای مدینه و مکه و احتمالا جده مقداری مطالعه پایه ای از شیعه و مقداری زبان خارجی بلد بودیم و در آنجا که مسلمانان از همه جای دنیا مشرف میشوند تبلیغ دین می کردیم و دراینصورت ÷ول های خرج شده نه فقط زیان نداشت که سود فراوانی هم نصیب ما می شد
  • عبدالله ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
    0 0
    ای کاش بعضی از ماها به جای خرید و گشتن در بازارهای مدینه و مکه و احتمالا جده مقداری مطالعه پایه ای از شیعه و مقداری زبان خارجی بلد بودیم و در آنجا که مسلمانان از همه جای دنیا مشرف میشوند تبلیغ دین می کردیم و دراینصورت ÷ول های خرج شده نه فقط زیان نداشت که سود فراوانی هم نصیب ما می شد
  • جانم فدای رهبر ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
    0 0
    من یه نظری دارم حالا که عربستان قیمت نفت و با سیاستاش نصفه کرده بیاییم ماهم عربستان رفتن و نصفش کنیم میدونید چه ضرری بهش میخوره یه بار بیایید باهم باشیم یکیش من عمره دانشجویی اسمم دراومده نمیرم
  • ناشناس ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
    0 0
    من با رفتن به سفر حج با شرایط 40 سال اخیر و نوع رفتار عربستان مخالفم ایران هم اگر یک تهدید بکنه اسرائیل رو یا تهدید به بستن تنگه هرمز قیمت نفت دوباره بالا میره ولی نمیدونم چرا عرضه نداره الکی داره سر خودشو با مذاکرات و ... شیره میماله یکی نیست بهشون بگه بابا جان شما با این نوع سیاست بخرج دادنتون کاری کردید که همه سوارتون بشن بعد هم دلخوشی دشمن باهات راه بیاد نه آقا اینجوری نیست اونا تا یک سواری درست ازتون نگیرن پا عقب نمیکشن

این مطالب را از دست ندهید....

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس