کد خبر 373533
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶

هفت‌ تیر سایپا 6 نماینده از 3 برند خودروساز چینی و یک محصول متمایز از کیا یعنی مدل سراتو را در خود گنجانده است‌.

 به گزارش مشرق، گروه خودروسازی سایپا در بحبوحه فشار‏های تحریم ضمن تمرکز روی توسعه محصولات اختصاصی‏ اش بر پایه پلت‏فرم ‏های X100 و X200 برای در دست گرفتن بازار خودرو‏های زیر 100 میلیون‏ تومان که پیش‏تر حضور کمرنگی در آن داشت، دست به کار شد و شمار شرکای تجاری‌اش از چین را افزایش داد‌. کیا نیز با روی کار آمدن دولت جدید و سیاست‏ های وزارت صنعت به دلیل زیر پا گذاشتن قرارداد تولید نسل اول سراتو‌؛ بار دیگر عهدش را با سایپا نسبتا محکم کرد و هدیه شروع مجدد روابط نسل دوم و آشنا سراتو بود که از روز بعد از این آزمایش یعنی 29 آبان‏ ماه پیش‌فروش آن در تعداد محدود توسط نمایندگی‏های رسمی سایپا آغاز شد‌.

 برادران شاسی‏ بلند و سدان چانگان 2 عضو پر‌حاشیه دیگر این آزمایش بودند که داستان حضورشان در گروه سایپا به نسبت برلیانس و Zotye متفاوت است‌. چانگان به عنوان یکی از 4 خودروساز بزرگ چین شناخته می‏شود و شریک تجاری فورد‌، پژو-سیتروئن و سوزوکی در چین است‌. این خودروساز در زمینه طراحی و مهندسی فنی مراکز تحقیقات گسترده‏ای در اروپا‌، آمریکا‌، ژاپن و دیگر مهد‏های خودرو دارد که هر کدام وظیفه مدیریت و طراحی بخشی از محصولات چانگان را بر عهده دارند و مهم‏ترین بخش که این دو محصول را از دیگر  چینی‏ ها متمایز می‏کرد دستپخت مرکز تحقیقات این شرکت در ایتالیا یعنی طراحی ظاهری و داخلی بود‌. برلیانس‌، با یک نگاه به محصولاتش نا‏خود‏آگاه هویتش در چین را فاش می‏کند‌؛ شریک تجاری ب‏ ام ‏و و تویوتا که در حقیقت محصولات اختصاصی ‏اش در هیچ بخشی جز الهام ‏گیری طراحی به سمت ب‏ ام ‏و تمایل ندارند.
 
کیا سراتو
ملاقات با 7 محصول جدید سایپا +عکس و قیمت
در حالی که کم‏ کارکرد‏ترین نمونه ‏های نسل دوم کیا سراتو هنوز هم در بازار کشورمان روی مرز 100 میلیون خرید و فروش می‏شوند، سایپا نمونه 2 لیتری اتوماتیک آن را بعد از حضور روی خط تولید حدود 90 میلیون‏تومان قیمت‏گذاری کرده و همین موضوع باعث شد تا در نخستین انتخاب برای آزمایش به سراغ تنها محصول غیر‏چینی جدید سایپا یعنی سراتویی برویم که در روز آزمایش نمونه 2 لیتری آن با گیربکس اتوماتیک در نظر گرفته شده بود‌. قبل و بعد از سوار شدن به سراتو با کمی گشت و گذار در کابین به دنبال نتایج کیفی مونتاژ سایپا بودیم که متوجه شدیم خودرو مورد آزمایش از نمونه ‏های وارداتی است‌. برخی دیگر از افراد حاضر در آزمایش توصیه می‏کردند ابتدا پشت فرمان چینی‌ها بنشینیم تا شیرینی عملکرد سراتو در مانور‏های پیست آزادی محسوس ‏تر باشد اما در نهایت سراتو به عنوان دسر برای روز آزمایش انتخاب شد‌. عملکرد خودرو با توجه به ارتفاع مناسب از سطح زمین‌، سیستم فرمان و تعلیق هماهنگ قابل توجه بود و به سختی در رانندگی شهری اثری از انحراف در مانور‏ها به چشم می‏خورد.

فضای کابین در مقایسه با مگان چنگی به دل نمی‏زند و شاید یک مگان‏ سوار در نخستین مواجهه با سوگلی جدید سایپا تصمیم به فروش اروپایی مغرورش نگیرد‌. عملکرد گیربکس‌، ترمز‏ها و کشش خودرو نیز در طول آزمایش و طی یک دور در پیست آزادی کاملا قابل قبول و بدون نقص بود‌؛ البته توجه داشته باشید که در این آزمایش ضمن مشکل کمبود زمان‌، رانندگی شهری مد نظر ما بود‌. سراتو‏ها تماما به صورت CKD با قطعات منفصله در سایپا به تولید می‏رسند و پیش‏ بینی می‏شود بازار کاذبی در حدود حداقل 10 میلیون‏ تومان در انتظار نخستین کسانی باشد که هر دو مدل 1600 یا 2000 را تحویل می‏گیرند.
ملاقات با 7 محصول جدید سایپا +عکس و قیمت

 برلیانس H320
ملاقات با 7 محصول جدید سایپا +عکس و قیمت
یکی از متفاوت‏ترین و شکیل ‏ترین اعضای 7 ‏تیر سایپا و حاضر در این آزمایش‌ هاچ‏بک برلیانس با نام H320 بود که بنا بر شنیده‌ها قرار است به خطوط تولید پارس ‏بپیوندد و در کنار مدل شاسی ‏بلند یعنی V5 به تولید برسد‌. ‌هاچ‏ بک 1.2 تنی جدید سایپا مانند V5 به شریک ژرمنش شباهت زیادی پیدا کرده و دست کمی از ب‏ام‏و سری 1 ندارد‌. طراحی خارجی آن با توجه به ابعاد و حس و حال ‌هاچ‏بک داغی مانند سری 1 در نگاه نخست تصورات مدل سدان را از ذهن خارج می‏کند‌. مشخصات فنی H320 مشابه مدل سدان H230 است با این تفاوت که گیربکس 4 سرعته اتوماتیک این بار 103 اسب بخار و 143 نیوتن ‏متر گشتاور از پیشرانه خودساخته برلیانس را به محور جلو منتقل می‏کند. H320 در پیست عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و مانور‌های اسپرت‏تری از مدل سدان را با جیغ لاستیک ترکیب می‏کرد تا خط و نشان سایپا برای 206 ایران‏خودرویی‌ها در غیاب تیپ 6 تکمیل شود‌.
ملاقات با 7 محصول جدید سایپا +عکس و قیمت


 چانگان EADO
ملاقات با 7 محصول جدید سایپا +عکس و قیمت
بعد از مواجهه با طراحی ساده کابین برلیانس‌ها و نفوذ صدای موتور به داخل اتاق تجربه سواری با EADO دست کمی از آرامش اولیه سراتو نداشت‌. روکش با کیفیت و ارگونومی صندلی‏ های این خودرو در ترکیب با کابین جذاب و امکانات مناسب از EADO سدانی ایده‏آل ساخته‏ اند که با فاکتور قیمتی 79.9 میلیون‏ تومان کمی از تصورات مثبت دور می‏شود‌. گیربکس این خودرو از نوع 4 سرعته اتوماتیک است و عایق‏ بندی مناسب کابین از جمله مهم‏ترین تفاوت‏های آن با دیگر چینی ‏های حاضر در آزمایش بود‌. EADO توسط سایپا با گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر به مشتریان عرضه می‏شود‌.
ملاقات با 7 محصول جدید سایپا +عکس و قیمت


 برلیانس H230
ملاقات با 7 محصول جدید سایپا +عکس و قیمت
H230 عنوان سدان شهری برلیانس است که در 2 مدل مجهز به گیربکس 5 سرعته دستی و گیربکس نیمه‌اتوماتیک AMT در میدان آزمایش حضور داشت‌. این خودرو که با کد H2 نیز شناخته می‏شود در زمره برنامه‏های سایپا برای تولید قرار دارد‌. اعداد پیشرانه و گیربکس این سدان آن را روی کاغذ بی‌نهایت به تندر 90 نزدیک و شبیه می‏کنند اما وقتی پشت فرمان بنشینید وضعیت متفاوت می‏شود‌. طراحی داخلی متفاوت از هر خودرو دیگری و مرکب از رنگ نقره‌ای و مشکی است‌. بخش نقره‏ای کیفیت قابل توجهی روی داشبورد ندارد و نمایشگر بزرگ سیستم صوتی و رادیو در دل آن جای گرفته است‌. کلید‏های تنظیم سیستم تهویه دستی به صورت گردشی هستند و سیستم صوتی به ورودی USB مجهز شده است‌. در مدل AMT همانطور که از نام آن یعنی نیمه‌‌اتوماتیک بر‌می‏آید، خودرو از کلاچ بی بهره است اما در عوض تعویض به صورت دستی و مشابه عملکرد تیپ‏ترونیک انجام می‏شود‌. البته این گیربکس هم در حالت گذر دور موتور از 6000 و همچنین حالت A امکان تعویض به صورت اتوماتیک را نیز دارد که البته تاخیر بالای آن شما را مجبور به تجربه تیپ‏ترونیک به تنهایی می‏کند‌. یکی از نکات جالب در این خودرو معکوس ندادن در هنگام نیاز و حتی با فشردن دسته دنده بود که امکان هر گونه آزمایش مانورپذیری این سدان 1.2 تنی را از ما گرفته بود‌. H230 مجهز به گیربکس دستی اما عملکرد قابل قبول‏تری را از خود به نمایش گذاشت‌. کیفیت ساخت کابین شما را در حد یک خودرو حدود 50 میلیون تومان راضی نمی‏ کند اما فضای کابین و صندلی‏ ها با کمی اغماض قابل قبول به نظر می‏رسند‌.
ملاقات با 7 محصول جدید سایپا +عکس و قیمت


  آریو (سایپا S300)
ملاقات با 7 محصول جدید سایپا +عکس و قیمت
شاید آریو بیش از دیگر محصولات جدید سایپا شناخته شده باشد چرا که از ورود این محصول به شرایط فروش سایپا بیش از یک سال می‏گذرد و اندیشه رقابت آن با جیلی 7 باعث شده تا نبرد این خودروساز دولتی و وارد‌کننده خصوصی تماشایی باشد با این تفاوت که آریو بیش از آنکه در خیابان‏ها به چشم بخورد، با خرید و فروش حواله در بازار نامش بر سر زبان‏هاست‌. آریو از پیشرانه 4A92 تحت لیسانس میتسوبیشی بهره می‌برد و قدرتی مشابه چانگان EADO تولید می‏کند. گیربکس آن نیز مانند EADO از نوع 4‌سرعته اتوماتیک است اما وقتی نوبت به قابلیت‏ های فنی و مانور می‏رسد آریو کاملا در برابر سدان چانگان دست و پا بسته است‌. فرمان‏پذیری خودرو تعریف چندانی ندارد و 100 کیلوگرم وزن بیشترش نسبت به EADO آن را بیش از پیش متفاوت جلوه می‏دهد. طراحی آریو هر چند ساده‏ تر از دیگر برادران جدیدش در سایپا جلوه می‏کند اما در حقیقت بر پایه محصولی قدیمی از تویوتا شکل گرفته و منطقی ‏ترین و اصولی‏ترین طرح به نظر می‏رسد‌. حضور آن در کنار سراتو به نوعی بازار 70 تا 90 میلیونی را در تسخیر سایپا قرار می‏دهد و با قیمتی حدود 75 تا 80 میلیون‏تومان‌، حدود 10 میلیون‏ تومان از اصلی‏ ترین رقیبش یعنی جیلی 7 ارزان‏تر است.
ملاقات با 7 محصول جدید سایپا +عکس و قیمت


 چانگان CS35
ملاقات با 7 محصول جدید سایپا +عکس و قیمت
CS35 کراس‏ اوور شهری دیفرانسیل جلو چانگان است که با در نظر گرفتن ظاهری جذاب گزینه ‏ای مناسب برای کسانی است که به دنبال یک شاسی‏ بلند با کیفیت و متفاوت و قیمتی زیر 100 میلیون‏ تومان هستند‌. CS35 نیز مانند EADO با گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر به مشتریان عرضه می‏شود و از مشخصات فنی مشابه EADO بهره می‏برد‌. شتاب‏گیری خودرو چندان طوفانی نیست اما برای رانندگی شهری با توجه به پیشرانه پیشرفته مصرف سوخت مناسبی در سیکل ترکیبی را در اختیار راننده می‏گذارد‌. گیربکس 4 سرعته اتوماتیک نیز هماهنگی مناسبی با موتور خودرو دارد اما وزن مشابه 1.3 تنی آن با EADO تفاوت عمده‏ ای در عملکرد نمونه سدان و شاسی‏ بلند به وجود نمی‏آورد‌. پایداری مناسب در پیچ‏ ها و فرمان‏ پذیری قابل قبول نیز از دیگر نکات مثبت این شاسی ‏بلند 83.9 میلیون ‏تومانی است‌.
ملاقات با 7 محصول جدید سایپا +عکس و قیمت


برلیانس V5
ملاقات با 7 محصول جدید سایپا +عکس و قیمت
بعد از تجربه رانندگی با شاسی ‏بلند چانگان فرصت را برای بررسی و مقایسه این مدل با شاسی ‏بلند پرحاشیه برلیانس یعنی مدل V5 غنیمت شمردیم‌. این شاسی‏بلند که پیش‌فروش آن مدتی قبل توسط سایپا آغاز شده بود، در نمونه مجهز به گیربکس 5 سرعته دستی برای آزمایش در اختیار ما قرار گرفته بود‌. پیشرانه 1.6 لیتری آن مشابه آریو بر پایه موتور 4A92 میتسوبیشی طراحی شده و حداکثر توانش به 116 اسب بخار می‏رسد‌. در همراهی این توان 151 نیوتن‏ متر گشتاور برای به حرکت در آوردن محور جلو V5 تولید می‏شود‌. اتاق V5 از نظر فضای سر و نشیمن دورنمای بهتری از چانگان CS35 داشت و به عنوان یک شاسی ‏بلند شهری خانوادگی می‏تواند گزینه مناسب‏تری از CS35 باشد به خصوص که از طراحی مشابه ب‏ ام ‏و X1 نیز بهره می‏برد. V5 با قیمتی حدود 95 میلیون‏تومان گران‏ترین محصول جدید سایپاست‌. عملکرد این خودرو در مانور‌ها و پیچ ‏های پیست آزادی چندان قابل قبول نبود و فرمان‌پذیری در مقابل شاسی بلند دیگر حاضر در آزمایش یعنی CS35 حرفی برای گفتن نداشت.
ملاقات با 7 محصول جدید سایپا +عکس و قیمت

منبع: اقتصاد آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 118
  • در انتظار بررسی: 21
  • غیر قابل انتشار: 108
  • خسرو طاهری ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    11 6
    من منتظر اعلام سایپامیباشم تا جانگان را خریداری کنم ب نظر اتوموبیل خوبی میباشد
  • احسان ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    2 9
    منتظر برلیانی H330 هستم تا اگر خوب باشد بخرم
  • احسان ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    3 12
    منتظر برلیانی H330 هستم تا اگر خوب باشد بخرم
  • مرجان ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    9 6
    برلیانس h330قشنگ تر از 230آن است.
  • ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    7 6
    هر اسمی داشته باشه ماشین چینی به کل به درد نمیخوره. اونم با این قیمت ها
  • حسین ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    7 2
    ارزش واقعی ماشینهای چینی تا سقف 30th لیوان تومان میباشد مسخره است کسی برای آن 80 میلیون تومان بدهد
  • سجاد ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    12 6
    من برلیانس راخریدم
    • ملک پور IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
      0 0
      جدی راست میگی جان ما خریدی شوخی نکن حالا جه جور ماشینی هست میگن خوبه شتابش هم زیر چهار ثانیه هست معرکست خودت تعریف کن چه جوریست منکه سوار نشدم
  • محمد رضا ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    17 6
    من می خوام برلیانس بخرم
  • آرمان ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    9 4
    خوبه ولی بااین قیمت همون زانتیاسواربشی بنظرم خیلی بهترباشه
  • پدرام ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    9 5
    واقعا قیمت ها برای این خودرو ها خیلی خیلی مسخرس.
  • ميثم ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
    8 7
    قيمت برليانس چنده؟
  • نیما ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    8 10
    ماشین به این خوبی با این کیفیت وقیمت مناسبش محشره
  • ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    8 9
    به عوض انتشار این قیمتها و ایجاد جو روانی بین جوانان و افزایش انتظار خانمها برای تهیه این وسایل توسط شوهر جوان بی پول و بی کار و بی ارث و میراث ابا و اجدادی که منجر به طلاق و روانی شدن و افزایش جرم و جنایت خانگی و دست زدن به قاچاق مواد برای تهیه پول میشود و همه این کارها بد است بهتر نیست که مردم را به بهشت رفتن و زندگی مطلوب در انجا که بشود لامبور گینی و این خودرو ها را رایگان تهیه کرد هدایت کنید؟
  • وزیری ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    1 4
    به نظر شما با اینکه خودروی وارداتی از نظر قیمتی پایین آمده با توجه به اینکه محاصره اقتصادی هنوز برداشته نشده به نظر میرسد که باید از نظر قیمت باید حداقل 5 تا 7 میلیون تومان حداقل کمتر شود چون این قیمتها در زمان تحریم عنوان شده و باید یک فرقی داشته باشد. و در ضمن خودروی پرسیس هیچ عکسی از آن مثل خودروهای دیگر در سایت نیست. با تشکر
  • ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    5 1
    خدا شفا بده
  • محمد ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    5 2
    خيلي مسخرست چيني ديگه
  • محمد از قوشتپه ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    5 2
    ایرانی های مظلوم.... یکی نیست به این مسئولای...بگه این مسخره بازیا چیه؟؟؟؟؟ مردم هم لطف کنیدنخرید.
  • کرباسیت ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    6 1
    تمام کشورهای دنیا رشد میکنند ما هم رشد میکنیم
  • ماهان ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    4 0
    واقعان مسخره هست بهترین ماشین خارجی تو اروپا از 75000000بیشتر نیست اما تو ایران با ماشینی که هیچ ایمنی نداره و ......... و تحریمم شکسته خودروی هفت میلیونی رو هفتاد میلیون بخریم
  • حمید ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    1 3
    آقا جون هرکی دوست دارین نخرین
  • ناشناس ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    5 0
    اگردولت از ایران خودرو و سایپا حمایت نمی کرد چه میشود این وضع ما نبود مثل کشورهای دیگر خودرو ایمن و ارزان سوار میشدیم به امید آن روز .
  • ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    4 1
    حیف نیست پول که به سختی بدست میاد بدیم این ماشین چینی های گرانقیمت که هیچ امکاناتی وابشنی نداره
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    5 3
    این لگنا چین اخه با این قیمتا خیر سرتون ماشین دارید مثلا
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    7 0
    ... مردم عراق و افغانستان با یک چهارم این قیمت سوار تویوتا و هیوندایی می شن
  • ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    2 1
    ماشين شاسى بلند با موتور١٦٠٠ ضعيفه و بدرد نمى خوره و بايد حداقل يك موتور ٢٠٠٠ داشته باشه صد رحمت به ام وى ام
  • حسین موسوی ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
    4 0
    خاک برسر ما با این. صنعت لج در بارمون.
  • على ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    3 1
    خداىش اگر به کشورمون و پىىشرفتش علاقه دارىد اىن فرقونارو نخرىد چه چىنى چه اىرانى. همش به خودمون بستگى داره.
  • ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    3 0
    خوبه واقعا شما پرایدو تحریم کردین نخریدین اونوقت یه محصول چینی تولید کرده میخاین بخرین چه فرقی داره ملت
  • رضا ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    2 0
    مردم هر کاری میخوان بکنن انسان باید خودش شعور داشته باشه
  • جواد ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    1 0
    به جای قرار داد با خودرو چینی بره با کره جنوبی قرارداد ببنده که ملت هم بخرن و سوار بشن
  • زهره ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    4 2
    خودرو ساز ما کی میخواد درست بشه ......
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    3 0
    بابا میگه ما چه فرقی با مردم دنیا داریم که نباید پیشرفت کنیم آخه همه چیز را همگان دانند
  • ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    2 0
    من اهل اهوازم انواع هیونداوکیا ومزدا 7000تا کار کرده میتونی زیر 60میلیون پلاک اروند بخری با90میلیون دوج چارجر 2014 میتونی بخری اینجا به ماشینای چینی با این قیمتها میخندن نمایندگیاشون دارن ورشکست میشن ام وی ام 530 هشت میلیون میگیره مابقی قسطی بدون سود تحویل فوری کسی نمیخره اگه ماهم مثل همه جای دنیا بودیم کسی به اینجور ماشینا نگاهم نمیکرد چه برسه به اینکه 90میلیون پول بالاش بده تو اهواز انقدر ماشین امریکایی اومده که به ماشینای کره ای مثل ماشین چینی نگاه میکنن والا لیاقت مردم ما بالاتر از اینها ست
  • روزبه ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    6 1
    یه زمانی که ایران خودروسازی داشت چین و کره درحسرت این صنعت بودن بیوک وشورولت رو داشت منتاژ میکرد اینقدر بیت المال رو به بهانه های مختلف ریختن تو حلقوم صاحبان این صنایع که انگیزه ای برای هزینه کردن و بروز کردن خط تولیدشون ندارن تازه نقاط ضعف ملت و مملکت رو فهمیدن با جسارت مقابل ملت و دولت هم می ایستن و میگن اگر جرات دارید واردات رو ازاد کنید بی حیایی رو به نهایتش رسوندن این همه بیت المال مات رو صرف هر صنعتی میکردن صد برابر اینها اشتغال و ارز اوری داشت برای کشور دولت مردان باید این طفل لوس ونازپرورده رو رها کنند تا راه رفتن بیاموزه و روی پای خودش بایسته نه اینکه دستش تو جیب ملت و دولت باشه تا رقابت نباشه هیچ وقت شاهد تغییر در این صنعت نخواهیم بود تا کی باید تفیلی چین باشیم مگر چین چکار میکنه که ما نمیتونیم ایرانی جماعت هر وقت اراده کرده تو هر رشته ای سر بلند بوده مسآله اینه که دست اندر کاران خودرو نمیخوان از مفت خوری دست بردارن مسولین خواهشا به فکر مردم هم باشین والا در شآن ملت ایران نیست بهترین طراهان خودرو در اروپا و امریکا ایرانیها هستن چرا در کشور خودمون از اینها استفاده نمیکنید؟ای مدیران و صاحبان صنعت خودرو چقدر باید رهبری معظم در گوش شما فریاد بزند که بروید به سوی اقتصاد مقاومتی؟ ایا منتاژ ماشینهای چینی اقتصاد مقاومتیست.؟ در دیزی بازه حیایه گربه کجاست ؟یکم تعصب هم خوبه والا . ...جانباز 65% جنگ تحمیلی
  • ناشناس ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    3 1
    من میخوام برلبانسH330بخرم لطفا بگید چه چجوریه
  • جواد ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
    2 0
    خوبه ماشین چینی تولید ایران قیمت ماشین اورپا
  • وحید عنانی ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    2 3
    حالا از قیمت ک بگذریم کیفیتشون میترسم مثل اون چری ها باشه بعد چن مدت چراغاشون زرد بشه اون وقت مشت نبینیم ک بزنیم ب سرمون با اون همه قسط خخخخ
  • وحید عنانی ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    1 1
    حالا از قیمت ک بگذریم کیفیتشون میترسم مثل اون چری ها باشه بعد چن مدت چراغاشون زرد بشه اون وقت مشت نبینیم ک بزنیم ب سرمون با اون همه قسط خخخخ
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    3 1
    آشغال ب مردم نفروشید جون مردم براتون مهم نیست ?
  • ارش ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    6 1
    محصولاتش خیلی خوبه به شرط اینکه نهایت قیمتشون 10 میلیون تومان باشه در غیر اینصورت کلاهبرداریه.
  • محمد ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
    2 0
    همشون اشغالا
  • ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
    1 0
    این قیمتها کلاهبرداری ازاین ملت ۰۰۰۰۰۰۰است
  • ناشناس ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    5 0
    ی مشت جنس بنجل چینی رو میارن سه برابر قیمت واقعیش بزور میندازن ب ملت
  • ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    ماشین چینی خریدنش اشتباه چون ایرانخودرو سایپا هیچ حرکتی نمیزنن سایپاروی پراید وایرانخودرو روی ۴۰۵میمونه
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    1 0
    من برلیانس اچ 230 را خریداری کردم و خیلی عالیه و به قیمتش می ارزه
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 1
    با این قیمت ها هیچ کدومشون خوب نیست ......
  • ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    1 1
    90ماه کار کنیم 8سال جوونیمون بره یه ماشین چینی خوشگل بخریم خدا بیامرزتت ...
  • الماس ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
    11 0
    عالییییییی چقد ارزونه وااااای کجا کو برم شیش هفتا بگیرم برا خودمو دوستام
  • الماس ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
    0 0
    عالییییییی چقد ارزونه وااااای کجا کو برم شیش هفتا بگیرم برا خودمو دوستام
  • الماس ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
    1 1
    عالییییییی چقد ارزونه وااااای کجا کو برم شیش هفتا بگیرم برا خودمو دوستام
  • کیان ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    1 1
    ال 90 بخرید خلاص شید بابا
  • ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    1 0
    ما که تو صلاح نظامی اینقدر پیشرفته هستیم در تعجب هستم که هنوز نمیتوانیم یک خودروبه اسم وابتکار ایران تراحی کنیم که نخواهیم از چین اشغال گران بخریم ومنتاژ کنیم
  • ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    1 0
    خواهشا" درست بنویسیم به ادبیات ظلم نکنیم این چه املای افتضاحیه که توکامنتها دیده میشود .
  • مسعود ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    3 0
    به نظر من هر کسی که پولشو به این اتومبیل های چینی بی کیفیت و ظاهر نما بده از نظر ذهنی مشکل داره وگرنه عقل سلیم میگه این مدل اتومبیل ها مفتش هم گرونه چرا؟ چون اولا چینیه،دوما مونتاژ ایرانه،سوما قیمتش اصلا با کیفیتش هم خوانی نداره آخه ماشینی که وسایلش چینی باشه بعد شرکت های ایرانی سرهم بندیش کرده باشند فکرشو بکنید که چه آشغالی از آب در بیاد واقعا متاسفم...
  • ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    0 0
    تو این وضعیت نا به سامان اقتصادی کی جرأت ماشین خریدن داره . اونم با این کیفیت افتضاح
  • محمد ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    2 1
    بعد این همه سال تولید کارمون به کجا رسیده
  • مسعود ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    3 0
    قربونتون ماشین های شما واقعا بدر بخورنیست عراق عربستان این ملخ خورها چه ماشینهائی سوارمیشن باچه قیمتهائی ماچی سوار میشیم مثلا ایرانی هستیم
  • POOYA ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    1 0
    خیلی ام خوبن بهتر از دنا43میلیونیه ک ورداشتن اتاق سمندو عوض کردن گذاشتن دنا یا PARSرو موتر206گذاشتتن روش میدن40تومن درضمن باقطعات چینی دسته سه اما این ماشینا ماشین روز چین هستن
  • حسین ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    1 0
    والاخجالت داره با این ماشینهای چینی بی کیفیت اسمشو بگذاریم ایرانی
  • علی ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    1 0
    اخه کی به این حرفا توجه میکنه فقط خودمونو خسته میکنیم هر چی بگیم
  • میلاد ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    2 0
    این وسط فقط وارد کننده سود میبره و یه مشت دلال بنده خدایی که این ماشین های چینی رو خریداری میکنه برای فروشش چقدر به مشکل بر میخوره و با ضرر زیاد باید بفروشه خواهشا استقبال نکنید بزارید مسولین بفهمند ارزش ما ایرانی ها این خودرو های چینی بظاهر قشنگ نیست ارزش ما در 40 سال گذشته خودروهایی چون بیوک کادیلاک .تویوتا بوده کاری کردن فقط تنها یه قشری از مردم توانایی خرید این ماشینها درجه یک را دارند بقیه باید تن به خرید این خودرو های بی کیفیت چینی رو بدهند من خودم چوب این خودرو چینی به تنم خورده
  • حسین ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    1 0
    اسم چینی روش باشه بدرد نمیخوره ایران هنوز جواب گوی ماشینهای که خودش تولید میکند .نیست ‌...نمایندگی....تا کی ماباید ماشین خواب سوار بشیم‌‌‌
  • حمید ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    با سلام به دوستان عزیز تو کشورهای مختلف جهان بهترین ماشینا هم قیمت پژوی ماست چرا اونا ماشین آنچناني سوار بشن ولی ما آشغال چینی سوار بشیم پژوي صفر کیلومتر خریدم بعد از دو ماه فهمیدم که کاپوت و صندوق عقبش تعویض شده تو ایران خودرو از این پس ماشین صفر کیلومتر خریدید باید کارشناسی ببرید
  • امیرغزنوی ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
    0 0
    سلام این خودروهای چینی که اصلا شناخته شده نیست تو دنیا باید تو کشورماوروی مردم ما آزمایش بشن تا ملوم بشن چطوره اینها حتی ارزان هم نیستن که بهانه ای برای استفاده باشند بهترین برندهای دنیا هم همین قیمت هستن مثل فورد فیات تویوتا
  • ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
    0 0
    زیباست ولی قماش خیلی زیاد. با سمیه این بهترین ماشین خارجی میشه خرید شما قمت روزه 399. آن دیگ ساخته آلمانه مامان است و سر پیچ چث نمی کنه
  • حمید ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    2 0
    ای هووووووااااررررر از دست این فرغونهای چینی.آخه ما چه گناهی کردیم که این آشغال های لگن را هم نمیتونیم بخریم.
  • ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    1 0
    خداشاهده برم بمیرم بهتره ماشین چینی بخرم یعنی من میخوام بدونم کلا انگیزتون چیه؟یعنی این کشور ما رو به خاک سیاه نشوند حالا دارین محصولی از این کشور میارین که هنوز خودشونم نمیدونن چیه؟خسته نباشید مغزتون رو عشقه
  • عباس ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    1 0
    من سه بار گول خوردم و ماشين چيني خريدم اول ليفان بعد هم ام وي ام و برليان و گول ظا هرشان را خوردم. و ضرر سنگين پرداخت كردم ولي حالا يك هايوندا دسته دوم دارم و خيلي راضيم
  • پوريا ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    من واقعا براي اونهايي كه اينقد فكرشون الوده هستش متاسفم من ٢٠٦ سفر گرفتم تو وسط اتوبان خاموش كرد هي ميكانيكي برو بيا تا اخر فروختم ولي الان ماشين چيني گرفتم خدايي يكسال اخ نگفته اخه ادم چقد ميتونه اينقد خودشو به...... بزنه بعدا هي چيني ايراني ميكنيد بجاي اين كه چيني ايراني كنيد كيفيت رو ببينيد
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 1
    ماشین جینی هرجه باشه بدر نمیخوره
  • ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
    2 0
    منم واقعا متاسفم من بعد از 5 سال کار مجبورم الان تنها پولی که میتونم وام بگیرم یکه پراید بخرم
  • ناشناس ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    1 0
    منم اصلا پول ندارم که حتی این چینی هارو بخرم
  • پیام ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    1 0
    سلام من بچه اهواز هستم اینجا با 70،80میلیون میتونی فورد جی تی سوار بشی تو 90 به بالا کامرو اس اس و دوج چلنجر با زیر 70 میلیون اپتیما،ساناتا و غیره اینجا شرکتا چینی دارن برشکست میشن خیلی وقته قسطی میدن کسی نمیخره پیشنهاد میکنم نخرین واقعا ارزش این همه پولو نداره
  • ملنگ ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    0 0
    سایپا خدا شفات بده با تولیداتت
  • ملنگ ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    0 0
    سایپا خدا شفات بده با تولیداتت
  • میلاد ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 0
    واقعا مدیرانی که همینجوری بخاطر حقوق بالا و کلا پول سرکار باشند همین میشه وضع جامعه- عشق - مسئولیت پذیری - پشتکار یک فرد حتی میتونه بسیار مفید باشه. کجاند طراحان عاشق طراحی و کار ; جاشون خالی
  • طاها ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
    0 0
    سلام دوستان ارزش این ماشین 10 یادوازده میلیون است به این قیمت هم میخرن به مردم 80 میلیون حساب میکنن )درچین خودشون نمیخرن ولی اینها مردم قاقول حساب میکنن مردم هم مقسرن میخرن انها هم میارن
  • پژمان ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    1 0
    من خیلی معذرت میخام.ولی بعنوان یه نمایشگاه دار و ایرونی ماشین باز .میگم ک .واقعا ارزش ما ایرونیا اینه ک خودروی چینی بی کیفیت رو با مارک سایپا با بیش از دو الی سه برابر قیمت واقعی در بازار جهانی پول بدیم.اونوقت کشور همسایه ما ک در حال جنگ و خونریزی این خودرو رو جز خودروهای خودش ندونه وخریداری نکنه.واقعا ارزش ما ایرانی ها اینه.کجایی کوروش این خودروسازای مکار رو ببینی
  • آقاجون ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    0 0
    به نظر من تا بوده همین بوده صنعت خودروی ما وارد بازی غیر قابل برگشتی شده که بدنه صنعت خودرو رو آلوده به بازی بی کیفتی و قیمت فضایی کرده. مردم عزیز ما هم جز انتخاب اجباری از سر نداشتن بودجه چاره ای ندارن. همینه که صنعت خودرو ماشینای کلنگ چینی رو به هزار برابر قیمت وارد میکنه و اطلاعات دروغی راجع به اونها میده و فروش خوبی هم داره. میخام بدونم کدوم این ماشینا تو کشورای همسایمون نه اروپایی همین اطراف خودمون به مفتم فروش میره.
  • هلن ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    والا بخدا
  • هلن ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    به نظر من محصولات کرمان موتور بهتر از محصولات دیگه هس خودروی لیفان620باقیمت مناسبش بهترین ماشینه
  • حمید ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    1 0
    به نظر من تا 5سال دیگه دوره پسا تحریم وجود داره یعنی تمام خودروهای داخل آلوده به این هستندبه قول گفتنی کاچی به از هیچی زنده باد ایران خلق چین
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
    0 0
    ما هیچ وقت پیشرفت نمکنیم چون وجدان کاری نداریم والسلام
  • ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
    0 0
    من میخرم
  • رضا ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
    0 0
    ماشین با پیشرانه زیر ۲۴۰۰سی‌سی جون‌دار بنظر نمیرسه.اینا همشون زیر۲۰۰۰سی‌سی هستند و قطعا رانندگی اسپرت و هیجان انگیز با شتاب مناسب و قدرت کافی در گردنه‌ها ندارند.
  • رامین ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
    0 0
    سلام.اشغال تر از برلیانس و البته همه ماشین های چینی ندیدم.یه برلیانس h330 گرفتم بعد از ۶ ماه با کلی ضرر حدود ۱۵ میلیون فروختمش.اقا اشغاله.فقط بدرد تو شهر میخوره .بیرون شهر یکم باد باشه دیگه راه نمیره .قدرت موتورش داغونه.خیلی صدا تو بدنش هست.موتورش در حد موتور پراید شاید یکم بیشتر باشه.تو ای شرایط همون اشغال های ایرانخودرو بخری بهتره.حداقل هر وقت اراده کنی فروش میره و خیلی ضرر نمیکنی. ماشین چینی خریدی تا یه سال باید بزارش بنگاه تا فروش بره بعدش هم حداقل ۱۵ تومن زیر قیمت باید بدی
  • ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
    0 0
    منتظر بشینید تا با ناز کردن برای خرید خودرو یه فرجی تو صنعت خودروسازی بشه. مردم خودشون عقلشون میرسه ماشین چینی به قیمتش نمی ارزه ولی هر چی که هست از ماشینای الان ایران خودرو خیلی بهتره
  • مهدی ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
    0 0
    با سلام،ما زور میزنیم از تحریم بیرون بیاییم،در حالی که دو شرکت ایران خودرو و سایپا پدر مردم را بیشتر در آوردن،الان هم شدن نوکر چینی ها،مبارکه،بابا بیایید با اینا مذاکره کنید.
  • ایمی ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
    0 0
    خریدن و داشتن ماشین چینی مثل این میمونه که مدرک تحصیلیت فوق دیپلم باشه صدات کنند مهندس.نه دیپلمی و نه مهندس.ماشین چینی هم همینطوره.درسته مثلا شاسی بلند و اتوماته .ولی مردم میگن هه ماشین چینی خریده.
  • احمد ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    بدک نیستن
  • شاهرخ ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    3 0
    ما خودمون خواستیم این بلاهارو سرمون بیارن پس بکشید مردم عزیز
  • علی ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
    0 0
    نخرین تا قیمتش بیاد پایین خیلی گرونه .
  • امیر ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
    2 0
    ببخشید دوستان میخواستم بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون یک ماشین بخرم. به نظر شما پارس بهتره یا بلریانس؟
  • حمید ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    0 0
    شرکت سایپا که هنوز داره نیسان وانت طراحی سال 1353 رو تولید میکنه اونم با کیفیت آشغال که اگه دو ساعت با این وانت کار کنی از زانو دورد و کمر درد شب خوابت نمی بره .. آخه الان به چیش مینازه. ماشین چینی بی کیفیت که صاحب اول و آرش خودتی . عراقی ها با این چنگ داخلیشون دارن وانت تویوتای سال دنیا رو سوار میشن ما هنوز وانت زامیا 24 خخخخخخخخ. ملت خیلی مظلومی هستیم آفرین به هممون آفرین .
  • داریوش ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
    0 0
    خدا قوت سایپا خودرو خسته نباشی دلاور
  • محسن ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
    0 0
    من سه ماه یک ۱۳۲ نوشتم سایپا هنوز ماشین نداد و میگوید ندارم بدم
  • محسن ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
    0 0
    من سه ماه یک ۱۳۲ نوشتم سایپا هنوز ماشین نداد و میگوید ندارم بدم
  • امیر ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    0 0
    تا وقتی یه شرکت خصوصی خودروساز تو کشور نباشه همین آشه و کاسه ماشینای نو 206 و 405 و .... هم مثل همینا شدن کیفیتشون یعنی آشغال باید همون طور تحریم کرد این خودروهارو . و خودروی صفر نخرید خودروی کار کرده خرید به خدا کیفیت قطعاتشون خیلی بهترن نسبت به این جدیدا . پارس میزنن با موتور 206 . بخدا خنده داره مردم ما تقصیر ندارن . سواد کم و محدود بودن انتخاب باعث این انتخاباست . همونطور که تحریم خودرو صفر جواب داد تحریم این خودروها هم جواب میده
  • مجید ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    1 1
    سلام. تا وقتی ملت ما تو گرونفروشیها و کمپینایی که درست میشه بر علیه گرونی شرکت میکنن و یهو با یه وام بیستو پنج ملیونی دولت به خودشون خیانت میکنن و میرن ماشین بیست تومنیو حتی با وام گرونتر میخرن هر دولت و شرکتی از ملتش براحتی کولی میگیره . به نظره من عمرا ما شاهد ماشین ارزون و با کیفیت تو ایران باشیم چون لیاقتمون همینه . وسلام
  • ارین ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
    1 1
    اصلاً ماشین چینی به دردنمیخوره جک خریدم بعد2ماه باکلی ضررحدود17ملیون تومان ضررفروختم خداوکیل نخریدماشین های چینی بیشتر 10 ملیون نمیارزه تحریم کنیدنخرن ملت بدبخت اقساطی شده همه رافریب دادندباقیمت های وحشتناک اقانخخخخخخخخخخررررررییییییددددرددررررر
  • ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
    1 0
    همینه که هست
  • سیعلی م ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 1
    واقعاتعجب میکنم چرااینهمه خودروی شیک‌ ومحکم تودنیارو ول میکنن میرن. خودروی چینی میارن مگه مابایدخودروی چینی بایدبخریم.اینهمه خودروساز خوب تودنیاکه ارزودارن بیان توایران نمایندگی بزنن براچی مابایدحتما خودروی چینی بخریم که قیمتشون ازده میلیون تومان بیشترنیست من اعتقاددارم هرکی ماشین چینی بخره بایدبه عقل وشعورش شک کرد.
  • سید کریم ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    1 1
    ایران کره خودرو سازی رو باهم شروع کردن حالا ایران فقط باقطعات چینی ماشین میتونه سر هم کنه ولی کره رو ببین بازار خودرو امریکا تودستشه واقعا برای این همه استعداد نهفته ایرانیا که ازش استفاده نمی کنند متاسفم.
  • ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    1 0
    لایک سایپا جون
  • زهرا ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
    1 0
    این چ وضعشه حالا خوبه چینیه
  • زهرا ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
    1 0
    این چ وضعشه حالا خوبه چینیه
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
    0 1
    همه محصولات چینی قعات یدکی چینی پس چه چیز اون ایرانیه پس پولامون خراب نکنیم بهتره بریم اروندی سوار بشیم یا ماشینهای کلاسیک امریکای خیلی خوبه
  • سیا ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
    1 1
    متا سفانه قیمت ماشین تو کشور ما خیلی گرونه تو کشور های دیگه با ده تا بیست میلیون ماشینهای خیلی خوبی میتوان خرید اونم با سطح ایمنی بالای خودرو
  • سیامک ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
    2 1
    تروخدااینقدراین آشغالهای چینیوباقیمتهای گرون بمردم نفروشیدهمش فکرجیبتونید.
  • ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    2 0
    بابا پراید از همه ماشینهای دنیا هم بهتره خیلیییییی ادمو زود از این دنیای میبره به اون دنیای اونجا شاید ماشیناش کیفت داشته باشه
  • محسن ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
    2 0
    من یه برليانس 320 خریدم قبلا 206 داشتم واقعا زیر پایه خوبی داره خیلی ماشين نرم وراحته من که راضیم شتابشم عالیه
  • میثم ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
    1 0
    واقعا قیمت این محصولات بالاست برای قشر کارمند و کارگر با حقوق ناچیزشون....
  • مجید ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
    0 1
    والا قیمت واقعی اینا چیزی حدود بیست وپنج نومن هست من الان ترکیه هستم این اشغالهارو یک دونه هم اینجا ندیدم
  • رضا ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
    0 0
    خیلی گرونه کیفیت هم دارن ?
  • ناشناس ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
    2 1
    با سلام من خودم محصول سایپا دارم استفاده میکنم دو سال میگذره و تا الان حدود شیش ماه ماشین تو گارانتی و تعمیر گاه بود یعنی بی نهایت اشغال
  • کاظم ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    2 1
    قیمت خودرو های چینی نسبت به امکانات و استحکام ماشین خیلی بالاست .
  • فرزند کوروش FR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
    0 0
    واقعا که شورشو در آوردن همسایه های ایران چی سوار میشن و ما دو برابر پولشو میدیم تا ماشین چینی سوار شیم مردم همت کنند و ماشین نخرند شاید اینا ادم شن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس